مستندات این گزارش اثبات می‌کند که تلگرام یک هواپیمای کاغذی سفید رنگ در آسمانی آبی نیست بلکه یک اپلیکیشن شناسایی مخفی کار است که می‌خواهد با نفوذ در عمق سخت‌افزار و نرم‌افزار کاربران، اطلاعات آنان را رصد و تخلیه نماید.

تلگرامگروه جنگ نرم مشرق- در شرایطی که موج احساس عدم امنیت نسبت به محصولات نرم‌افزاری صهیونیستی در حوزه فضای مجازی که به صراحت و با وقاحت هرچه تمام‌تر به تخلیه اطلاعاتی و جاسوسی از دولت ها و ملت ها مشغول می باشند فراگیر شده بود، به ناگاه برنامه پیام رسانی بر بستر تمامی سیستم عامل ها اعلام موجودیت نمود که شعار خود را امنیت قرار داده بود و اینگونه القا می‌کرد که گویا بر آن شده تا نگرانی های کاربران فعال حوزه شبکه های اجتماعی را برطرف نماید. اما آیا تلگرام، اپلیکیشن پیام رسانی که در میان کشورهای جهان، ایرانیان بیشترین استفاده را از آن دارند، به راستی امن است؟!

از آنجا که برخی از اعضای ناتو علی‌الخصوص کشورهای اروپایی مثل آلمان و انگلیس پدران اصلی ایجاد و تشکیل رژیم نامشروع صهیونیستی محسوب می‌شوند و اسناد متقنی نیز دال بر هبه سرزمین فلسطین با همکاری سعودی‌ها به یهودیان مهاجر توسط انگلیس وجود دارد و و آلمان نیز تا بدین روز کماکان بابت دروغ  هولوکاست به رژیم اشغالگر فلسطین غرامت می پردازد، اما به نظر می آید توافق جامعی جهت خدمت رسانی حداکثری به منافع صهیونیست ها در پس تعهدات دائمی آنان ایجاد شده که بسیار قابل تامل است.

اما در این مقال قصد آن داریم که پرده از اسرار این محصول مشترک جاسوسی برداشته و زوایای پنهان این ابزار خطرناک را به نمایش عموم گذاشته تا مشخص شود که تلگرام نه نرم افزاری امن برای کاربران بلکه مصحولی در خدمت امنیت دولت های صهیونیستی می باشد.

مدیر سایت تلگرام، پاول دروف و برادر وی نیکولای بوده که مدیر سابق شبکه اجتماعی وی کی (بزرگترین شبکه اجتماعی دنیا بعد از فیس‌بوک) می‌باشد که به زاکربرگ دوم معروف است، جالب آنکه این شبکه ضد اجتماعی جزء سایت های محبوب در سرزمین های اشغالی و در میان صهیونیست هاست.

تلگرام

پاول دروف دارای مدرک دکتری زبان شناسی و از تیزهوش ترین دانشجویان دانشگاه سن‌پترزبورگ بوده و پدر وی نیز از یهودیانی است که استاد فلسفه دانشگاه محسوب می شود و در بدو شروع کلاس های خود قسمت هایی از "کتوویم" قسمت سوم "تنخ" را قرائت می‌کند.

پاول در جریان کودتای آمریکایی اوکراین، دستور سرویس امنیتی روسیه FSB را جهت مسدود سازی صفحات رهبران کودتای اوکراین در شبکه اجتماعی وی کی و دادن اطلاعات لیدرهای میدانی کودتا را رد کرده و عملاً باعث گردید که دولت روسیه که بر سر باقی ماندن اوکراین در اتحاد با خود یا پیوستن به اتحاد دشمنان خود تحت فشار بود، با وی برخورد کرده و وی نیز همراه با اعلام استعفاء خود سندی را دال بر فشار ولادیمیر پوتین و دستگاه امنیتی روسیه در وی کی انتشار داد و اعلام کرد هرگز به روسیه برنخواهد گشت. پاول قبل از خروج از طریق دوست هم دانشگاهی خود با پدر وی "مایکل میری لاشویلی" آشنا می‌شود و همراه با سرمایه وی شرکتی به نام "قلعه دیجیتال" را در آلمان ایجاد می‌کند که مرکز آن در "برلین" قرار دارد.

تلگرام

مایکل میری لاشویلی میلیاردر یهودی – صهیونیست روسی - گرجستانی و صاحب شرکت کسب و کار میری لاشویلی و یکی از بزرگترین تاجران طلا و جواهر دنیا و رهبر کنگره یهودیان روسیه است.

تلگرام

وی تاثیرگذارترین عضو WJC کنگره جهانی یهود بوده و در حال حاضر ساکن تل آویو است. مایکل از حامیان تجهیز ارتش رژیم صهیونیستی به آخرین سلاح های روز دنیا و افزایش بودجه نظامی این رژیم می باشد و بارها در کنگره جهانی یهود این موضوع را مطرح کرده است.

«تلگرام» چگونه جیب اطلاعاتی ایرانیان را خالی می‌کند؟

جالب آنکه سرور نرم‌افزار تلگرام در کشور انگلیس و شهر لندن بوده و این سوال بی‌پاسخ مانده که چطور می‌شود که شرکتی در برلین آلمان مستقر می‌باشد چرا باید سرور آن در لندن و آن هم بر یک سرور کاملاً دولتی که سایت های دولتی انگلیس بر آن سوار است باشد؟!

تلگرام

با توجه به اسناد یاد شده شکی نیست که تلگرام صرفاً به این دلیل ایجاد شده که با شعار تضمین امنیت کاربران خصوصاً کشورهای هدف صهیونیست‌ها در برهه‌‌ای که اسناد متقنی در باب جاسوسی و فروش اطلاعات توسط وایبر، واتس آپ و اینستاگرام و... در فضای مجازی پخش گردید و اذهان عمومی را مشوش ساخت در لوای این ادعای دروغین ماموریت جمع آوری اطلاعات کاربران اینگونه نرم‌‌افزارها را بدون وقفه ادامه دهند.

مایکل میری لاشویلی کیست؟

همانطور که بیان نمودیم مایکل میری لاشویلی سرمایه دار صهونیست که رئیس کنگره یهودیان روسیه (RJC)،عضو هیئت رئیسه کنگره جهانی یهود (WJC)، رئیس شرکت قلعه دیجیتال (تلگرام) یکی از اصلی ترین و مشوق همیشگی جنگ طلبی ارتش رژیم صهیونیستی بوده و است.

تلگرام

مایکل میری لاشویلی مدیر شرکت قلعه دیجیتال(Digital Fortress) که مدیر و سرمایه گذار نرم افزار تلگرام می باشد یک مهره امنیتی ساده محسوب نمی شود بلکه بجز مسئولیت های رسمی وی، او را می توان یک مدیر اطلاعاتی دانست.

تلگرام

مایکل میری لاشویلی در کنار معاون شاباک (شین بت)

در عکس زیر مشاهده میکنید مایکل لاشویلی کلاهی بر سر دارد که آرم یا نشان خاصی بر آن حک گردیده که برای کارشناسان نظامی امنیتی آشنا به نظر می آید. کسانی که با نیروهای ارتش اسرائیل آشنایی دارند به خوبی میدانند که هر شهروند صهیونیست مناطق اشغالی فلسطین، یک نظامی محسوب شده و طبق قانون داخلی اسرائیل غاصب باید یک محل خدمت نظامی را برای خود انتخاب کنند و در طول سال در خدمت واحد مربوطه بوده و در شرایط خاص نیز بطور کامل تحت فرماندهی رده نظامی مشخص قرار گیرند.

تلگرام

نشانی که به آن اشاره کردیم آرم "سایرت متکل" (סיירת מטכ"ל،Sayeret Matkal) یگان فوق ویژه ستاد کل فرماندهی و عملیات ارتش اسرائیل می باشد که بالاترین مرجع نظامی در دولت نامشروع صهیونیستی محسوب می گردد. نیروهای این یگان مستقیما از فرماندهی ارشد کل ارتش نجس اسرائیل جنایتکار دستور می‌گیرند. جالب آنکه در شرح ماموریت این یگان فوق ویژه آمده است: این نیروها مسئولیت تمامی «عملیات‌های ضدتروریستی»، «عملیات‌های پنهانی و مخفی در عمق خاک دشمن» و قابلیت «حملات ضربتی هم‌زمان» را بر عهده دارند!

تلگرام

جالب آنکه بسیاری از مسئولین طراز اول رژیم صهیونیستی سابقه حضور یا فرماندهی در یگان سایرت متکل را در پرونده جنایتکارانه خود به ثبت رسانده اند؛ از جمله جلادانی که می توان به نام آنان اشاره کرد؛ ایهود باراک، بنیامین نتانیاهو، شائول موفاز و نفتالی بنت(وزیر فعلی اقتصاد) می باشند که هرکدام در زمان خود فرماندهی این یگان یا بخش هایی از آن را بر عهده داشته اند.

سایرت متکل در حقیقت واحد شناسایی ستاد کل ارتش رژیم نامشروع صهیونیستی محسوب می شود و در جای دیگر از جزئیات ماموریت آن بیان شده است: "(conducting deep reconnaissance behind enemy lines to obtain strategic intelligence)" که ترجمه دقیق آن " انجام شناسایی عمیق پشت خطوط دشمن برای به دست آوردن اطلاعاتی استراتژیک " می باشد.

این یگان فوق ویژه که وظیفه این چنینی را بر عهده دارد صرفاً از افسران خبره اطلاعاتی – عملیاتی ارتش رژیم اشغالگر فلسطین تشکیل گشته و هیچ سربازی حق حضور در این واحد را ندارد، این نیروی فوق ویژه طبق اسناد تنها یگان نظامی - امنیتی رژیم غاصب اسرائیل محسوب می گردد که حتی کیدون (Kidon) نیز در عملیات های خود نیازمند تائید فرمانده این یگان می باشد. با تفاسیر فوق می توان تلگرام را تکاور نخبه اینترنتی ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی دانست که درواقع با شعار دروغین حفظ امنیت و حریم خصوصی کاربران که بعد از رسوایی تخلیه اطلاعاتی جاسوس‌کده‌های همیشه همراه وایبر، واتس آپ و اینستاگرام موج ناامنی را در جامعه کاربران این قبیل شبکه‌های ضد اجتماعی ایجاد کرده بودند، فعالیت خود را آغاز کرد تا براساس ماموریتی که برای این یگان فوق ویژه که در بالا بدان اشاره کردیم ترسیم شده ضمن شناسایی دقیق از خطوط دشمن خود به جمع آوری حداکثری اطلاعات استراتژیک آن اهتمام ورزد.

با این حساب باید دانست که تلگرام یک هواپیمای کاغذی سفید رنگ در آسمانی آبی نیست بلکه یک اپلیکیشن شناسایی مخفی کار است که می خواهد با نفوذ در عمق سخت افزار و نرم افزار کاربران اطلاعات آنان را رصد و تخلیه نماید.

شرکت قلعه دیجیتال 2 دفتر رسمی در منطقه و شهر بوفالو در نیویورک(دفتر اصلی شرکت) و نیز در برلین آلمان(دفتر دوم) و یک دفتر پوششی به نام ریتز کارلتون در هرتزلیا در سرزمین های اشغالی فلسطین دارد و از نکات مهم و جالب توجه آنست که شرکت و تیم تجاری Vaizra که متعلق به پسر ارشد میخائیل میری لاشویلی و دوست و همکلاسی پاول دروف در دوران دانشگاه نیز می باشد در دو شهر از این شهرها دفتر داشته و به کارهای تجاری مشغول است.

نکته حائز اهمیت دیگر آنست که سند رسمی مدیریت و سرمایه گذاری شرکت قلعه دیجیتال نیز در فیلم ذیل بصورت کامل توضیح داده می شود و اکسل نف به همراه یدزحک میری لاشویلی را به ترتیب عضو هیئت مدیره شرکت قلعه دیجیتال و مدیر اجرایی آن و یدزحک میری لاشویلی را رئیس هیئت مدیره و پدر وی را سرمایه گذار اصلی این شرکت معرفی می نماید.


البته در سایت قلعه دیجیتال مدیرکل (مدیر داخلی) این شرکت را فردی یهودی – آمریکایی به نام مت گربر (Matt Gerber) معرفی نموده است که در سابقه او مدیریت شرکت‌های امنیتی حوزه سایبر که زیرمجموعه دولت آمریکا نیز بوده وجود دارد.

Venture village مرجع خبری اخبار ویژه دنیای تکنولوژی در اروپا که اتفاقاً این شبکه خبری نیز در برلین آلمان مستقر است! به صراحت بیان می دارد که قلعه دیجیتال شرکتی آمریکایی با اصالتی روسی (خانواده میری لاشویلی) در راستای توسعه نرم افزارهاست که مسئولیت ساخت و مدیریت تلگرام را به عهده داشته و دارد.

تلگرام

همچنین سایت و نشریه مشهور اقتصادی فوربز (Forbes) که متعلق به خانواده یهودی – آمریکایی اصالتاً اسکاتلندی‌تبار فوربز بوده و دفتر آن در نیویورک مستقر است و جزء موثرترین نشریه های اقتصادی دنیا محسوب می گردد در بخش روسی خود با اشاره به اینکه نرم افزار تلگرام متعلق به شرکت قلعه دیجیتال مستقر در آمریکا است بیان داشته که پاول دروف به عنوان مدیر تلگرام در این شرکت مسئولیت را پذیرفته است.

تلگرام

دیتا سنتر اصلی شرکت نیز در شهر کینگ واشنگتن و منطقه تاکویلا ( Tukwila) در نزدیکی سیاتل واقع شده است که این دیتا سنتر یک مرکز فوق سری و امنیتی محسوب می گردد. موضوع جالب دیگری که در این میان باید در آن تأمل کرد آنست که یکی از سه دیتا سنتر قدرتمند این غول بزرگ جاسوسی مرکز مدیریت شرکت TITAN و صاحب پروژه مخفی پهپاد گوگل و فیسبوک می‌باشد و این نیز سندی کامل بر مدیریت در سایه NSA به وسیله شرکت قلعه دیجیتال در کنترل و همکاری با جاسوس‌خانه‌ای دیگر فضای مجازی به حساب می‌آید.

موضوع به همین سادگی تمام نمی‌شود شرکت SABEY که خود جزء اولین دیتاسنترهای آمریکا و از اصلی‌ترین دیتاسنترهای جهان می باشد که به شرکت ها و سازمان های متعددی مانند ناسا و مایکروسافت و بوئینگ خدمات می دهد! زیر مجموعه شرکت قلعه دیجیتال (Digital Fortress) محسوب می شود. شرکت و فروشگاه آنلاین و مشهور "آمازون" نیز از جمله شرکت هایی است که از خدمات قلعه دیجیتال بهره می برد.

شرکت قلعه دیجیتال به جز امور مرتبط با فناوری اطلاعات و ساخت و ایجاد دیتاسنترها و همچنین نرم‌افزارهای مانند تلگرام که همه در خدمت و تحت مدیریت خانواده میری لاشویلی می‌باشد و به علت قرار گرفتن دفاتر آن در کنار سواحل کشور آمریکا و دسترسی به آب‌های آزاد موقعیت مناسبی نیز برای آنان جهت تجارت ها دیگر نیز فراهم آورده است.

مطمئناً هر عقل سلیمی می‌پذیرفت که پاول دروف، جوانی دانشجو که وی کی (VK) را نیز با سرمایه خانواده لاشویلی راه اندازی کرد نمی‌تواند به یکباره صاحب شرکتی به نام قلعه دیجیتال در آمریکا شود و او صرفاً یک مهره دست دوم و نمایشی روی صحنه بیشتر نیست و حتی شخصیت هایی مانند مت گربر یا اکسل نف نیز تنها افرادی امین برای قبول مسئولیت هایی از سوی دستگاه های امنیتی و شخصیتی نظامی – امنیتی مانند مایکل میری لاشویلی با واسطه پسر وی می‌باشد شخصی که در قامت یکی از بزرگترین رهبران کارتل‌های صهیونیستی جهان و فرمانده‌ای عالیرتبه و پدری معنوی در ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی شناخته می‌شود.

مایکل میری لاشویلی در طول این سال‌ها خود را تا حدی در بین مقامات رژیم صهیونیستی در دنیا موثر نشان داده است که نتانیاهو او را اینگونه خطاب کرده است: من بارها در جلسه وزیران و مسئولین کشور بیان کرده ام آقای لاشویلی سرمایه بزرگی برای امنیت اسرائیل است و ما شکرگذار!!این سرمایه هستیم،آقای لاشویلی از برادر به من نزدیکتر است!!او در همه ی مسایل مرتبط با امنیت اسرائیل از اینترنت و فضای مجازی تا کمک به ارتش قهرمان ما و پلیس شهری یک الگو در میان یهودیان ساکن در اسرائیل است!!!من امروز شخصاً به حضور شما رسیدم که قدردانی خود را از همه زحمات این برادر نزدیک و مهربان بیان کنم!!!

تلگرام

باید دانست قلعه دیجیتال که پروژه ای فوق سری و امنیتی برای سرویس های جاسوسی – تروریستی دولت های صهیونیستی قلمداد می‌شود را نباید موضوعی سطحی در نظر داشت همانطور که اشاره نمودیم، نرم افزار جاسوسی تلگرام در زمانی و با شعاری فریبنده وارد کارزار گشت که گویی حافظ امنیت کاربران اینترنت است و این چنین بود که با اضافه نمودن تمامی آنچه یک یوزر و حتی بالاتر از نیاز وی بدان احتیاج دارد تمامی جذابیت اغواگرایانه خود را بکار بست تا بتواند افراد بیشتری را به خود جلب نماید.کسانی که حتی کمترین شناخت ممکن را از تاریخ جهان دارند به خوبی می‌دانند که دشمنان اسلام، مسلمین و مستضعفین جهان جز به نابودی و حذف ملتی که به بردگی و استثمار آنان در نیاید راضی نخواهند شد و حال چه شده است که چنین نرم افزارهایی که میلیون ها دلار هزینه ساخت آنها شده است را در اختیار ما قرار داده است؟!

*با تشکر از شبکه اطلاع‌رسانی دانا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 110
  • در انتظار بررسی: 11
  • غیر قابل انتشار: 19
  • ۰۲:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
    0 0
    دال بر هبه چيه
  • ۰۲:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
    3 1
    خب بجاش خودتون نرم افرار درست کنين بدين ب ملت
  • سیروس ۰۲:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
    3 3
    مشرق جان بعضی کارهات خیلی غیر حرفه ای میزنه... مرجعی، منبعی؟؟ شبکه اطلاع‌رسانی دانا؟!! فقط همین؟ یک همچین گزارش کاملی برای بررسی اعتبار باید ارجاعات کافی داشته باشه تا جزو موضوعات زرد محسوب نشه. به خصوص برای همچین موضوع مهمی.
  • ۰۲:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
    4 2
    والا من تو گوشیم چن تا آهنگ محلی دارم.بذار گوشیمو هک کنن.فقط چن تا آهنگ گیرشون میاد و با فرهنگ و موسیقی ایرانی آشنا میشن :)
  • ۰۳:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
    2 0
    لطفا يك جايگزين مطمئن معرفي كنيد. از اول هم به اين اپليكيشن هاي خارجي بدبين بودم. گربه كه براي رضاي خدا موش نمي گيره!
  • ۰۳:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
    3 2
    مثلا حالا من نوعی چ اطلاعاتی دارم که اینا بخان بدزدن؟
  • ۰۴:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
    0 2
    آقا بسته دیگه ما دست رو هر چی میذاریم میگید صهیونیزمیه اینقدر بزرگ نکنید این پست فطرتا رو وایبر و واتس آپ و که پاک کردیم تلگرام هم پاک کنیم من میترسم به این اکتفا نکنید فردا بگید پشت پرده بیسفون و ساینا هم زاکربرگ سوم و چهارم هست
  • ۰۶:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
    1 0
    دوستان چرا یه نرم افزار ایزانی معرفی نمی گنید
  • ۰۷:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
    1 3
    این الان مقدمه فیلتر تلگرامه؟!
  • همراه ۰۹:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
    0 1
    بهتره که از این بستر برای آگاهی دادن و آموزش مجازی استفاده برد و مجال سو استفاده را از دشمن گرفت. اخبار علمی . شعر تصاویر خلقت و راه های اندیشیدن را نه یک بار بلکه هزاران بار و هر روز در صفحات اجتماعی گذاشت شاید دشمن هم به آگاهی برسه. و میرسه.
  • ۱۰:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
    3 4
    این حرفهای تکراری خریداری نداره به شما باشه استفاده از موبایلم برنمی تابین چون ابزار جاسوسیه
  • ۱۰:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
    3 0
    چرا با هشدار منطقی این طور بر خورد می کنید جاسوسی از طریق موبایل ها و ... یک واقعیت غیر قابل انکار است. انهایی که کار های حساس دارند مانند مسوولین و شرکتها باید بیشتر مواظب باشند
  • علیا ۱۰:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
    1 0
    ضعف از خودمونه برادر نگارنده ی این مقاله. اگر یک پیام رسان قوی داشتیم میتونستیم با تبلیغاتی مناسب از موج مهاجرت به وجود آمده از وایبر به بقیه پیام رسان ها استفاده کنیم و بیشتر کاربرها به اون پیام رسان منتقل بشند. نه اینکه همه برند سراغ تلگرامی که توی همین سایت هم معرفیش کردید.
  • ۱۱:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
    2 2
    سلام ، نمیدونم نظرم رو منتشر میکنی یا نه اما باید خجالت بکشید از این تفسیرهای غلط. اگر هم درست باشه بهتره یه سوال بپرسی و اون اینکه ما با این همه کب کبه و دب دبه تا حالا چه غلطی کردیم که به دشمن پاتک بزنیم . تونستیم یه نرم افزار بسازیم که جهانی بشه و بتونیم اطلاعات اون وری ها رو از طریق کاربران عمومی تخلیه کنیم . پس وقتی عرضه درست کردن یه نرم افزار رو نداریم غلط اضافی نباید بکنیم. مشرق عزیز تو باید این تلنگر رو به جامعه دانشگاهی و سیاستگزاران آموزش عالی طی این 20 سال بزنی که نزدی پس لازم نیست از این جور تفسیرها کنی.
    • علی IR ۱۷:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
      0 0
      به این میگن بیشعوری که تو داری یک آدم سیاسیی اینارو درک میکنه
  • ۱۱:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
    1 0
    با سلام لطفا لینک خبر را در بیسفون هم قرار دهید.
  • ۱۱:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
    2 0
    مشرق کم حافظه همین چندماه پیش خودت توصیه کرده بودی بجای وایبر اسراییلی از تلگرام امن المانی روسی استفاده کنیم چقد تو متناقضی دیوانه!!!
  • ۱۱:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
    1 0
    مشکل من شما نیستیم و هستیم: 1- با فراگیر شده این نم افزارهای جاسوسی سیستم های امنیتی بیگانه تمام خواست ها و تمایلات مردم و خصوصاً جوانانمان را رصد می کنند و برای آن برنامه ریزی بلند مدت می نمایند. 2- از طرفی اکثر مسئولین از نمایندگان گرفته تا وزیران از وکلا گرفته تا قضات از نظامیان گرفته تا پزشکان همه و همه در کنار خود یک جاسوس دارند
  • ۱۱:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
    1 0
    دشمن دانا به از نادان دوست
  • علی ۱۱:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
    1 0
    میدونید مشکل چیه ؟ اینه که یه نرم افزار داخلی درست و حسابی نداریم و حتی در صورت وجود مردم اعتماد ندارن که از اون نرم افزار استفاده کنن .به نظرتون این بی اعتمادی ناشی از چیه ؟
  • ۱۲:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
    1 0
    تو تلگرام پر است از گروهای مذهبی من خودم حدود ۴۰ تا گروه عضوم که هر روزم یکی باز گروه میسازه هرچی هست داریم علیه خودشون کار میکنیم با این نرم افزاری که در اختیار ما قرار دادن
  • سرباز ۱۲:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
    0 0
    بله حق با آقا سیروسه
  • لحظه‌ای تفکر ۱۲:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
    4 0
    وقتی دشمن گوشی شما و میلیون‌ها جوان ایرانی دیگر را هک کند با یک برآورد علمی به این نکته پی می‌برد که چند درصد جوانان ما به چه نوع موسیقی‌هایی علاقه دارند و بطور میانگین، چه نوع فایل‌هایی روی گوشی خود نگه می‌دارند. آن وقت است که عملیات اصلی خود را با توجه به علاقه‌مندی‌های قشر جوان کشورمان شروع می‌کنند.
  • ۱۲:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
    0 0
    بیسفون
  • ۱۲:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
    3 0
    اگه واقعا اون طور که اطلاعات این گزارش میگه صهیونیستیه چرا که نه. من خودم روی گوشیم تلگرام دارم اما یک لحظه راضی نیستم به سود صهیونیست ها تموم بشه و حاضرم فیلتر بشم.
  • ۱۲:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
    0 0
    شما آمریکایی‌ها باید هم نگران فیلتر اپ هاتون باشید!
  • ۱۲:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
    0 0
    اون موقع این اطلاعات از تلگرام در دسترس نبود.
  • ۱۲:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
    4 0
    عجبا از این متفکرین 02:45!!!!! شماره تلفن هات چی؟ پیامک هایی که میفرستی و میگیری چی؟ صحبتهایی که با گوشی میکنی چی؟ صفحاتی که توی اینترنت گوشی (اگر) میری چی؟ موقعیتهای جغرافیایی که تردد میکنی جی؟ اینها به نظرت ارزش اطلاعاتی ندارن؟ میدونی اگه دشمن بدون این شبکه ها بخواد دوستانت رو شناسایی کنه چقدر باید هزینه بده و حالا با این سامانه ها بدون هزینه تمامی دوستانت رو شناسایی میکنه و میفهمه چه ارتباطاتی با اونها داری. چقدر بعضی ها ساده انگار و خام خیالن!!!!!!!
  • حمید ۱۲:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
    3 1
    مردم ما اگر به جای کپی پیست کردن پیام های بیهوده در مورد افزایش نرخ بنزین , کمی برای بهبود معیشت خودشون کتاب میخوندند , کلاس میرفتند , فکر میکردند , و نگاهشون رو به زندگی تغییر میدادند , خیلی سریع تر نتیجه میگرفتند . تمام کار ما مردم شده شایعه پراکنی و کپی پیست کردن مطالبی که یک دینار هم نمی ارزد. عده ای هم در خفا نشسته اند و هوش و ذکاوت ایرانیان را اندازه گیری میکنند . شعر نو مینویسند و زیرش نام مولانا را میگذارند میگویند یک انرژی مثبت از مولانا تقدیم به شما و میفرستند توی گروه ها و به سرعت انتقال بی اندیشه مردم می خندند. یا جمله ای از جلال آل احمد را بر میدارند نام صادق هدایت زیرش میگذارند . یا از مجلات و صفحات زرد , جملات زرد بر میدارند نام کوروش را بر آن میگذارند و در میان مردم شیوع میدهند . شبکه های اجتماعی تبدیل به شبکه های پرورش احمق شده است . خودمان از خودمان در حال ساختن احمق های هستیم که تفاوت شایعه و واقعیت را نمیدانیم. فقط ژست و فیگور میگیریم که جملات آنچنانی با امضاء نام بزرگان کپی پیست کنیم . حتی به خودمان زحمت نمیدهیم یک خط از آن جمله را در گوگل سرچ کنیم و ببینیم صاحب این جمله بی صاحاب کیست . اجازه میدهیم عده ای پشت مونیتور بنشینند و به ریش ما بخندند. امروز در گروهی که کار تخصصی میکند مطلبی میبینم که نوشته روز جمعه پمپ بنزین نرویم و پمپ ها را خلوت کنیم تا خبرگزاری های خارجی متوجه خلوتی پمپ ها بشوند و این اعتراض رسانه ای و جهانی شود . ملت هم کف و دست و هورا میکشند که آفرین . جلل الخالق ! آخر یکی نیست به این بزرگوار بگوید مگر همه ملت ایران قرار دارند روزهای جمعه بروند پمپ بنزین چادر بزنند که این جمعه با حرف تو نروند ! یعنی شب جمعه نمیتوانند بروند ؟ یعنی این جمعه قرار است همه باک ها ناگهان خالی شود و نیازمند پمپ بنزین شوند و با فرمایش شما باید جلوی خودشان را بگیرند ؟ گاهی انسان ناامید میشود از وضعیت موجودی که در جامعه میبیند. شبکه های اجتماعی تنها ویژگی ای که داشت , افکار نازیبا و روان ناموزون ما ایرانیان را از پس چهره ها و لباس ها و ماشین ها و گوشی های آن چنانی , عریان کرد تا جامعه شناسان و روانشناسان بدون نقاب بتوانند این جامعه را مطالعه کنند . وضعیت ما ایرانیان از نظر تفکر آنچنان بر آشفته و بی سامان است که اگر کسی بخواهد ما را مدیریت کند , کافیست چند روز در شبکه های اجتماعی ما بچرخد تا محرک ها , مشوق ها و ساختار نگاه ما به زندگی را بفهمد و سپس برایمان برنامه هایی که در راستای اهداف خودش است را بچیند. نمیدانم کی میخواهیم کمی از ژست های نازیبای همه چیز دانی خارج شویم و کمی کتاب بخوانیم , مطالعه کنیم , کلاس برویم , و در فضاهایی که به تکامل افکار و نگرش ما کمک میکند حضور پیدا کنیم . حتی اگر زمان زیادی را در اینترنت و فضای مجازی هستیم این فضا را به جایگاهی برای رشد و آگاهی مان تبدیل کنیم . دوستان من , عزیزانم , مغزهای ما هم مانند شکم هایمان نیازمند غذا و خوراک هستند . مغز های ما هم مانند بدنمان نیازمند پوششی از آگاهی و دانش فاخر است . اگر میخواهید ثروتمند شوید , اگر میخواهید زندگی آرام داشته باشید , اگر میخواهید برای خودتان اهداف و رویاهایی ترسیم کنید و به آنها برسید , اگر میخواهید زندگی تان از آنچه هست بهتر شود: هیچ راهی ندارید جز اینکه کتاب بخوانید , کلاس بروید , و در معرض رویدادهایی قرار بگیرید که نگاه و تفکر شما را تغییر دهد . جای افسوس و شرمساری دارد که بگویم چندی پیش در یکی از بزرگترین شرکتهای زیر مجموعه یکی از وزارت خانه های کشور سخنرانی داشتم و از مجموع چند صد نفری که در سالن بعنوان مدیران این مملکت حضور داشتند فقط یک نفر در نظر سنجی ها نوشته بود در دو سال گذشته کتاب خوانده است. البته آن کتاب هم کتاب چه کسی پنیر مرا دزدید بود که پنجاه صفحه هم نمیشود ! تبدیل شده ایم به مردم پر ادعایی که هیچ تلاشی برای شکوفایی و رشد خود نمیکنیم اما برای همه چیز ابراز عقیده میکنیم . و از همه عالم و دنیا طلب کار هستیم که چرا وضعیت مملکت ما چنین است . دوست من , عزیز من , جان من , مملکت یعنی برآیند من و تو . یعنی بروز و ظهور خرد و آگاهی من و تو . وقتی من و تو حاضر هستیم به لباس و پوشاک و آرایش و ظاهر خود با تمام توان برسیم و بالاترین هزینه ها را بکنیم ولی برای خریدن یک کتاب ده هزار تومانی , یا یک سی دی آموزشی یا حضور در یک کلاس یا رفتن به مشاوره , میخواهیم جان به جان آفرین تسلیم کنیم , چه توقعی داری که سرزمین اجدادی من و تو آباد شود ؟
    • زهرا IR ۱۸:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۹
      0 0
      عالی بود...علی یارت
  • amin ۱۳:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
    0 0
    تقریبا میشه گفت هیچ راهی غیر از فیلتر کردن و راه اندازی یک نرم افزار قوی داخلی نیست. که البته بسیاری از کاربران فعلی بدلایل امنیتی تمایلی به استفاده از آن پیدا نمیکنند. خیلی ساده لوحانه هست که تصور بشه یه نرم افزار خارجی از اطلاعات شما جاسوسی نمکنه ولی با وجود دانستن این موضوع مردم ازشون استفاده میکنن
  • ۱۳:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
    0 0
    والا بقول اکبر عبدی تو اخراجی ها، ما شدیم جاده خاکی، بریم جلو صدام آسفالت میکنه نریم جلو شما یا بقول شما استکبار جهانی برای جوانان ما برنامه ریزی بلند مدت میکنه یا شما و هم فکرهای تندرو محترمتون برای ما برنامه ریزی و تعیین تکلیف میکنید. از خودمون که زندگی نداریم که!!
  • ۱۳:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
    0 1
    خدا شفاى عاجل بده به شما مشرق
  • شایان ۱۳:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
    0 0
    بیاید از یه نرم افزار ملی استفاده کنیم. کد ملی که دارید شناسنامتونم که عکس داره فقط میمونه واریز 20 هزار تومان به شماره حساب و یه سفته 500 هزار تومنی و یه ضامن معتبر. البته 6 قطعه عکس پشت نویسی شده هم که دیگه گفتن نداره.
  • ۱۳:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
    0 0
    همه جاسوسان دنیا با خوندن و رصد کردن اطلاعاتی که توسط کاربران ایرانی رد و بدل می شود پاک خل ودیوانه می شند و دیگه کار عادی خودشون رو هم نمی تونند انجام بدند چه برسه به اینکه چیزی از این خزعبلات دستگیرشان بشه/
  • ۱۳:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
    0 0
    مسلمان اگر فقط بنشینه و تحرک دشمن را رصد کند و پشت سرش بد و بیراه بگه کاری پیش نمیره. حاجی باید اساتید و جوانان مورد تائیدش را بفرسته جلو و اجبار کنه که برای نمایش و بحث کردن استاد نشده اید بلکه باید اختراع کنید و این اختراع دارای مشخصات کاربردی و ارزان و جهان پسند و زیر قیمت باشد وگرنه بدبخت میشویم و همه فرار میکنند میروند اروپا بعد به دلیل شکست روحی داعشی میشن و وضع بدتر میشه و از این جور نصیحتها کند. اینکه چند تا پسر دوست و رفیق و رانت خوار را توجه کند و اعتبارات و قراردادها را با اینها منعقد کند و در اخر هم نتیجه ندهد که نشد مسلمان بودن و استاد بودن.
  • امیین ۱۳:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
    0 1
    من نرم افزار خارجی رو ترجیح میدم چون اگر اونا جاسوسی کنن ضررش کمتره تا اینکه نرم افزار ایرانی بریزم پس فردا بگن بخاطر فلان جوکی که اونشب فرستادی استخدامت نمی کنیم
  • ۱۳:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
    0 0
    شکی نیست که دشمن دنبال بهره برداری است ولی 98 درصد مردم ایران چیزی برای از دست دادن ندارند چون عمده مکاتبات خزعبلات و جوک است که اصلا به درد دشمن هم نمیخوره ولی با اینحال چون مخابرات متضرر میشه دنبال بحث گران کردن تعرفه و قطع کردن و توطئه چینی برای این نرم افزارها میشود.
  • محسن ۱۳:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
    0 0
    چرا هر چیزی که موزد توجه و استقبال مردم قرار می گیره، یه دفه میشه ابزار جاسوسی و جیز و اخ و ...؟ دیگران با خلاقیت و ابتکار تولید میکنن، ما فقط مصرف می کتیم، اون وقت ایراد هم می گیریم و همه زو متهم به توطئه و جاسوسی و ... می کتیم.
  • amin ۱۴:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
    3 0
    چرا اینقدر جماعت ایرانی ساده هستن.الان شما حتما فکر میکنی خیلی زرنگی و با سیاست؟ دوست عزیز قرار نیست شما یا بقیه الان اطلاعات خاصی داشته باشید ولی ممکنه یک یاز همین استفاده کننده ها در اینده نماینده مجلس یا وزیر یا یه مقام عالیرتبه بشه.اونجاست که اطلاعاتی که شما تو چند سال بدست اوردن اهمیت پیدا میکنه.اینکه چه کارها میکردین با کیا دوست بودین و غیره.فکر کنم متوجه منظورم شده باشی.اونجاست که کسیکه به یه مقامی رسیده و در طول مدتی که از این شبکه ها استفاده میکرده سوتی داده حاضره برای اینکه ابروش نره هر کاری بکنه.این شبکه های اجتماعی تقریبا فقط برای ایرانیا مجانیه یکم رو این موضوع فکر کن که چرا اینجوریه
  • ۱۴:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
    0 0
    بابا بگید حال کردیم اینم فیلتر کنید دیگه، صغری کبری چیدن نداره که !
  • amin ۱۴:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
    0 0
    دوست عزیز کسی نگفت استفاده نکن فقط بهت هشدار داد که مواظب باش چکار میکنی.هر کسی خودش میدونه در خلوتش چکار میکنه منتها این نرم افزارهایی که فکر میکنید حریم خصوصیه شماست اینطور نیست.به قول معروف مواظب باش بهانه دست کسی ندی.خلاصه ممکنه شما یا کسای دیگه که از این نرم افزارها استفاده میکنن در اینده شخص مهمی بشن اونجاست که این اطلاعات به درد دشمن میخوره
  • مصطفی ۱۴:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
    0 0
    گزارش دانا - که نویسنده اش مدعی کارشناسی است - هیچ مدرک و مستندی نداره کی گفته مایکل میری ربطی به شرکت ویکی و تلگرام داره، که بخواهیم بریم سراغ بقیه گزارش؟!! بجاش چرا از وایبر صد در صد اسراییلی مطلب کمتر دیده میشه؟!
  • ۱۴:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
    0 0
    منبعی که در نهایت معرقی کردین معرکه است! چقدر موثق...
  • رحمن ۱۴:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
    0 0
    این بوغهای بترسید را برای کسانی بگویید که دسترسی به اطلاعات طبقه بندی شده دارند.به آنهایی که اطلاعات طبقه بندی را بخانه می برند و فکر می کنند فرزندانشان هم قابل اعتماد هستند که معمولا نیستند.99در صد مردم فقط فکر یک لقمه نان هستند تا شب کپه مرگشون را بگذارند برادر آدرس اشتباهی داده اند
  • ناشناس ۱۵:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
    0 0
    مشرق عزيز! إيراني ها به غير از جك ومطلب معمولي جيز ديكر هم برا همديكرمي فرستند ؟ خوب بكذار ان ها را بخوانند تا خسته بشوند؛-)
  • میثاق ۱۵:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
    0 0
    مطالب درج شده در این مقاله کاملا غیرواقعی و دروغ است اولین بار چنین مطلبی در چند وبلاگ که البته همه آنها رونوشت از هم بود دیده شد و افرادی ناآگاه نظر شخصی غلط خود را درج کرده بودند عجیب است که کار به جایی رسیده که یک ساعت معتبر خبری چنین اراجیفی را نشر میدهد هدف اصلی کسانی که چنین مطالب غلطی را نشر میدهند دو چیز است اولا اینکه کسانی را که چندان دغدغه ای نسبت به مصرف نکردن کالاهای اسرائیلی ندارند دلسرد کنند و آنها بگویند خب پس اگه تلگرام هم اسرائیلیه از همان وایبر استفاده میکنیم ثانیا میخواهند با القاء اسرائیلی بودن این نرم افزارها حضور قشر متدین و انقلابی را در فضای مجازی کم کنند که البته زهی خیال باطل عقبه تمام این نرم افزارها امری آشکار است و نیاز به کشفیات ندارد
  • ۱۵:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
    0 0
    ادعاهای چرت و بعضا مضحکی مطرح شده مثلا سرورهای تلگرام اصلا در یک جا نیست بلکه در چند کشور و در نقاط مختلف سرور دارد
  • Sohi ۱۵:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
    0 0
    حذف نکنیم نرم افزارو فیلترم نشه فقط واس اینکه بهشون پاتک یا ب اصطلاح ضد حال بزنیم باس چیزایی ک اونا باش مخالفنو رد و بدل کرد.
  • ۱۵:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
    0 0
    هر نرم افزاری اومد توی ایران گرفت کارش مشرق اومد زیرابشو زد!!! نکنه دوست مخابراتی مشرق!!
  • ۱۶:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
    0 0
    تو خوبی
  • ۱۶:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
    0 0
    استخدام کجا بود بابا
  • علی ۱۶:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
    0 0
    مشرق جان تو اگر عرضه داشتی یک اپلیکیشن موبایل برای اخبار خورت درست میکردی مثل همه خبرگزاریها بی بی سی و العربیه و .... والا تز دادن و همه را تخریب کردن اسان ترین کاراست.
  • ۱۶:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
    0 0
    من با شما موافقم و اينكه مدام ما رو از لولو مي ترسونند نميخواستم چيزي بگم ولي يك سوال ساده از موافقان فيلتر و نرم افزارهاي جايگزين دارم آيا ميتوانيد به نرم افزارهاي جايگزين ايراني اعتماد كنيد ؟؟؟؟
  • مهدی ۱۶:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
    0 0
    تعدادی از تصاویر بیدزینا ایوانیشویلی میلیاردر گرجی و نخست وزیر سابق این کشور و پدرخوانده فعلی دولت گرجستان و یکی از عکسها هم ایراکلی گاریباشویلی نخست وزیر فعلی گرجستان است که ظاهرا ربطی به این گزارش ندارند. حیف است که محتوایی ارزنده چون این گزارش را با تصاویری غلط مورد خدشه قرار دهید. خواهشمندم در انتخاب تصاویر بیشتر دقت فرمایید.
  • ۱۷:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
    0 0
    اولا درست شده... ثانیا هدف وسیله رو توجیه نمی کنه.
  • حامی ۱۷:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
    0 0
    دشمن از تجمیع اطلاعات تمام کاربران، به روانشناسی اجتماعی، روانشناسی اعتقادی، روانشناسی اقتصادی و.. می رسه. در ادامه، تحلیل تمام این مسائل، باعث میشه دشمن به مهندسی اجتماعی برسه. اینطوری می تونه برای حمله های نرم به کشورمون، برنامه ریزی کنه.
  • حامی ۱۷:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
    0 0
    آخه برادر من، ما که نمیتونیم از واقعیت فرار کنیم... ما میخوایم به صهیونیست ها سود نرسونیم.
  • حامی ۱۷:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
    0 0
    رفقا یکم سرچ کنید به زبان انگلیسی، تمام مطالب این مقاله، سند و مدرک و منبع داره. لطفا کمی تحقیق کنیم...
  • ۱۷:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
    0 0
    دشمن داره کار خودشو می کنه، ما که نمیتونیم سرمون رو بکنیم زیر برف....
  • حامی ۱۷:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
    0 0
    حرف حق همیشه خریدار خودشو داره حاجی
  • حامی ۱۷:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
    0 0
    برادر من، هدف وسیله رو توجیه نمی کنه... ما که نمی تونیم توی ظرف نجس، نذری پخش کنیم.. بستر تلگرام مربوط به رژیم نجس صهیونیستیه... شما هم سعی کنید گروه ها رو انتقال بدین به نرم افزارای ایرانی مثه بیسفون و سلام
  • حامی ۱۷:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
    0 0
    آخه دشمن اینقدر به دنبال نابودی انقلاب ما هست، که از چندین سال پیش، برای ما ذائقه سازی کردند... خود سران رژیم نجس صهیونیستی اعتراف کردند که برای شکست حصر اقتصادی ناشی از بایکوت اسرائیل، "خلاقیت را به مبارزه گذاشتند"...
  • حامی ۱۷:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
    0 0
    سلام. خدا قوت... واقعا عالی بود. ممنون از روشنگری شما... متاسفانه ما کاربرا اینقدر به این نرم افزارای صهیونیستی دلبسته شدیم که نمی خوایم دلایل مستند این مقاله رو قبول کنیم...
  • حامی ۱۷:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
    0 0
    ان شاء الله به زودی...
  • رفیعا ۱۷:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
    0 0
    سلام .....مطلب تلگرام خیلی قابل تامله و البته تاسف و ..... تامل باید کرد و بفکر چاره اندیشی برای رها شدن از بند این جاسوسکده های صهیونیستی .... و تاسف بخاطر وجود بعضیا که اجازه دادن تا اطلاعات مردم و مسئولین به این راحتی در دست دشمن قرار بگیره.... و سرمایه های این مملکت رو به حراج گذاشتن ... و البته تشکر فراوان از مشرق نیوز بابت انتشار این خبر که به نحو احسن رسالتشون رو انجام دادن .... ان شاالله در آینده باز هم شاهد اینگونه مطالب و روشنگری ها در مشرق نیوز باشیم .....
  • ستیا ۱۸:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
    0 0
    وَ لَن تَرْضىَ‏ عَنكَ الْيهَُودُ وَ لَا النَّصَارَى‏ حَتىَ‏ تَتَّبِعَ مِلَّتهَُمْ ..... ایه 120 بقره اين آيه در عين اين‏كه خطاب به پيامبر اسلام صلى الله عليه و آله است، خطاب به همه مسلمانان در طول تاريخ نيز هست كه هرگز يهود و نصارى از شما راضى نخواهند شد، مگر آنكه تسليم بى‏ چون وچراى آنان شويد و از اصول و ارزشهاى الهى كناره بگيريد. ولى شما بايد با قاطعيّت دست رد به سينه‏ ى آنها بزنيد و بدانيد تنها راه سعادت، راه دین است نه پيروى از تمايلات اين و آن. باتوجه به این ایه: 1- دشمن، به كم راضى نيست. فقط با سقوط كامل و محو مكتب و متلاشى شدن اهداف شما راضى مى‏شود. «لَنْ تَرْضى‏ عَنْكَ ...» 2- اگر مسلمانان مشاهده كردند كه كفّار از دين آنان راضى هستند، بايد در ديندارى خود ترديد کنید. ديندارى كافرپسند، همان كفر است. «لَنْ تَرْضى‏ ... حَتَّى تَتَّبِعَ مِلَّتَهُمْ» این خوشبینی به دشمن از چه نشأت می گیره که حرف غز این نجس های کودک کش برای یه عده ای تحمل ناپذیره؟؟؟؟؟؟ بسیااااااار عالی
  • نرم افزار ایرانی را با کیفیت کنید ۱۸:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
    0 0
    وقتی نرم افزارهای ایرانی، کیفیتشون پایینه باید چیکار کرد؟ حتی نسخه دسکتاپ هم هیشکدوم ندارند. اگر نرم افزارای ایرانی با کیفیت باشند، همه ترجیح میدن از ایرانی استفاده کنند، نه صهیونیست ملعون
  • ناجی ۱۹:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
    0 0
    خب اگر اون ها هم گندشون در اومد .واقعا حذفشون کاری داره . دشمن قطعا بیکار نمی شینه . این ما هستیم که باید هوشیار باشیم و به چیزی دلبستگی نداشته باشیم
  • ۱۹:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
    0 0
    نرم افزار سلام به زودی با امکانت بسیاری خوبی در راه است . البته این جور که ما شنیدیم . ولی چیزی که مهمه باید سریعا از امثال تلگرام خارج شد
  • ۱۹:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
    0 0
    به به امید واریم که به زودی فیلتر بشه
  • مجاهد ۱۹:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
    0 0
    عجب ترفندی . ببخشید مثل اینکه متوجه نشدین دشمن این نرم افزارها رو در اختیار ما قرار داده که خودش سود اطلاعاتی و مالی کافی ببره بعد ما بریم عکس و شعر و نقاشی درش قرار بدیم که دشمن آگاه بشه . بله دشمن آگاهه می شه و به من و شما می خنده از این عملیات جالب تاثیر گذاری
  • ۱۹:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
    0 0
    مشرق ممنون بابت صداقتی که به خرج دادید و این مطلب رو منتشر کردید . چون خیلی ها جرات این کار رو ندارند که اشتباه خودشون رو جبران کنند . همین نشانه صداقت و مسیر درست شماست
  • ۱۹:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
    0 0
    از غریبه پرستی ملت ایران
  • ۱۹:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
    0 1
    واقعا در مورد دشمن چی فکر کردید که اینقدر احمقه که بیاد این همه امکانات در اختیار شما بزاره که بر علیه اون استفاده کنید ؟؟؟؟ یه کم منطقی فکر کنید.
  • ۱۹:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
    0 0
    مشرق ممنون
  • ۱۹:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
    0 0
    همین تفکرات بچه گانه باعث این می شه که دشمن اینقدر بتونه نفوذ کنه
  • ۱۹:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
    0 0
    کسی که پاکه از محاسبه چه باکه
  • ۱۹:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
    0 0
    اگر خسته می شدن اینقدر احمق نبودن که این همه هزینه تولید و نگهداری این فضا ها بکنند . احمق ما هستیم که به دشمن های قسم خوردمون اینقدر ساده نگاه میکنیم
  • پرواز ۱۹:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
    0 0
    مشرق ممنون . عالی بود . آدم شوکه می شه از فهمیدن این مسائل که واقعا چقدر اونا زیرک هستند و ماها ......!!!
  • لبخند ۱۹:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
    0 0
    متاسفانه بعضی ارگان های دولتی با سنگ اندازی در زمینه ساخت این نرم افزارها و همچنین منفعل بودن در این زمینه، راه را برای رقبای خارجی هموار کرده اند. وگرنه دهها شرکت عظیم داخلی وجود دارند که می توانند اپلیکیشن های بسیار باکیفیت در حد وایبر تولید نموده و با توجه به موقعیت مکانی خود خدمات بهتری نیز ارائه دهند ولی متاسفانه مشکلات ایجاد شده تقریبا انجام این عمل را ممنوع می کند. مطمئن باشید اگر فقط اجازه ی لازم برای تولید این برنامه ها داده شود در مدت کمتر از 5 ماه برنامه هایی در کشور تولید خواهند شد که گوی رقابت را از تمام رقبای خارجی خواهند ربود.
  • علی ۲۰:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
    0 0
    تلگرام کجا بیشترین استفاده رو تو ایران داره امریکا با ۶۷درصد استفاده اول و ایران با ۵/۷درصد دومن
  • ۲۲:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
    0 0
    فکر می کنید دشمن با این کار به آگاهی می رسه؟ آگاهی ای که باعث تغییر مبانی فکری و تغییر رویۀ اون بشه؟ مگه دشمنی اسرائیل و آمریکا و انگلیس با ما یک دشمنی ساده است؟ بزرگ ترین دشمنی و اختلاف در عالم، همینه. اختلاف و دشمنی ما ریشه ای و عمیقه و به هیچ وجه دشمن شیطان صفت ما از دشمنی خودش دست برنخواهد داشت.
  • حامی ۲۳:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
    0 0
    خیلی متن و تحلیل خوبی بود. ولی متاسفانه کاربران به این برنامه ها دلبسته شدند... ان شاء الله به زودی فیلتر میشه...
  • ۲۳:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
    0 0
    چرتهای مشرق
  • پسر ۰۰:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
    0 0
    این راست میگه ولی رایگان و به روز باشه نه اینکه هر روز بگین صرف نمیکنه گرون کنین
  • محسن ۰۰:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
    0 0
    واقعا" توهم قوم برگزیده بودن یهودیا خیلی هم بیراه نیست ، اینا نصف جمعیتشون تیز هوشه ، البته مرگ بر صهیونیسم.
  • ۰۲:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
    0 0
    لازم نیست ایشون چند سال اینده نماینده بشه که!!!!! الان اونقدر فراگیر شده که برخی مسئولین هم استفاده میکنن یا لا اقل فرزندان مسئولین استفاده میکنن
  • يوسف ۰۳:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
    0 0
    بسيار متن خوبي بود.موفق و سربلند باشيد.
  • نادر ۱۰:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
    0 0
    دوستان مشرقی عزیز، در مورد نرم افزارهای شبکه اجتماعی، تا زمانی که دو نکته را حل نکنید، مردم با شما همراهی نمی کنند. 1- این نرم افزارها چه چیزی را رصد می کنند؟ که با ارزش باشد؟ 2- نرم افزارهای جایگزین مثل بیسفون و ... هم بر پایه گوگل بنا شده اند و تفاوت ماهوی ندارند. ضمنا چه تضمینی وجود دارد که نرم افزارهای داخلی ما را رصد نکنند؟! و اگر فردا برای خروج از کشور یا استخدام رفتیم، دوسیه ما را به این و آن نفروشند؟! شما به این دو سوال جواب قانع کننده بده، بعد نیازی به این همه آسمان و ریسمان بافتن نیست. مردم خودشان نرم افزارشان را عوض می کنند
  • رفیعا ۱۰:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
    0 0
    بزرگواری که یهودیان و بهتر بگیم صهیونیست ها رو تیزهوش می دونین ....!!!!!!!!!!!! اونها تیزهوش نیستند ، موجودات رذل و کثیف و نجسی هستند که با بهره گرفتن از جادوگری و ربا و هزار جور کثافت کاری دیگه بزرگ شدن ..... سو استفاده از این ابزار برای جاسوسی هم فقط ناشی از این خوی پلیدشونه نه تیزهوشی .... با پول وقدرتی که از راه نامشروع بدست آوردن دانشمندان رو می خرن و از علم و دانش برای تخریب و آلوده کردن دنیا استفاده می کنن ...... بازم از مشرق برای اطلاع رسانی در این مورد تشکر می کتم .....
  • محمدحسین ۱۴:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
    0 0
    موبایل های هوشمند، صد درصد توان ردیابی و مونیتورینگ بالقوه دارند. شما بحث لوکیشن را نگاه کن. Access Network's رو نگاه کن. بحث رجسترهای پردازنده رو نگاه کن، دوست عزیز ARM واقعاً جالب هست. بحث Firmware ها دیگه از سیستم های عامل گذشته، میفهمی.
  • ۱۴:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
    0 0
    نمی دوم چجوری ازت تشکر کنم که حرف دل من رو زدی
  • امروز ۱۵:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
    0 0
    سلام کاش به روز تر بودید مخابره کار کمی نیست در افرادی که گمراه کردید و اطلاعاتی که از دست رفت مسوولید.زمانیکه ما به دوستامون گفتیم بیان تلگرام که امنه. اومدن و احساس امنیت کردن هرچی خواستن گفتن الان فهمیدن چه حرفایی رو نباید به دشمن میزدن و... حدودا همون موقع هایی که مشرق تبلیغ تلگرامو میکرد تو دانا این خبرو رفته بودن چرا همون موقع به مخاطباتون نگفتید؟ مگه الان نرفتید اونو کپی پیست کردید اینجا چرا همون موقع نکردید؟ اگر از صحت خبر مطمین نبودید از صحت امنیت تلگرام مطمین بودید که گفتید؟ تو دانا این خبر مال 20 دی ه. http://www.dana.ir/news/211483.html خداروشکر در این یه زمینه به صورت اتفاقی مخاطب دانا بودم و کمتر از بقیه ضرر کردم. یا بهتره بگم ضرر زدم... فقط عاجزانه خواهش میکنم مردمو به بیسفون دعوت نکنید که بعدا اگر برنامه ی بهتری ایران ساخت کسی بهتون اعتماد نکنه من یه بار خیل عظیمی از افرادو تحت تاثیر امثال این گزارشا از واتس آپو وایبر کندم آوردم تلگرام وقتی ازم میپرسن چرا خودت رفتی؟ براشون میگم اینم مشکل داره اما دیگه کسیو به بیسفون نمیارم افتتتتتضضضضضاحححححهههه باور کنید تو سر مال نمیزنم رسما اندروید منو داغون کرده علاوه بر اینکه ایرانی هم نیست اینم مال روسیه ایناس اگر اشتباه نکنم .شرکت بیستاکو سرچ کنید میبیندش. صرف اینکه 4 تا استیکر داره که ایرانی نیست عین تلگرام . و البته متاسفانه رایگان که این خودش خطره هر وقت به صاحب امتیاز ایرانی یا صاحب اصلیش فشار بیاد اطلاعاتو میفروشه مثل واتس آپو و.... کانتکتای من هر دفه که به نت وصل میشم میپره تصور کنید تو خیابون گیر کردید یهو کانتکتاتون نیست. دوستمم رو آیفون نصب کرد دقیقا همین مشکلو پیدا کرد. الان دو روزه خودمو از شرش خلاص کردم من که کسیو به اونجا دعوت نکردم که اونجا مخاطبی داشته باشم لا اقل الان که پاکش کردم میتونم به کانتکتام پیامک بدم. البته من ساینارو نتونستم خوب امتحان کنم اما پیامام فقط در نت پرسرعت به موقع میرسید و با نت گوشی اینا یه روز تو راه بود. و سازگاری با سرعت نت نقطه قوت شبکه های خارجیه انگار اونا بیشتر از خودمون شرایط مارو در نظر میگیرن چون میخوان که ما مخاطبشون باشیم اما داخلی ها سر سیری کار میکنن. تو قاصدک یه پیامم حتی به مقصد نرسید... شمسه هم امکاناتش خیلی کم بود (مثلا نسبت به بیسفون) منتظرم سلام بیاد که میگن همون شمسه است اسمشو کردن سلام. الانم برنامم اینه یه خط بخرم به نام یکی دیگه تو یه گوشی کنار افتاده روش تلگرام نصب میکنم زیادم حرف نمیزنم مگر در مواقع خاص البته اون بعد به حرف اوردن دیگران -که از مضرات حضور در گروه های اجتماعیه- به هر حال اجتناب ناپذیره. من هروز دانشگاهم خونمونم نت نداریم فقط دانشگاه روشنش میکنم میدونم که احتمالا کوته فکرانس اما من چاره ای ندارم هروز نمیتونم یه لپتاپ سه کیلوییو کول کنم که ایمیل چک کنم یا یه چیزی از یه نفر بخوام مجبورش کنم پاشه برا من ایمیلش کنه که البته ایمیلم امن نیست. اگر راه بهتری دارید حتما بگید چون من این راهو از سر راحت طلبی انتخاب نکردم .راه معقول دیگه ای ندارم.
  • حامی ۰۰:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۱
    0 0
    تو خوبی... یعنی هرکس متوجه حیله های دشمن میشه و میخواد بقیه رو آگاه کنه، نظرش غلطه؟؟؟؟؟ برو خودتو خوب کن
  • حامی ۰۰:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۱
    0 0
    دشمن از تمام اطلاعات ریز و درشت ما استفاده می کنه. حتی از مکالمه ساده دو تا خواهر که در مورد خرید مانتو با هم حرف میزنن.. وقتی میگه من این مانتو رو چند ماه چیش دیدم به نصف قیمت... دشمن متوجه میزان تورم و فشار تحریم ها بر مردم میشه. میفهمه چقدر تقشه هاش مفید بوده.. تمام مطالب ساده و مکالمات ساده ما، آنالیز میشه. دشکن به روانشناسی اجتماعی، اعتقادی، اقتصادی و امنیتی میرسه.. بعد از اون دست به مهندسی اجتماعی ایران میزنه.. و خودشو برای حمله های نرم به کشورمون تجهیز می کنه... دشمن شناسی خیلی واضحه برادر...
  • میثاق ۰۴:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۱
    0 0
    چرا نظرات را انتشار نمیدهید
  • فاطم ۰۷:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
    0 0
    فانوس صد درصد ایرانی
  • فاطمه ۰۷:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
    0 0
    نرم افزار فانوس
  • حسین ۱۰:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۲
    0 0
    همه میدونیم که در دنیای مجازی بحث جاسوسی و مانیتورینگ یک مساله آسان ، مثل آب خوردن هست. و هیچ کس از جاسوسی در امان نیست....
  • ناشناس ۲۰:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۱
    0 0
    من نمیدونم بعضی ها چطور باید متوجه بشوند،هزار جور توجیه های بی منطق می آورند تا اشتباه خودشون رو سرپوش بگذارند،برادر یک کمی هم قضیه رو جدی بگیر.
  • ۰۳:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
    0 0
    لینک خبر تو دانا با مستندات و منابع: http://dana.ir/News/342677.html
  • ۰۸:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۳
    0 0
    فقط بیسفون ایرانی. سریع و خوب
  • حسین ۰۷:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۳
    0 0
    دمت گرم !
  • Mostafa ۱۰:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۹
    0 0
    جوون ها حق دارند. بابا ما ها جوونیم یه جایی یه فضای مجازی می خوایم. ولی حیف که ایرونیش نیست. نمی گم نیست اما مثل تلگرام و وایبرو .... همه گیر نیست. برا این نرم افزار ها باید تبلیغ کرد. باید برا هر سیستم عاملی نسخه تهیه کرد تا این جووون بره از اون استفاده بکنه ولی متاسفانه تنها کاری که بعضی آقایان یاد دارند فیلتر کردن. بابا جوون مگه عقل نداره. شما وقتی براش جایگزین پیدا کنین مگه مغز خر خورده بره ار این نرم افزار های جاسوسی استفاده کنه!! یکم برای این جوون ها وقت و سرمایه بذارین ببینین اگه حمایت نکردند؟
  • ناشناس ۱۷:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۸
    0 0
    ظاهرا مقاله مفیدی بود و تاثیرگذار ولی جناب مشرق! دقت کن بعداز این مقاله داری از مردم دعوت میکنی که به تلگرام مشرق بپیوندید یک بام و دو هوا درست نیست . تلگرامتون رو حذف کنید و بیسفون یا یه نرافزار مطمین ایرانی رو راه بیندازید
  • ۲۱:۴۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۴
    0 0
    چقدر جای تاسف داره که بعضی ها اونقدر درگیر برنامه تلگرام شدن که ژست فهمیده ها رو میگیرند اما ساده لوحانه ترین نظرها رو میدن.ازقدیم گفتن نرود میخ آهنین در‌سنگ.
  • سعید ۱۷:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۳۰
    0 0
    مشرق از یه طرف تلگرامو میکوبی از طرف دیگه تبلیغ کانال تلگرامتو میکنی فازت چیه داداش؟؟!!!
  • مهشید ۱۸:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۷
    1 0
    مشرق اگرازتلگرام حراس داری چرا لینک کانال داری و درخواست دادی منتظراعضا هستی تو صفحه تون واقعا خنده دارهستید خخخخخخخ
  • ۱۰:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۴
    0 0
    اگه خوتون کیفیت شبکه ها تونو بالا میبردین لازم به این چیزا نبود فقط عین پدر و مادر های بی فرهنگ میگن این کارو نکن اون کارو نکن...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس