کد خبر 398039
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۳:۰۷

«بیزینس اسنایدر» در گزارشی درباره انتخابات زودرس رژیم صهیونیستی بر «روزهای پایانی» بنیامین نتانیاهو به عنوان یک شخصیت سیاسی معتبر در سرزمین‌های اشغالی تاکید کرد.

به گزارش مشرق، یک پایگاه آمریکایی در گزارشی درباره نتیجه احتمالی انتخابات در سرزمین‌های اشغالی، بر شکست و بالاتر از آن پایان اعتبار نتانیاهو تاکید کرد.

در حالی که انتخابات زودهنگام در سرزمینهای اشغالی 27 اسفند برگزار می‌شود، یک پایگاه آمریکایی یادداشتی درباره مواضع نتانیاهو که سبب پایان اعتبار وی در رژیم صهیونیستی شده پرداخت.

«بیزینس اینسایدر» با اشاره به نتایج نظرسنجیها در اراضی اشغالی نوشت: « با قرار گرفتن در رده دوم(پس از آیزاک هرتزوگ)، شغل و حرفه نتانیاهو پایان نخواهد یافت بلکه او مسموم روشی می‌شود که در آن این چنین می‌شود. روزهای او به عنوان نماینده معتبر اسرائیل در حال پایان است».

در این گزارش با اشاره به حضور نتانیاهو در کنگره و سخنرانی درباره ایران با جنجال‌های پیش آمده بر سر دعوت از وی و حضورش در واشنگتن آمده است: «مقامات حزب لیکود(به ریاست نتانیاهو) تایید کردند که آنها روی این سفر برای بهبود وضعیت حزبشان حساب کرده بودند اما این سخنرانی کارساز نبود».

این پایگاه در ادامه خطاب به نتانیاهو نوشت: «وقتی به پایتخت مهمترین متحد خود رفته و به صورت رئیس‌جمهورش سیلی می‌زنید،‌ مردم شما ضرورتا به این نتیجه نمی‌رسند که  قهرمان هستید بلکه بسیاری از آنها اینطور نتیجه‌گیری می‌کنند که آدم کودن، احمق و مخاطره‌جو هستید».

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس