چهار جلد از کتاب‌های مهدی کاموس که توسط ناشر الجزایری در این کشور ترجمه و منتشر شده است امروز در نشست تعاملات فرهنگی در حوزه کشورهای افریقایی رونمایی می‌شود. با انتشار کتاب های ادبیات معاصر ایران در کشورهای دیگر امید می رود این رویه و ادامه آن موجب بسط و گسترش ادبیات متعهد در سایر کشورهای جوان شود.

گروه فرهنگی مشرق : چهار جلد از کتاب‌های مهدی کاموس که توسط ناشر الجزایری در این کشور ترجمه و منتشر شده است امروز در نشست تعاملات فرهنگی در حوزه کشورهای افریقایی رونمایی می‌شود.

رونمایی 4 جلد از کتاب‌های مهدی کاموس توسط ناشر الجزایری

این کتاب‌‌ها روایت‌هایی خلاق و مدرن از داستان‌های کلیله و دمنه برای کودکان و نوجوانان به همراه تصاویر هستند.
در این نشست که از ساعت 15.30 تا 17 توسط موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران برگزار می‌شود، انجمن دوستی ایران و نیجریه، تونس،‌اوگاندا، سنگال، ساحل عاج کومور، فراس الجهمانی ناشر الجزایری، رییس موسسه نمایشگا‌های فرهنگی ایران، غلامرضا نوعی، غلامرضا امامی و مهدی کاموس حضور دارند.

رونمایی 4 جلد از کتاب‌های مهدی کاموس توسط ناشر الجزایریرونمایی 4 جلد از کتاب‌های مهدی کاموس توسط ناشر الجزایریرونمایی 4 جلد از کتاب‌های مهدی کاموس توسط ناشر الجزایری

تصویرگری این 4 جلد کتاب کودک و نوجوان را مسلم علم‌زاده بر اساس  هویت و نمادهای ایرانی انجام داده است.
با انتشار کتاب های ادبیات معاصر ایران در کشورهای دیگر امید می رود این رویه و ادامه آن موجب بسط و گسترش ادبیات متعهد در سایر کشورهای جوان شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس