کد خبر 436486
تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۸

منابع خبری سوری ساعتی پیش از هلاکت دوتن از فرماندهان ارشد نظامی گروههای تروریستی القاعده (جبهه النصره) و ارتش آزاد در استان جنوبی درعای سوریه خبر داده اند.

گروه بین الملل مشرق- منابع نزدیک به شبکه تروریستی بین المللی القاعده صبح امروز از هلاکت یکی از فرماندهان ارشد نظامی این گروه خبر داده اند. بنابر این گزارش "ابوعبود" فرمانده ارشد جبهه النصره و متخصص بمبگذاری و تخریب آن صبح امروز در حین کار گذاشتن تله انفجاری در مسیر نیروهای ارتش سوریه در اثر انفجار زودهنگام بشدت مجروح شده و پس از انتقال به بیمارستانی در اردن در اثر شدت جراحت وارده به هلاکت رسیده است.

هلاکت فرمانده ارشد القاعده در درعا+تصویر

وی از اهالی استان دیرالزور در شرق سوریه بود که در روزهای ابتدایی شکل گیری القاعده در سوریه به آن پیوسته و به توجه به تخصصی که در زمینه کار با مواد منجره و تخریب بدست آورده بود متولی امر "بمبگذاری خودروهای انتحاری و تله های انفجاری" این گروه شده بود.

هلاکت فرمانده ارشد القاعده در درعا+تصویر

منابع نزدیک به القاعده وی را مسئول کلیه عملیاتهای بمبگذاری و انتحاری این گروه در استان دیرالزور در خلال سالهای 2012 و 2013 پیش از سیطره گروه تروریستی تکفیری داعش بر آن معرفی کرده اند. این منابع افزودند که ابوعبود پس از سیطره داعش بر دیرالزور به درعا منتقل شده و فرماندهی یگان تخریب وبمبگذاری این گروه در جنوب سوریه را بر عهده داشته است.

هلاکت فرمانده ارشد القاعده در درعا+تصویر

هلاکت فرمانده اتاق عملیات مشترک فتح الشام

عبدالرحمن الحریری معروف به "ابومصعب"، فرمانده اتاق عملیات مشترک گروه ترویستی "فتح الشام" متشکل از گروهای زیرمجموعه ارتش آزاد سوریه صبح امروز در درگیری با نیروهای ارتش سوریه در منطقه "حی المنشیه" در جنوب شهر درعا به هلاکت رسید. منابع نزدیک به ارتش سوریه هلاکت این فرد را در اثر اصابت گلوله توپ به خودروی حامل وی در مسیر جاده درعا - گذرگاه مرزی النصیب (بین دو کشور سوریه و اردن) خبر داده اند.

هلاکت دو فرمانده اشد تروریستها در درعا+تصویر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۲۳:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۱
    0 0
    هرچقدرم بکشنشون بازم تموم نمیشن !!!!!! من یه سوالی از اعضای سوری این گروها دارم . وواقعا ساقط کردن بشار اسد ارزش اینهمه خونریزی و خرابی رو داره؟!!!!قکر نمیکنم اتیش جنگ سوریه تا سالها بخوابه چون حتی اگه بشارم سقوط کنه باز بین خودشون جنگ دارن مثل تو لیبی یا اگه دولت یا یه گروه از اینا بتونه بقیه رم شکست بده 10ها سال . میلیاردهادلار هزینه بازسازی میشه و مرده هارم که نمی شه برگردوند در کل متاسفم برای سوریه
  • ۰۱:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۲
    0 0
    مرده شور اون انگشتاتون رو ببره و پرچمتون هم سرنگون بشه به حق علی
  • یک کرمانشاهی ۱۸:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۲
    0 0
    کیف کردیمان
  • ۱۳:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۳
    0 0
    خاک تو سرتون

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس