کد خبر 397981
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۸

یکی از رهبران حزب ائتلاف صهیونیسم در کمپین انتخاباتی خود با اشاره به بی‌توجهی نخست وزیر رژیم صهیونیستی به اوضاع مسکن در این رژیم گفت که اسرائیلی‌ها از نتانیاهو و کابینه شکست خورده وی خسته شده‌اند.

به گزارش مشرق، اسحاق هرتزوگ رهبر حزب ائتلاف صهیونیسم و از رقبای اصلی بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در مراسمی واقع در ریشون لزیون اعلام کرد که بی‌توجهی نخست‌وزیر به بحران مسکن در اسرائیل یک گناه نابخشودنی است.

هرتزوگ در توضیح بحران مسکن گفت: شنیده‌ام بی‌بی اعلام کرده که به تازگی متوجه بحران مسکن شده و در دوره بعدی این مشکل را حل خواهد کرد. به طور مشخص باید بگویم نادیده گرفتن این موضوع از سوی او در 4 سال گذشته غیر قابل بخشش است. حتی اگر بارها عذرخواهی کرده و وعده تغییرات در آینده را بدهد باز هم افکار عمومی دلیلی برای اعتقاد به او ندارند.

رهبر حزب ائتلاف صهیونیسم در ادامه افزود که اسرائیلی‌ها از نتانیاهو و کابینه شکست خورده وی خسته شده‌اند. ساکنان سابق اتحاد جماهیر شوروی درحال حاضر به دنبال تغییر و بهبود کیفیت زندگی خود هستند.

وی در ادامه با اشاره به استراتژی‌های انتخابات آتی گفت که یک کرسی بیشتر یا کمتر برای حزب یش آتید تغییری در نتیجه کل انتخابات ایجاد نمی‌کند، درحالیکه افزایش برتری ائتلاف صهیونیسم بر حزب لیکود تا اندازه زیادی در آینده اسرائیل تاثیرگذار خواهد بود.

جدید ترین نظرسنجی‌ها در اسرائیل نشان می دهد که حزب لیکود به رهبری نتانیاهو دست کم چهار کرسی از حزب اتحاد صهیونیسم یا همان حزب کار عقب است؛ به دیگر سخن، حزب لیکود بیست و دو کرسی و حزب اتحاد صهیونیسم بیست و شش کرسی را به دست خواهد آورد.

نکته‌ای که جالب توجه است این است که حزب کار، ترقی چندانی نداشته است بلکه این نتانیاهو بود که در دیدگاه های عمومی اسرائیل افت کرده است زیرا نتانیاهو با قربانی کردن مسائل اقتصادی، تاکیدی بیش از حد به مسائل امنیتی داشته است. با همه اینها، باید گفت حتی هرتزوگ نیز در این انتخابات آسیب پذیر است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۰۰:۳۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۴
    2 0
    دنیا هم از یهود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس