طبق اعلام انتشارات انقلاب اسلامی کتاب‌های «یاد و یادگار» و «دشمن‌شناسی» جزء پرمخاطب‌ترین آثار این انتشارات در سه روز برگزاری نمایشگاه کتاب است.

به گزارش مشرق، بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران سومین روز خود را با بیشترین تعداد مخاطبان از آغاز تاکنون پشت سر می‌گذارد. استقبال از نمایشگاه از همان روز نخست تا امروز، نسبت به سال‌های گذشته به نسبت بهتر بوده است. در این مدت مخاطبان با مراجعه به غرفه ناشران مورد نظر، آثار مورد علاقه خود را تهیه کردند.

بنا بر اعلام انتشارات انقلاب اسلامی از آغاز به کار نمایشگاه تاکنون آثار متعددی از این ناشر به فروش رفته است که از میان تمام عناوین عرضه شده، کتاب‌های «یاد و یادگار»، «دشمن‌شناسی»، «رساله آموزشی (1)»، «روش تحلیل سیاسی»، جلد نخست مجموعه «زن» و اجوبة الاستفتائات بیشترین مخاطبان را داشته‌اند.

«یاد و یادگار» به کوشش مؤسسه‌ پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی در ششمین سالگرد درگذشت بانو ثقفی، همسر امام(ره) منتشر و رونمایی شد. آنچه در این کتاب مختصر و کم‌حجم جمع‌آوری و به علاقمندان رهبر کبیر انقلاب اسلامی و بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران، حضرت امام خمینی(ره)، تقدیم می‌شود، نمونه‌هایی است از بیانات و گفت‌وگوهای حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای رهبر معظّم انقلاب اسلامی در دیدار با همسر مکرم حضرت امام(ره) به علاقمندان اسلام ناب محمّدی و پیروان راه امام راحل(ره).

آنچه در این دیدارها بیان شده نمایانگر حقایقی نورانی از شخصیت الهی امام عزیز رضوان‌‌الله‌علیه و حاکی از اعتقاد و ارادت ویژه‌ رهبر معظّم انقلاب به امام بزرگوار و علل این باور و عشق و نیز حاوی نکته‌ها و درس‌های فراوان برای پیروان راه آن امام راحل است.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع از نحوه‌ تهیّه آثار این انتشارات می‌توانند با شماره تلفن‌های  66493548 و 66483695 تماس بگیرند و یا به پایگاه اطلاع رسانی WWW.BOOK-KHAMENEI.IR مراجعه کنند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس