کد خبر 414401
تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۴

نایب‌رئیس فدراسیون فوتبال گفت: به جای تمرکز روی تیم ملی همه ذهن‌ها را حواشی گرفته است.

اسلامیان: کی‌روش می‌ماند و ادامه می‌دهد
به گزارش مشرق، محمود اسلامیان پس از جلسه کفاشیان و کی‌روش در جمع خبرنگاران گفت: بله جلسه تمام شد باید دقت کنیم آسیا در جام جهانی 4 سهمیه دارد که کره، ژاپن و استرالیا سرمایه‌گذاری‌های زیادی کرده‌اند و کشورهای عربی منطقه هم در فوتبال سرمایه‌گذاری کرده‌اند. قطر میزبانی جام جهانی را دارد با این حال متأسفانه ما به جای تمرکز بر روی تیم ملی و کاستی‌هایش همه ذهن‌ها و توجه‌های ما را حواشی گرفته است. از رسانه‌ها می‌خواهم که کمک کنند.

اسلامیان در مورد وضعیت کی‌روش گفت: کارلوس کی‌روش قرارداد رسمی با فدراسیون جمهوری اسلامی ایران دارد و هیأت رئیسه هم مصوب کرده که با او کار کنیم. تنها خواسته کی‌روش این است که نیازهای تدارکاتی تیم ملی فراهم شود. فدراسیون هم مشکلاتی دارد، منابع فیفا پرداخت نمی‌شود. معاون مالی صدا و سیما قراردادی را امضاء کرده که یک ریال آن پرداخت نشده است. با این شرایط کار سخت است. باید به اصولی که داریم پایبند باشیم. قراردادی منعقد شده و فدراسیون فوتبال ما از کی‌روش حمایت می‌کند. در هیأت رئیسه هم اعضا نظرات خود را به کی‌روش منتقل کردند و او هم با آغوش باز از این مسائل استقبال کرد. باید همه کمک کنیم تا تیم ملی موفق شود.

اسلامیان در مورد اینکه همه چیز به نظر مرتب می‌رسید تا اینکه وزیر ورزش صحبت‌هایی را مطرح کرد و باعث حاشیه شد، گفت: در مورد صحبت‌هایی که من می‌کنم اگر سؤالی دارید بپرسید. اگر سؤالی از ایشان دارید از خود ایشان بپرسید. من در مقامی نیستم که بخواهم نسبت به صحبت‌های وزیر نظر بدهم فقط می‌گویم باید به اصول پایبند باشیم. اصول کار این است که کی‌روش قرارداد رسمی دارد و هیأت رئیسه فدراسیون هم علی‌رغم قرارداد تصویب کرده که با او ادامه همکاری بدهیم.

نایب‌رئیس اول فدراسیون فوتبال در مورد اینکه بحث کارگر و کارفرمای کی‌روش چه می‌شود مسئله‌ای که وزیر بیان کرد، گفت‌: اگر سؤالی از من دارید بپرسید سؤالات دیگر را از خودشان بپرسید.

اسلامیان در مورد اینکه کی‌روش می‌ماند یا نه،‌ گفت:‌ چاره‌ای جز این نداریم،‌ کی‌روش ادامه کار می‌دهد و کارش را انجام می‌دهد و افشین پیروانی هم قبول کرده که در کنار ایشان کار کند. تیم ملی آبرو و حیثیت تک‌تک ما ایرانی‌هاست. وقتی تیم ملی به جام جهانی رفت چقدر ملت ما شاد شدند. بر روی شادی مردم نمی‌توان قیمت گذاشت البته کار سختی در پیش داریم.

وی در مورد اینکه کارفرمای کی‌روش فدراسیون است یا وزارت ورزش گفت: باید استانداردها را رعایت کنیم. وقتی با مربی در سطح ایشان قرارداد می‌بندیم مبنا همان قرارداد است. مبنای قراردادی که با تلویزیون هم داریم مشخص است. این بحث‌ها کمکی نمی‌کند باید کمک کنیم تا حواشی از فوتبال و ورزش کم شود. فوتبال فضای رقابتی در دنیا دارد. من در آذربایجان باکو بودم. برای یک ورزشگاه چندین میلیارد خرج کرده بودند. در فضای رقابتی هرکسی بهتر کار کند موفق‌تر می‌شود. باید با کمک دولت و مردم مشکلات را حل کنیم.

وی ادامه داد: وقتی برای بازی پرسپولیس 100هزار نفر به ورزشگاه می‌آیند یعنی اینکه پتانسیل زیادی در فوتبال داریم. پرسپولیس و استقلال سال‌ها بلاتکلیف بودند اما وقتی مردم احساس می‌کنند باید بیایند 100هزار نفر به ورزشگاه می‌آیند باید قدر این سرمایه بزرگ انسانی را بدانیم

اسلامیان در مورد حضورش در فدراسیون فوتبال گفت: من نایب‌رئیس فدراسیون فوتبال هستم و به دعوت کفاشیان آمدم و هدفم هم فقط خدمت است.

وی در مورد اینکه چرا برخلاف صحبت‌های وزیر صحبت کرده، گفت:‌ من صحبت مخالفی انجام ندادم.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس