کد خبر 398862
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۵

سیاوش مفیدی گفت:به تازگی صحبت‌هایی برای ساخت مجموعه «حرف حساب» برای شبکه نسیم انجام داده‌ایم اما سریال هنوز کلید نخورده است.

به گزارش مشرق، «سیاوش مفیدی» گفت: اخیرا و بعد از ساخت مجموعه «شکرآباد» شبکه نسیم با شهاب عباسی صحبت‌هایی داشته و قرار شده تا مجموعه جدیدی را با نام «حرف حساب» بسازیم که عباسی تهیه کننده و من نیز کارگردان این اثر خواهم بود. قرار بر این است که بعد از نوروز کلید زنیم.

وی ادامه داد: طی روزهای گذشته خبرهایی شنیدم مبنی بر اینکه قرار است این مجموعه در ایام نوروز 94 از شبکه نسیم پخش شود، این در حالی است که ما به تازگی صحبت‌هایی را با این شبکه تلویزیونی انجام دادیم و هنور مجموعه به طور کامل کلید نخورده است و اگر به توافق‌های نهایی برسیم، بعد از تعطیلات نوروز وارد مرحله پیش تولیدخواهیم شد.

بازیگر مجموعه «خنده بازار» افزود: در حال حاضر مشغول اجرا در یک برنامه به نام «نقشینه» برای استان مرکزی هستم که هفته‌ای یکبار در این برنامه حضور دارم. نقشینه اسپانسرینگ دارد و معرفی فرش و استان مرکزی و ... است و مهمان بازیگر هم دارد.

وی در پایان  با اشاره به مخاطبان «خنده بازار» و «شکرآباد» نیز گفت: شکر آباد به نسبت خنده بازار دیده شده و بازخورد بدی نداشته است و مردم هر دوی این مجموعه‌ها را دوست داشتند. البته ناگفته نماند که باید میزان مخاطبان شبکه سه و نسیم را با یکدیگر قیاس کنیم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس