کد خبر 422046
تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۰:۱۳

رسانه های سوری با انتشار تصاویری از حضور رسمی اتباع ترکیه در صفوف گروههای تروریستی تکفیری جهت مبارزه با دولت سوریه خبر داده اند.

به گزارش بین الملل مشرق ، همزمان با آغاز پنجمین سال بحران تروریستی تکفیری در کشور سوریه ، دخالت دولت و سازمان اطلاعات ترکیه در این بحران هر روز ابعاد وسیع تری به خود می گیرد. این دخالتها شامل گشایش مرزهای مشترک ترکیه با سوریه برای ورود دهها هزار تروریست تکفیری از 83 کشور 5 قاره جهان ، جذب ، آموزش ، تسلیح ، پرداخت حقوق و مزایا ، درمان مجروحان تروریستها در بیمارستانهای دولتی ، تاسیس واحدهای بسیار پیشرفته رسانه ای و تبلیغاتی برای گروههای تروریستی تکفیری همچون داعش ، القاعده ، ارتش آزاد ، جبهه اسلامی  ، ایجاد مناطق پرواز ممنوع در داخل خاک سوریه بصورت غیر رسمی جهت فعالیت آزادانه تروریستهای تکفیری و ... می باشد.

یگان ویژه تروریستهای تبعه ترکیه در سوریه!

اوج حمایتها و دخالت رسمی دولت و سرویس جاسوسی ترکیه در ماهها اخیر شامل حضور و فعالیت رسمی واحدهای جنگ الکترونیک (جنگال) و پهباد ، جهت جمع آوری اطلاعات جاسوسی از مواضع ارتش سوریه و ایجاد اختلال در ارتباطات واحد های نظامی به منظور حمایت از عملیات نظامی اخیر "القاعده" در استان ادلب و حضور رسمی افسران و اتباع ترکیه در سازمان رزم این گروه تروریستی تکفیری بوده است.

یگان ویژه تروریستهای تبعه ترکیه در سوریه!

در همین راستا ، روز گذشته رسانه های سوری با انتشار تصاویری از حضور یگان ویژه اتباع ترکیه در صفوف گروه تروریستی تکفیری بین المللی "القاعده" در استان شمالی ادلب سوریه (نزدیک مرز با ترکیه) خبر داده اند. در این تصاویر گروهی از اتباع ترکیه با اسم و هویت مشخص و ملبس به البسه با نقش پرچم کشورشان در یکی از روستاهای حاشیه شهر ادلب حضور دارند.

یگان ویژه تروریستهای تبعه ترکیه در سوریه!

یگان ویژه تروریستهای تبعه ترکیه در سوریه!







































نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 2
  • ۰۰:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۸
    0 1
    دوست دارم ترکیه هم به همچین سرنوشتی دچار بشه
  • ۰۷:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۸
    0 1
    همان موقع که این حرامی اردوغان خوک سفت امد به ایران باید در مسیر بازگشت رو اسمان هواپیماش رو میزدیم تا حساب کار دست این تروریستهای اشغال بیاد
  • ۰۸:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۸
    0 1
    يگان ويژه خرها
  • ۱۰:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۸
    0 0
    لباساشون هم به رنگ داعش سیاهه. حالا هی بگن داعش تروریسته. دستگاههاب جاسوسی خودشون درست کردن والا مردم عادی قدرت همچین جنایت هائی ندارن.
  • ۱۱:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۸
    0 1
    اینها مزدور هستند و باید کشته بشوند.
  • اکبر از تبریز ۲۲:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۸
    0 0
    دوستان شما چی میگین با خودتون . سوریه به دست داعش و ترکیه نجس هر روز ویران تر میشه و ایران هم هر روز وارداتو از ترکیه زیاد میکنه.
  • ۰۴:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    0 0
    من موندم موقعی که داره اسرائیل کودکان فلسطینی در غزه را قتل عام می کنه این احمقهای مزدور کجا که برند جهاد چرا علیه مقاومت در مقابل اسرائیل باصطلاح جهاد میکنند این اردوغان خائن از همه خطرناکتره
  • محمدرضا ۱۹:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۳
    0 0
    بابا این ترکیه دیگه کیه ؟ خودش و عربستان و قطر و اون اردن موزی از آمریکا و اسرائیل بدترن خدا لعنت کنه اون اردوغان یهود زاده رو
  • ۲۰:۵۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۸
    0 0
    اقتصاد ترکیه شکننده است میخوایید ضربه بزنید توریست نفرستید اونجا

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس