کد خبر 391667
تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۵

فرانک کندال معاون وزیر دفاع آمریکا در امور آموزش ، فن آوری و لجستیکی روز یکشنبه اعلام کرد پیش بینی نمی کند هواپیماهای جنگنده اف - 35 در آینده نزدیک در منطقه خلیج فارس فروخته شود.

به گزارش مشرق، فرانک کندال در گفتگو با خبرنگاران در ابوظبی گفت:« انتظار نمی رود در آینده نزدیک فروش هواپیمای اف -35 در منطقه خلیج فارس صورت گیرد و نسل چهارم هواپیماهای نظامی کنونی توانایی مقابله با تهدیداتی را دارد که این منطقه با آن مواجه است.»

وی گفت :« به اعتقاد من فروش این جنگنده ها آنقدر مسئله حساسی است که دلایل زیادی برای آن وجود دارد که این فروش انجام نشود.»

کندال در ادامه گفت با تهدیداتی که این منطقه با آن مواجه است می توان با ناوگان های هوایی کنونی نظیر هواپیماهای اف 16 امارات متحده عربی مقابله کرد.

خبرگزاری رویترز از ابوظبی گزارش داد هوایپمای اف 35 ساخت شرکت لاکهید مارتین است و به عنوان نسل پنجم هواپیماهای غیرقابل رویت در رادارهای دشمن شناخته می شود.
منبع: خبرگزاری صدا و سیما

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۶:۰۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۳
    0 0
    اگه اعراب اف22هم داشته باشن تا زمانی که قدرت و مهارت و دانش و از همه مهم تره شجاعت استفاده از اونو نداشته باشن به هیچ دردیشون نمی خوره مگه اف16های امارات خود به خود داعش رو بمباران میکنن که حالا اف35بخرن از داعش میترسن خلباناشون رو پرواز نمیدن
  • علیا ۱۷:۱۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۳
    0 1
    تنها دلیلش امنیت اسراعیل هست. یادمون نره که چند وقت قبل لو رفت که اف16 های عربستان هم برد کمتری از نوع استاندارد دارند و وقتی به سمت اسراعیل پرواز میکنند از یه محدوده ای به بعد سیستم های شلیک موشک از کار می افته و ...
  • ۲۱:۵۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۳
    0 1
    هههههه ظاهرا می‌ترسن هواپیماهاشون توی پدافند ما گیر بیفتن و کلن آبروشون بره...
  • ۱۰:۱۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۴
    0 0
    اگه به عربا F35 بدن، اون وقت آفتابه لگناشونو به کی بدن؟؟؟
  • ۱۳:۳۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۰
    1 0
    عربستان هواپیمای f-16 نداره
  • مهدی ۲۲:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۲
    0 7
    اف 22 و اف 35 هم حرفی در مقابل سامانه های اس 300 و اس 400 روسیه برای گفنن ندارند ،، هرچند روسیه در هواپیماهای نظامی شاید کمی از آمریکا عقب تر باشد ولی در عوض قوی ترین پدافند هوایی جهان را دارد و بیشتر در موشک های بالستیک و کروز و سلاح های اتمی سرمایه گذاری کرده است وگرنه تا به حال آمریکا 10 بار روسیه و چین و ایران را مانند یوگسلاوی و عراق و لیبی و یمن بمباران و با خاک یکسان کرده بود .
  • Sohail ۱۵:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۱
    0 5
    مهدی چرا هزیون میگی .... .... __________________ سوخوي 35 و میگ 35 دیدی که حرف میزنی خود امریکایی ها میگن میگ 35 در داگ فایت به مدد موتورهای تغییر دهنده رانش و چابکی و سرعت حیرت انگیزش اف 22 و اف 35 رو با هم نابود میکنع ، چه رسه سوپر فلانکر

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس