کد خبر 399186
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۳

تاکنون مستندهایی از محمدعلی کشاورز، علیرضا خمسه، خانواده مرحوم مرتضی پاشایی به همراه علی لهراسبی، کمند امیر سلیمانی و لیندا کیانی، امیر حسین رستمی برای پخش آماده شده است.

به گزارش مشرق، مجموعه «یک هفت سین، یک هنرمند» به تهیه‌کنندگی ناهید دل آگاه در هفت قسمت ۳۰ دقیقه‌ای از شبکه مستند پخش می‌شود.

در این مجموعه دوربین شبکه مستند با هنرمندان و بازیگران سینما و تلویزیون همراه می‌شود تا ببینند آنها در واپسین روزهای نوروز مشغول چه کارها و فعالیت‌هایی برای آماده سازی و تحویل سال جدید هستند.

در این مستند دغدغه‌های عید نوروز، دیدار با پیشکسوتان و آداب و سنن ایرانی در نوروز از دید هنرمندان مختلف به تصویر کشیده می‌شود و در قسمت آخر این مجموعه، تمامی هنرمندان بر سر یک سفره هفت سین جمع می‌شوند.

تاکنون مستندهایی از محمدعلی کشاورز، علیرضا خمسه، خانواده مرحوم مرتضی پاشایی به همراه علی لهراسبی، کمند امیر سلیمانی و لیندا کیانی، امیر حسین رستمی آماده شده که کارگردانی مستندهای این هنرمندان را افرادی همچون سام کلانتری، امیرحسین حیدری، بیتا تجلی‌منش، علیرضا پوریوسف، سیاوش بهنام‌نژاد، عباس حسین زاده و بهرنگ دزفولی زاده بر عهده داشته‌اند.

«یک هفت سین، یک هنرمند» ۲۸ و ۲۹ اسفندماه، ساعت ۱۲:۳۰ و از اول تا پنجم فروردین ساعت ۱۳:۳۰ از شبکه مستند پخش می‌شود.


منبع: هنر نیوز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس