تقی علیقلی زاده تهیه کننده فیلم «رستاخیز» با ارسال متنی اعلام کرد سازندگان این فیلم، نامه‌ای به رییس جمهور ارسال کرده‌اند.

به گزارش مشرق، سازندگان فیلم «رستاخیز» ضمن رعایت خویشتن داری، با ارسال نامه ای به حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی، خواستار رسیدگی فوری ایشان به این موضوع شدند.

در متن ارسال شده توسط تهیه‌کننده رستاخیز آمده است:«اقدام تاسف بار وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در توقف اکران عمومی فیلم سینمایی «رستاخیز»، موجب حیرت و پرسش های فراوان درخصوص این اقدام مغایر با تدبیر و روندهای قانونی، حقوقی و شرعی گردیده و دامنه آن در افکار عمومی داخلی و خارجی در حال گسترده شدن است.

یقینا مقام محترم ریاست جمهور که مسئولیت حفظ و صیانت از اجرای قانون اساسی (این میثاق گران سنگ انقلاب اسلامی) را برعهده دارند و تربیت یافته مکتب اهل بیت (ع) و ملبس به جامه مقدس فقاهت و شریعت محمدی (ص) هستند، نسبت به این تصمیم خسارت بار وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی رسیدگی عاجل خواهند کرد».


منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۶:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۳۰
    0 0
    پس اینکه تظاهر می کردند ما تابع شرع و نظر علما و قانون هستیم دروغ بود . دارند از کانال های دیگر فیلم تحریفی خودشان را پیگیری می کنند .
  • مهران ۱۸:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۳۰
    0 0
    اگه این فیلم اکران بشه باید تا صد سال به وهابی ها توضیح بدیم که این که نشون داده شد تحریف بود نه اصل قضیه و اونوقت اونا هم هی میگن اینو که دیگه خود شما شیعه ها ساختین!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس