محمدرضا باهنر در حاشیه حضور در تالار وحدت در خصوص تمایل مجلس به استیضاح وزیر ارشاد در سال آینده عنوان کرد: در سال آینده صحبت‌های جدی را با وزیر ارشاد خواهیم داشت.

باهنر: در سال آینده صحبت‌های جدی را با وزیر ارشاد خواهیم داشت/ طبیب‌زاده: سوالات زیادی از وزیر ارشاد داریم
مشرق، محمدرضا باهنر نائب رئیس مجلس شورای اسلامی و زهره طبیب‌‌زاده نماینده مردم تهران در مجلس با حضور در تالار وحدت به تماشای نمایش آیینی «غبار» پرداختند.

طبیب زاده نماینده مجلس شورای اسلامی در حاشیه حضور در تالار وحدت با بیان اینکه زبان هنر بهترین زبان برای انتقال ارزش‌های دینی است، اظهار داشت: بیان مسائل تاریخی با زبان هنر بهترین نوع انعکاس وقایع تاریخی است و به نظر من تئاتر «غبار» بسیار زیبا و تاثیرگذار بود و چندین برابر سخنرانی در مخاطبین اثرگذاری داشت.

وی در خصوص حمایت مجلس شورای اسلامی از کارهای ارزشی در عرصه تئاتر نیز عنوان کرد: کمیسیون فرهنگی مجلس به شدت به تقویت هنر ارزشی اعتقاد دارند و بدون شک از هنرهای انقلابی و اسلامی حمایت می‌کند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای با تاکید بر اینکه وزارت ارشاد وظیفه دارد تا بودجه‌ای که در بخش‌های فرهنگی در اختیار دارد در درجه اول در اختیار هنرهای ارزشی و انقلابی قرار دهد، گفت: وزارت ارشاد اگر در زمینه حمایت از هنرهای ارزشی کوتاهی کند نمایندگان مردم در مجلس قطعا وزیر را برای پاسخگویی به مجلس دعوت می‌کنند و وزیر باید پاسخگوی چگونگی تخصیص بودجه‌های فرهنگی خود باشد.

باهنر: در سال آینده صحبت‌های جدی را با وزیر ارشاد خواهیم داشت/ طبیب‌زاده: سوالات زیادی از وزیر ارشاد داریم

وی در مورد آغاز زمزمه های استیضاح وزیر ارشاد در مجلس نیز عنوان کرد: عملکرد آقای علی جنتی در صحن مجلس بسیار مورد سوال است و نمایندگان مجلس شورای اسلامی از عملکرد نامناسب وزارت ارشاد در زمینه‌های فرهنگی بسیار ناراحت هستند.

طبیب زاده با بیان اینکه عملکرد ایشان در سالی که گذشت در عرصه های موسیقی، تئاتر، سینما کاملا رصد شده است و نمایندگان اقدامات نامناسبی را از معاونت های تحت مدیریت وزارت ارشاد دیده اند، عنوان کرد: سوالات و ابهامات زیادی در خصوص عملکرد وزیر ارشاد در صحن مجلس وجود دارد و زمینه های استیضاح ایشان در مجلس دیده می‌شود.

باهنر: در سال آینده صحبت‌های جدی را با وزیر ارشاد خواهیم داشت/ طبیب‌زاده: سوالات زیادی از وزیر ارشاد داریم

محمدرضا باهنر نائب رئیس مجلس شورای اسلامی نیز در حاشیه حضور در تالار وحدت در خصوص تمایل مجلس به استیضاح وزیر ارشاد در سال آینده عنوان کرد: در سال آینده صحبت‌های جدی را با وزیر ارشاد خواهیم داشت.

وی همچنین با بیان اینکه مردم همیشه از هنرهای ارزشی استقبال خوبی داشته اند، گفت: نمایش آیینی «غبار» کار بسیار خوب و جذابی بود و استقبال مردم از این تئاتر ارزشی نشان دهنده تاثیرگذاری خوب این تئاتر در میان مردم بوده است.


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • ۱۵:۴۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۶
    0 0
    منبع این خبر کیه؟ فکر کنم اشتباه شده باشه ها... جنتی که با باهنر خوبه
  • ۱۵:۴۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۶
    0 0
    نمایش غبار را هم توضیح میدادی چیه؟
  • ۱۵:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۶
    0 0
    من از کارهای جنتی خوشم میاد خیلی برای تاتر و موسیقی و هنر انقلابی و سینمای دفاع مقدس فرهنگ خوب ایران و اسلام زحمت میکشد جشنواره فجر و کتابهای جدیدالانتشار را یک نمونه اش است
  • ۱۵:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۶
    0 0
    من هم سولات زادی از علی جنتی دارم کجا بیام. مگر آدزای اندیشه و دموکراسی در اصلاح طلبان نیست خوب آدرس بدن ملت بیان سوال کنند
  • کاسب محل ۱۵:۵۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۶
    0 0
    برادران عزیز سیاست پدرو مادر نداره. الکی وقت خودتون رو با این حرفها تلف نکنید بروید پی یه لقمه نون. از ما گفتن
  • امیرعلی ۱۷:۴۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۶
    0 0
    این نمایش درباره بصیرت و کنار گذاشتن منیت هاس و در اخر نمایش ماجرای شهادت حضرت زهرا از زبان امام حسن بیان میشه . خیلی نمایش خوبیه حتما ببینید .
  • mohammad ۰۱:۱۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۷
    0 0
    میرطاهر مظلومی هست اون پشت تصویر

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس