کد خبر 399263
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۳

سریال الف ویژه «آسمان من» از دوم فروردین روی آنتن شبکه افق و با یک روز فاصله بر روی آنتن شبکه سه می‌رود.

به گزارش مشرق، سریال الف ویژه «آسمان من» از دوم فروردین روی آنتن شبکه افق می‌رود.
تهیه کننده و کارگردان این مجموعه با اشاره به اینکه تقریبا همه اعضای خانه سینما در «آسمان من» ایفای نقش کرده اند گفت: تعدد لوکیشن ها و بازیگران یکی از ویژگی‌های این مجموعه است.
محمدرضا آهنج ادامه داد: تصویربرداری آن در شهرهای ارومیه، بندرعباس، خوزستان، بوشهر، اصفهان و کشورهای هلند، فرانسه و اوکراین انجام شده است.
وی موضوع اصلی داستان این سریال را «امنیت پرواز» دانست و گفت: سریال با تاریخ نگاری سال 63 آغاز می شود و پنج تا شش قسمت اول آن وقایع آن سال ها را که کشور درگیر جنگ بود در فضایی به دور از پروپاگاندا و شعار زدگی به نمایش در می آورد.
این کارگردان افزود: در سال 63 چند هواپیما ربوده می شود که این وقایع بر اساس اسناد و مدارک به تصویر کشیده می شود و بعد از آن با جهش 25 ساله تلاش های نیروهای امنیت پرواز (سپاه پاسداران انقلاب اسلامی) برای تکرار نشدن هواپیماربایی نشان داده می شود.
آهنج با بیان اینکه بیش از 50 درصد داستان واقعی است گفت: 50 درصد دیگر مجموعه دارای فضای نمایشی است؛ در این مجموعه ماجراهای خانوادگی و کاری سه شخصیت اصلی داستان را پیش می‌برد.
تهیه کننده و کارگردان سریال «آسمان من» ابراز امیدواری کرد: این مجموعه که ماحصل چهار سال تلاش جدی عوامل تحقیق و پشت صحنه و همچنین 18 ماه فیلمبرداری و تلاش بازیگران آن است مخاطبان را به خود جذب کند.
آهنج گفت: تکمیل این سریال با راه اندازی شبکه افق همزمان شد و این شبکه هم فرصت نمایشی نوروز را مغتنم شمرد و «آسمان من» برای پخش از دوم فروردین انتخاب شده است.
این کارگردان افزود: قرار است این سریال با فاصله پخش 6 قسمت از شبکه افق به طور یک شب درمیان در شبکه سوم سیما نیز وی آنتن برود.
تدوینگر این سریال نیز با اشاره به جلوه های بصری سریال «آسمان من» گفت: همزمان با تصویربرداری تدوین و جلوه‌های ویژه سریال انجام می شد و به جرات می توان گفت جلوه های ویژه آن کم نظیر است.
روح اله انصاری افزود: در این سریال انواع گونه ها و سبکهای سینمایی-تلویزیونی مشهود است که از آن جمله می توان به گونه اجتماعی، خانوادگی حادثه ای، پلیسی و تاریخی اشاره کرد و از اینرو می تواند برای مخاطب بسیار جذاب باشد.
دانیال حکیمی، حسن پورشیرازی، آتیلا پسیانی، حمید عطایی، امین حیایی، حامد بهداد، پژمان بازغی، سروش صحت، رحیم نوروزی، عمار تفتی، افشین زی نوری، ویدا جوان، سودابه بیضایی، الهام چرخنده، شهرام عبدلی، صالح میرزاآقایی و چکامه چمن ماه از جمله بازیگران سریال «آسمان من» هستند.
نویسندگی این مجموعه بر عهده هومان فاضل بوده است.
«آسمان من» از سریال‌های فاخر الف ویژه و کاری از مؤسسه فرهنگی ـ رسانه‌ای اوج است که از دوم فروردین در 28 قسمت 45 دقیقه‌ای ساعت‌ 18 و 30 دقیقه پخش می‌شود.
منبع: خبرگزاری صدا و سیما

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس