کد خبر 398128
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۴

طبق اخبار منتشر شده نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی اخیرا برای ممانعت از برگزاری یک جلسه توجیهی میان مسئولان موساد و چندین سناتور آمریکایی تلاش‌های زیادی کرده بود.

به گزارش مشرق، آی‌24 نوشت: طبق گزارشات منتشر شده بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی تلاش‌هایی برای ممانعت از شکل‌گیری جلسه توجیهی مقامات سازمان جاسوسی اسرائیل (موساد) و سناتورهای آمریکایی انجام داده است. در این جلسه موساد به سیاستمداران آمریکایی هشدار داد که لایحه تحریم‌ علیه ایران  باعث خروج مذاکرات هسته‌ای از مسیر اصلی خود خواهد شد.

مطابق با گزارشات نتانیاهو این جلسه را از برنامه سفر هیاتی به ریاست باب کورکر جمهوریخواه خارج کرد. کورکر در اعتراض خواستار مداخله ران درمر، سفیر رژیم صهیونیستی در آمریکا شد که در ادامه جلسه طبق برنامه پیش رفت.

از سوی دیگر دولت اوباما ادعاهای روز گذشته از سوی فاکس نیوز مبنی بر تلاش برای تاثیرگذاری در نتیجه انتخابات  اسرائیل را رد کرد. طبق ادعای یک منبع ناشناس یک کمپین ناشناس با نام "پیروزی" که از رای‌دهندگان اسرائیلی خواسته است تا به خروج نتانیاهو از قدرت کمک کنند  و دارای روابط نزدیکی با حزب دموکراتیک است قریب به 350 هزار دلار از وزارت خارجه آمریکا کمک مالی دریافت کرده است.

اختلاف میان باراک اوباما و بنیامین نتانیاهو بر کسی پوشیده نیست و این اختلاف درپی مذاکرات هسته‌ای ایران افزایش یافت. با توجه به نزدیک شدن به انتخابات سراسری در اسرائیل بسیاری از رقبای نتانیاهو از سیاستهای وی در قبال آمریکا به شدت انتقاد کرده و معتقدند تمرکز بیش از حد وی به برنامه هسته‌ای ایران باعث تشدید وخامت اوضاع اقتصادی در درون اسرائیل خواهد شد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۰:۵۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۴
    0 0
    ایران در دوران نخست وزیری نتانیاهو بیشترین نفوذ را بعد از انقلاب داشته است و به نوعی با اسراییل هم مرز شده ایم ... بنابراین برای من ایرانی ابقای نتانیاهو بهتر است .... انشاالله با ابقاب نتانیاهو ما در دوره چهارساله بعدی قدس را فتح خواهیم کرد یاد حرف امام افتادم اینکه راه قدس از کربلا میگذرد ، کربلا فتح شد و فقط مانده قدس

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس