کد خبر 398181
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۴

ویژه‌برنامه‌های نوروزی شبکه نسیم از پخش هر شبی برنامه «خندوانه» به کارگردانی و اجرای رامبد جوان خبر می‌دهد.

به گزارش مشرق، 34 برنامه تولیدی در ژانرهای متفاوت برای ایام نوروز شبکه‌های نسیم و نمایش تدارک دیده شده است که «خندوانه»، «حرف حساب»، منتخب سریال‌های «دی‌دی»، «فوتبال‌های جام‌جهانی»، مستند «رونالدو»، «نمای نزدیک» (فیلم‌های سینمایی جدید)، پخش قسمت‌هایی از «لورل و هاردی» و سریال اینترنتی «نفوذ» از مهم‌ترین‌ آنها هستند.

***

عنوان و موضوع برنامه‌های نوروزی شبکه نمایش و نسیم که به شکل تولیدی تهیه‌ شده‌اند، به شرح زیر است:

- برنامه ترکیبی «خندوانه» به تهیه‌کنندگی جوان فرحانی و کارگردانی رامبد جوان در 15 قسمت کل ایام نوروز با حال و هوای نوروز به روی آنتن می‌رود.

- برنامه «حرف حساب» به تهیه‌کنندگی شهاب عباسی و کارگردانی سیاوش مفیدی و شهاب عباسی در 10 قسمت پخش می‌شود. این برنامه با هدف شوخی با معضلات و کمبودهای اجتماعی ساخته شده است.

- مجموعه «دی‌دی» به شکل میان‌برنامه در 13 قسمت بخش‌های منتخب سریال‌های «دی‌دی» را کل ایام نوروز به روی آنتن می‌برد.

- «فوتبال‌های جام جهانی» در 13 قسمت کل ایام نوروز گلچین برترین صحنه‌های فوتبال‌های جام جهانی را پخش خواهد کرد.

- «رونالدو» در 13 قسمت به شکل مستند برای کل ایام نوروز در نظر گرفته شده است که زندگی، تمرینات و بازی‌های کریستیانو رونالدو را به تصویر می‌کشد.

- «نمای نزدیک» (فیلم‌های سینمایی جدید) در 13 قسمت نمایشی با محوریت پرداختن به پشت صحنه فیلم‌های ایرانی جدید، کل ایام نوروز با مخاطبان همراه خواهد بود.

- برنامه «بازی‌های محلی» در 13 قسمت به معرفی و اجرای بازی‌های محلی ایرانی می‌پردازد (بدون کلام همراه با موسیقی).

- برنامه «دانستنی‌ها» در ایام نوروز در 13 قسمت به بررسی محصولات و خوراکی‌ها می‌پردازد.

- مجموعه نمایشی «لورل و هاردی» در 13 قسمت بخش‌های منتخب فیلم‌ها و داستان‌های لورل و هاردی را به روی آنتن می‌برد.

- سریال اینترنتی «نفوذ» در 13 قسمت به روی آنتن می‌رود.

- برنامه «مهمونی» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی مقداد مومن‌نژاد در 15 قسمت ترکیبی با هدف به تصویرکشیدن مهارت‌های زندگی کل ایام نوروز به روی آنتن می‌رود.

- «شب کوک» کاری از باربد بابایی، به تهیه‌کنندگی هادی دمیرچی در 15 قسمت کل ایام نوروز از شبکه نسیم پخش می‌شود. این برنامه مجله‌ای تلویزیونی در حوزه موسیقی با تکیه بر ظرفیت‌های موجود در عرصه موسیقی کشور به خصوص تشویق خوانندگان تازه‌کار کشور است.

- برنامه «نسیم مهارت» به کارگردانی مجتبی جهانگیری و تهیه‌کنندگی امید نجیب‌زاده در 15 قسمت با هدف طرح آموزش صحیح مادران برای نگهداری از نوزادشان کل ایام نوروز به روی آنتن می‌رود.

- «سفرنامه نسیم» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی امیرحسین خلیل‌زاده در 10 قسمت در قالب مستند کل ایام نوروز با علاقه‌مندان خود همراه خواهد بود.

- برنامه‌ای با عنوان «نمک آبرود» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی کلهر در 15 قسمت ترکیبی کل ایام نوروز به روی آنتن می‌رود.

- «دست نزن جیزه» عنوان برنامه‌ای نمایشی با موضوع مواد مخدر است که به تهیه‌کنندگی آرزو ابوحمزه و تهیه‌کنندگی حمید غفارمنش در 15 قسمت با هدف پیشگیری از گرایش به مواد مخدر با بهره‌گیری از چاشنی نشاط و امید کل ایام نوروز پخش خواهد شد.

- برنامه «هاونگ 2» کاری از رامین کرم‌یزدی در 15 قسمت ترکیبی کل ایام نوروز پخش از شبکه نسیم پخش می‌شود. این برنامه شامل بخش‌های متنوعی نظیر: نمایش عکس‌های خنده‌دار، تریبون خنده، لطیفه، نمایش فیلم‌های طنز و جالب، نماهنگ و ... است.

- برنامه‌ ترکیبی «خنده‌ بارون» به تهیه‌کنندگی جاپ‌لوقی و کارگردانی محمود محمودی در 15 قسمت کل ایام نوروز به روی آنتن خواهد رفت.

- «شهرهای ایران» کاری از گروه هنری در شش قسمت با ساختار رئال گرافیک، جاهای دیدنی و تاریخی شهرهای مختلف ایران را بدون کلام همراه با موسیقی به تصویر خواهد کشید.

- برنامه «نسیم بهاری» کاری از گروه هنری در دو قسمت میان‌برنامه‌ای تصاویر زیبای بهاری در ایام نوروز را به روی آنتن می‌برد.

- «نسیم زندگی» تهیه‌شده در گروه هنری در 10 قسمت میان‌برنامه‌ای کل ایام نوروز پخش خواهد شد.

- «یک عمر هنر» در 13 قسمت میان‌برنامه‌ای کل ایام نوروز به روی آنتن می‌رود.

- «منتخب جشنواره فیلم 100» در 13 قسمت ترکیبی کل ایام نوروز پخش خواهد شد.

- «منتخب جشنواره فیلم رویش» در 13 قسمت ترکیبی کل ایام نوروز روی آنتن خواهد رفت.

- مسابقه «CUBE» در 13 قسمت با به تصویر کشیدن مسابقه مکعب‌های بتنی کل ایام نوروز پخش خواهد شد.

- «نسیم نمای خارجی» (فیلم‌های جدید) در 13 قسمت نمایشی قسمت‌هایی از فیلم‌های روز و جذاب خارجی را کل ایام نوروز به روی آنتن می‌برد.

- «دیدنی‌های جذاب» در 13 قسمت میان‌برنامه‌ای کل ایام نوروز به پخش تصاویر قدرت خداوند در آفرینش زمین، آسمان و دریاها می‌پردازد.

- برنامه‌ «نسیم آوای جذاب» در 13 قسمت میان‌برنامه‌ای کل ایام نوروز به پخش ترانه‌ها و موسیقی‌های جذاب به صورت استودیو و خواننده می‌پردازد.

- «گزیده نسیم استان‌ها» در 13 قسمت میان‌برنامه‌ای گزیده برنامه‌های ارسالی از استان‌ها کل ایام نوروز را به تصویر می‌کشد.

- «گزیده نسیم رادیو» در 13 قسمت میان‌برنامه‌ای کل ایام نوروز، پشت صحنه و مراحل ضبط برنامه‌های مختلف رادیویی را به روی آنتن می‌برد.


منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس