نتانیاهو در پیام ویدئویی خود ضمن تبریک حلول ماه رمضان ادعاهایی را مطرح کرده است که نشان از اوج دورویی و ریاکاری این رژیم دارد.

گروه جنگ نرم مشرق- هفته گذشته، بنیامین نتانیاهو در پیامی ویدئویی، حلول ماه رمضان المبارک را به مسلمانان مقیم خاک فلسطین اشغالی یا به زعم خودش، هم‌وطنان مسلمانش تبریک گفت.

تبریک نتانیاهو


در این پیام ویدئویی که در صفحه عربی بنیامین نتانیاهو در فیس بوک همراه با ترجمه عربی آن منتشر شده آمده است:

«شهروندان مسلمان اسرائیل!

مایه مسرت من است که آغاز ماه رمضان المبارک را به شما تبریک بگویم.

همه می‌دانیم که امسال نیز، حوادثی در جهان در حال وقوع است، که خوشایند نیستند؛ در حالی که جهان اسلام باید ماه رمضان را گرامی بدارد، خاورمیانه در آتش جنگ‌های داخلی و درگیری‌های فرقه‌ایِ سنی‌ها و شیعه‌ها می‌سوزد.

اما شما شهروندان مسلمان اسرائیل، (آسوده خاطر باشید که) اسرائیل همچون گذشته، همچون جزیره امنیت و ثبات در میانه منطقه پربحران اطرافمان، باقی خواهد ماند؛ منطقه‌ای که جولانگاه سازمان‌های اسلامی افراطی‌ای است که هم یکدیگر را می‌کشند و هم پیروانِ سایر کیش‌ها را.

حکومت اسرائیل، تنها حکومتی در منطقه است که به آزادیِ انتخاب نوع دین و تعبد برای پیروان همه ادیان پایبند است؛ و شما این را بهتر از هر کس دیگری می‌دانید. شما بخش غیر قابل تفکیک بافت اجتماعی اسرائیل هستید.

كل عام و أنتم بخير (صد سال به از این سالها)»

 پیش از این نیز در سال 92، طی تماسی تلفنی، ماه رمضان را به "محمود عباس" رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین، تبریک گفته بود. وی همچنین ابراز امیدواری کرده بود مذاکرات صلح به زودی از سر گرفته شود.

در رابطه با این پیام تبریک ویدئویی ذکر چند نکته حائز اهمیت است:

نخست آنکه، رژیم صهیونیستی در جنگ اخیر غزه که به جنگ 51 روزه غزه معروف شد بیش از 2230 فلسطینی را شهادت رساند که بیشتر شهدا غیرنظامی بودند. از این تعداد، 578 تن از آنها کودک و 261 نفر زن بودند. این آمار که تنها به یکی از حملات وحشیانه این رژیم مربوط است نشان‌دهنده اوج سبوعیت این رژیم است. در کنار این آمار، می‌توان به جنگ‌های 22 روزه و 8 روزه غزه، حمایت از آل‌سعود در حمله و کشتار مردم مظلوم یمن، کشتار صبرا و شتیلا و ده‌ها جنایت بزرگ دیگر اشاره کرد که در نهایت لقب رژیم کودک‌کش را به درستی به پیشانی این رژیم چسباند.

با این حال بنیامین نتانیاهو در کمال آرامش و بدون ذکر خون‌هایی که خودش ریخته، کشتارهایی که در منطقه در حال وقوع است را ناخوشایند می‌نامد.

تبریک نتانیاهو // در حال ویرایش
گوشه‌ای از جنایات رژیم صهیونیستی در جنگ 51 روزه غزه

نکته دوم آنکه وی این مسائل ناخوشایند را برآمده از جنگ‌های داخلی و درگیری‌های فرقه‌ای میان سنی‌ها و شیعیان می‌داند؛ اما ناگفته پیداست که به شهادت اسناد و مدارک موجود، این خود رژیم صهیونیستی است که با تمام توان دست به خلق این گروه‌های تروریستی نظیر داعش و جبهه‌النصره زده است و آنان را چون بلایی بر سر جان و مال مسلمانان منطقه فرود آورده است.

تبریک نتانیاهو // در حال ویرایش

تبریک نتانیاهو // در حال ویرایش
رابطه اعضای داعش با رژیم صهیونیستی تا حدی است که برای درمان، به بیمارستان‌های تل‌آویو می‌روند

نکته سوم اینکه، نتانیاهو در این پیام، با کمال اعتماد به نفس، خاک فلسطین اشغالی را جزیره امنیت و ثبات در منطقه پرآشوب خاورمیانه می‌داند در حالی که در همین جنگ 51 روزه اخیر، این رؤسای رژیم صهیونیستی بودند که شاهد حملات سنگین موشکی حماس به خاک فلسطین اشغالی بودند در حالی که صهیونیست‌های ساکن در این رژیم، ساعت به ساعت به پناه‌گاه‌ها هجوم می‌بردند. سوای این موضوع، هر از چند گاهی اخباری منتشر می‌شود که یکی از ساکنین این رژیم به دلیل فشار فقر و مسائل اجتماعی اقدام به خودسوزی کرده است.

تبریک نتانیاهو // در حال ویرایش

تبریک نتانیاهو // در حال ویرایش

تبریک نتانیاهو // در حال ویرایش

تبریک نتانیاهو // در حال ویرایش
حملات سنگین موشکی حماس در جنگ اخیر غزه معنای ترس و انتقام را به ساکنان فلسطین اشغالی فهماند

نکته چهارم در باب اینکه نخست وزیر این رژیم، منطقه را جولانگاه سازمان‌های اسلامی افراطی دانسته است باید گفت که کاملا محرز است که منظور وی از سازمان‌های اسلامی افراطی، حزب‌الله لبنان و انصارالله یمن است، چرا که گروه‌هایی همچون داعش و جبهه‌النصره در چارچوب سیاست‌های خصمانه این رژیم فعالیت و اقدام می‌کنند. از سوی دیگر افراط در نگاه این رژیم به معنای مقاومت کردن در برابر ظلم و دفاع از ارزش‌های اسلامی است وگرنه، اسلام آمریکایی و اسلام وحشیانه داعشی در نگاه این رژیم مورد تایید است.

نکته پنجم آنکه، نتانیاهو در این پیام، رژیم صهیونیستی را تنها حکومتی در منطقه می‌داند که به آزادی انتخاب نوع دین و تعبد برای پیروان همه ادیان پایبند است در حالی که این شعار گول‌‌زننده وی تنها به صهیونیست‌ها برمی‌گردد؛ زیرا در نگاه صهیونیزم جهانی، فرقی ندارد که پیروانش چه دینی داشته باشند بلکه مهم اعتقاد قلبی و عملی به دکترین صهیونیزم جهانی است. مهم آنکه، صهیونیست یهودی یعنی یهودی حامی رژیم صهیونیستی، صهیونیست مسیحی یعنی کسی که در دین ظاهری‌اش مسیحیت و عملش در خدمت این رژیم است مانند بسیاری از روسا و مدیران دولتی آمریکا که حامی این رژیم هستند و صهیونیست مسمان هم کسی نیست جز یک تروریست داعشی که اظهار اسلام می‌کند ولی جز خدمت به منافع این رژیم کار دیگری نمی‌کند.

تبریک نتانیاهو // در حال ویرایش

با این تفاسیر نتانیاهو به عنوان نخست وزیر رژیم کودک‌کش صهیونیست و اشغالگر قدس شریف تا چند روز دیگر خواهد دید که همین مردم مسلمان منطقه که با آنان به زبان عربی سخن گفته و از عبارت «كل عام و أنتم بخير» استفاده کرده، چگونه در آخرین جمعه همین ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس، به خیابان‌ها خواهند آمد و پاسخ تبریک دروغین او را خواهند داد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 11
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 2
  • ۰۲:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
    0 0
    انشااله تو رمضان کار اسراییل یک سره بشه
  • گرشاسب ۰۲:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
    0 0
    مرگ مغزی عقلش از تو بیشتره :-)
  • ۰۳:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
    0 0
    الهم عجل لولیک الفرج
  • کاپیتان ۰۵:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
    0 0
    جل الخالق!!! انگار که مثلا" بگن یزید شهادت امام حسین رو به حضرت سجاد تسلیت بگه! والا دیگه این یکی نوبره اینا تا آرنج دستشون به خون مسلمانان آلودست میبینید واسه فریب اذحان عمومی چیکار میکنن!!؟
  • کاپیتان ۰۵:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
    0 0
    به امید خدا روز قدس امسال باشکوه تر خواهد بود.
  • ۰۵:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
    0 0
    جل الخالق، آخر الزمان که میگن اینه ها!!!! من خودم قزوینیم اما به جان خودم همچین سنگ پایی ندیده بودم!!!!
  • ۰۷:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
    0 0
    اسراییل ودلسوزی برای مسلمونا !!!!!جلل الخالق!مگه میشه !!مگه داریم؟؟؟؟!!!!
  • اسی خطر ۰۹:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
    0 0
    حرومزاده . . .
  • ۱۲:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
    0 0
    مشرق جان! فکر نکنی ما خریم ها! صد سال به این سال ها ؛ نه صد سال به از این سال ها !!! درست ترجمه کن!!!!
  • ۱۲:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
    0 0
    مگر اینکه حرومزاده هایی مثه خودت حرفاتو باور کنن وگرنه کدوم ادمی حرفای تو یالقوز حیوانو گوش میده
  • جواد ۱۷:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
    0 0
    بنده خدا چه فشاری بهش اومده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس