کد خبر 438119
تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۲

نیروهای ارتش سوریه پس از طراحی یک کمین دقیق برای گروه‌های تروریستی در «غوطه شرقی» دمشق، 35 عنصر تروریستی را کشتند.

به گزارش مشرق، تعدادی از گروه‌های تروریستی حاضر در غوطه شرقی طی چند روز گذشته عملیاتی را به نام «روزهای بدر» آغاز کرده‌اند که هدف از آن تصرف بعضی از مناطق غوطه شرقی واقع در حومه دمشق است.

شماری از گروه‌های تروریستی از جمله «جیش الاسلام» و «فیلق الرحمن» شب گذشته حملاتی را علیه مواضع نیروهای ارتش سوریه و نیروهای دفاع ملی در اطراف منطقه «جوبر» نزدیک میدان «العباسیین» واقع در غوطه شرقی دمشق آغاز کردند.

کمین موفق ارتش سوریه در «غوطه شرقی»

بنا بر این گزارش، نیروهای سوری پس از اطلاع یافتن از زمان و مکان عملیات بعضی از پناهگاه‌های خود را در منطقه تخلیه و خود را برای حمله به این گروه‌های تروریستی آماده کردند. در همین راستا، گروه‌های تروریستی نیمه شب حملات خود را به منطقه شروع کردند و وارد بخش‌هایی از مواضع نیروهای سوری شدند که ساعاتی قبل تخلیه شده بود و با وارد شدن به منطقه در کمین نیروهای سوری گرفتار شدند.


نیروهای ارتش سوریه با کمک نیروهای دفاع ملی بعد از نزدیک شدن عناصر تروریستی به محل مورد نظر از تمامی محورها تروریست‌ها را محاصره و به آنها حمله کردند.

کمین موفق ارتش سوریه در «غوطه شرقی»

درگیری بین نیروهای سوری با تروریست‌ها چندین ساعت بطول انجامید و در جریان آن بیش از 35 تن از عناصر تروریستی جیش الاسلام و فیلق الرحمن کشته شدند.

منطقه جوبر در شمال شرق دمشق، جنوب منطقه قابون و جنوب منطقه عین ترما واقع شده است و تحت تصرف گروه‌های تروریستی است و از پایگاه‌های اصلی گروه تروریستی جیش الاسلام در غوطه شرقی به شمار می‌رود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۱۸:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۵
    0 0
    35نفر تلفات هم شد کمین موفق؟
  • مصطفی بیضایی ۲۱:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۵
    0 0
    عکسش کوووو؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس