کد خبر 398132
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۱

پس از پنج سال، برنامه‌های کودک و نوجوان بار دیگر به شبکه اول سیما بازمی‌گردند.

به گزارش مشرق، با اعمال تغییرات در شبکه‌های تلویزیونی، مدیران جدید صداوسیما نسبت به بازگرداندن گروه کودک به شبکه اول سیما تصمیم گرفتند.
اواخر سال 88 بود که اعلام شد پخش برنامه‌های کودک در شبکه اول سیما متوقف می‌شود و در پی آن گروه کودک و نوجوان این شبکه نیز برداشته شد.
در آن زمان شبکه دو سیما به عنوان شبکه تخصصی «کودک و نوجوان» معرفی شد و بسیاری از برنامه‌های پرمخاطب شبکه اول از جمله «عمو پورنگ‌» و «خاله شادونه‌» نیز برغم مخالفت‌های اولیه در نهایت به این شبکه نقل مکان کردند. اما با گذشت مقطعی از تصمیم معاونت سیما مبنی بر انتخاب تعریفی جدید برای شبکه دو و محقق نشدن این امر به طور کامل، سرانجام از شبکه دو سیما با تعریفی گسترده‌تر به عنوان شبکه «کودک‌، نوجوان و خانواده» یاد شد.
حال با اعمال تغییرات در تلویزیون و تعریف ساختار جدید برای شبکه‌های تلویزیونی، مدیران جدید سیما نسبت به بازگرداندن گروه کودک و نوجوان به شبکه اول سیما تصمیم گرفتند.
بر این اساس در نشست صبح شنبه مدیران سیما با خبرنگاران، این خبر اعلام شد و یادآور شدند که از نوروز 94 برنامه‌های کودک در شبکه اول سیما پخش می‌شود.
محمد احسانی،‌ مدیر شبکه اول در نشست امروز از راه‌اندازی باکس هر روزه برنامه‌های کودک در این شبکه خبر داد و اعلام کرد، از اواسط سال 94 برنامه‌های تولیدی کودک به این شبکه باز می‌گردند.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس