کد خبر 391720
تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۷

امارات از یک زره پوش جدید ساخت این کشور رونمایی کرد.

به گزارش گروه دفاع و امنیت مشرق، در روز آغاز نمایشگاه محصولات دفاعی IDEX 2015 امارات از زره پوش Enigma ساخت صنایع دفاعی این کشور رونمایی شد. این زره پوش که توسط صنایع دفاعی این کشور ساخت شده است در حدود 28 تن وزن داشته و می تواند تا 11 نفر را با خود حمل کند.

رونمایی از زره پوش جدید ساخت امارات+عکس

انواع تسلیحات هدایت شونده و توپ ها قابلیت نصب بر روی این زره پوش را داشته و همچنین Enigma توانایی عبور از گذرگاه های آبی را نیز دارد. این خودروی زرهی آزمایشات خود را در منطقه ابوظبی به انجام رسانده و برای اولین بار در این نمایشگاه به صورت رسمی از آن رونمایی شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 25
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • ۱۶:۱۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۳
    1 2
    امارات و کلا عربهای حاشیه خلیج فارس که از مغز سر تا کف پا وابسته به غرب و امریکا هستند اگه کش شلوار بتونند درست کنند باید ایستاده براشون چند دقیقه کف زد حالا امارات و ساخت زره پوش !! خدایش جکهایی تعریف میکنید ها !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • فرشید ۱۷:۰۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۳
    1 2
    آخه امارات دمپایی ابری میتونه بسازه که زره پوش بسازه؟؟؟؟؟؟؟؟؟ گرفتی ما رو؟؟ حرفایی میزنیا
  • علیا ۱۷:۰۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۳
    0 0
    پهپاد های ساخت امارات که اسرائیلی هستند. تانک های ساخت امارات هم فرانسوی هلیکوپتر ها هم آمریکایی. این معلوم نیست از کجا اومده. صبر کنیم چند وقت دیگه اسم کشور سازنده ی اصلی معلوم میشه
  • ۱۷:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۳
    0 0
    باید یاد بگیریم توهین نکنیم تا توهین نشنویم... کل دنیا مردم خاورمیانه و بخصوص ایران رو تروریست میبینن (بخاطر تبلیغات) نامردیه خودمون هم به جون هم بیوفتیم..
  • ۱۷:۲۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۳
    0 0
    مطمئن باش ساخت امارات نیست. فقط قطعاتشو از امریکا آوردن و به هم پیچ مهره کردن
  • ۱۷:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۳
    0 0
    نمیشه اینجا نشسته و دیگران رو مسخره کرد مردم بلخ و خوارزم یه زمانی قطب علمی جهان بودند ولی حالا چی؟؟ کره دیروز آرزوش ایران بود، اما حالا کره کجاست و ما کجا؟؟
  • پسر ۱۸:۲۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۳
    0 0
    خوب ساخت اونجاست ولی داره!!!!!!!!!!!!!!!!! از غرب کارشناس فرستادن کارخونش درست کرده بعد غربی ها توهمون کارخونه قطعه زدن و سرهم کردن اسمش گذاشتن امارات درست کرده.
  • raptor ۱۸:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۳
    0 0
    مطمئن باشین که این منتاژها اخر به ساختن ختم میشه مگه همه ی دنیا که مثل سایپا و ایران خودرو نیستن که تمام طول عمرشون رو منتاژ کنن
  • محمد ۱۹:۱۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۳
    0 0
    باسلام خدمت مشرق، صرف نظر از اضهارات نژاد پرستانه فکر میکنم چیزی که اهمیت این دست اورد رو بیشتر میکنه وجود زیرساخت لازم برای انجام این کار و نیروی های دوره دیده است اما این نفر بر بیشتر شبیه به نفربرهای اروپایی وخصوصا نفربرهای فرانسه را دارد وقطعا در ساخت این تانک از کارشناسان مجرب غربی استفاده شده که این برخلاف نظر برخی دوستان نقطه قوت است و من اعتقادددارم کشورتازه تاسیس مثل امارات که تقریبا کمتر نیم قرن قدمت داره این کار وپیشرفت بسیار جالبه من فکر میکنم چشمهار باید شست جور دیگر باید واین نگاهی که کشورهای خلیج فارس هست رو تغییر داد و با این کشورها رابطه دوستانه داشته باشیم که قطعا به نفع همه خواهد بود
  • ۱۹:۲۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۳
    0 0
    بدنش تا حد زیادی از Patria AMV فنلاندی الگو گرفته شده با چرخ های کوچکتر. برجکش هم که دقیقا برجک BMP-3 روسی هست. لازم به ذکره که امارات از کاربران هر دو اینها هست!! امیدوارم کشور ما هم یک فکری برای نوسازی ناوگان زرهی کشور بکنه.
  • مملی ۲۱:۲۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۳
    0 0
    یه شرکت خارجی برای استفاده از نیروی کار ارزان و معافیت های مالیاتی تو امارات خوروها نظامی تولید میکنه و به کشورهای ملتهب منطقه در کوتاه ترین فاصله مکانی میفروشه تا سود سرشار ببره . همین . موضوع جدی نیست.
  • ۲۲:۲۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۳
    0 0
    ب قول ما شيرازيا .... عامو برو دس خداها !!!!!
  • مهدی از قم ۲۲:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۳
    1 0
    خطاب به اون دوستی که نوشته الان کره کجاست و ما کجا باید گفت چی در درجه اول برای شما اصالت دارد.؟ازاده بودن یا ثروت؟ازادگی بها دارد کره کشوری است که معروف است به سرزمین یک میلون برده جنسی.روزی مردم کره به زن های روسپی که خود را در اختیار سربازهای امریکایی قرار میدادند چون عرض اوری داشتند افتخار میکردند.کره ارتش ندارد و همه مسائل نظامیش در اختیار امریکاست و خیلی چیز های دیگه ایا خفت ارزش ثروت را دارد؟؟؟حتی یک گربه را اگر در جای حبس کنید و بهترین غذا را بهش بدید لب نمیزند گاهی اوقات باید انسانیت را از گربه اموخت
  • مجتبی ۲۳:۰۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۳
    0 0
    آقای ناشناس که می گی خودمون به جون هم نیوفتیم... همین امارات یه وجبی،ماهی 18 بار ادعای جزایر سه گانه خلیج تا ابد فارس رومی کنه نام جعلی خلیج ع*ر*ب*ی رو همین اماراتیها رو زبان اهالی خاور میانه انداختند پول سوخت جنگنده های اسراییل برای حمله به شیعیان سوریه ولبنان رو تقبل کرده از پایگاه های اصلی صهیونیستها وامریکاییها تو منطقه هستش که کلی جاسوسی وکاراطلاعاتی علیه من وتو انجام می دن نکنه انتظار داری به این مفت خورای شکم پرست باج بدیم.
  • ۲۳:۱۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۳
    1 0
    طرف شکر خورده که زره پوش ساخته
  • محب ۲۳:۳۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۳
    0 0
    حاجی عجب چیزیه؟؟
  • ۲۳:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۳
    1 0
    داداش خودتو زیاد ناراحت نکن همیشه سگ های ولگرد از دور واق واق میکنند اما هیچ وقت جرات حمله را ندارند حساب این امارات هم تو همین مایه هاست خودشون میدونند کل خاورمیانه هم جمع بشند حریف ارتش ایران نمیشند حالا حساب سپاه را جدا فرض کن .ما با کل گنده ها طرفیم حساب این جوجه اردک های زشت را نوچه هامون تو ایکی ثانیه میرسند واسه کل ارتش های اعراب همین حوثی های یمن کفایت میکنه حالا تو فرض کن حماس و حزب الله لبنان تو چه مایه هایی هستند .ما رزیم صهیونیستی را عدد به حساب نمی آویم اوقت این امارات که صفر مطلق هم نیست عدد حساب کنیم
  • افشین تهران ۲۳:۴۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۳
    0 0
    ناشناس 17.11کل مردم دنیا نه کل مردم غرب و دنیا فقط غرب نیست اما اینکه خودمون گفتی به جون هم نیفتیم !یه نگاهی به همین اماراتیکه از صدقه سر سرمایه گذاران ایرانی ادم شده رو ببین که چه رفتاری با ما داره و چه اداهایی در میاره و ما تحمل میکنیم.روزی یک بار که ادعای جزایر سه گانه رو داره .از هر کار تروریستی که در ایران انجام بشه دفاع میکنه.به اسراییل هم که برای کشتن شیعه کمک مالی میکنه.خر عربستان هم که هست.تازه انقدر پررو شده که یکبار هم با نیروی هواییش ایران رو تهدید هم کرده بود حالا بماند که کلش جواب ششتا شهاب هم نمیتونه بده.
  • صابر ۰۲:۲۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۴
    0 0
    بابا شما چقدرساده اید این یه اسباب بازیه که فتوشاپ شده .آخه امارات وکشورهای مفت خور عربی رو چه به این غلطها!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • ۱۸:۵۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۴
    0 0
    مهدی جان کره ارتش ندارد خودت تنهایی کشف کردییا کسی هم بهت کمک کرد خیلی جالبه
  • رضا ۱۳:۵۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۵
    0 0
    ببینید همینکه فهمیدن برای حفظ نیروهایشان از تهدید جانی این خودرو را بسازند یا مونتاژ کنند جای قدردانی داره.حالا ما که ادعای هوش بالایی داریم سربازان مرزی رو سوار توبوتا هایلوکس 2 کابین میکنیم .احتمالا چند تا کپسول گاز هم برای آشپزخانه به همراهشان بار میکنیم .اونوقت با شلیک کلاش اشرار راحت چند تا جوانمون شهید میشن.حالا کی مخش کار میکنه
  • ناشناس ۱۰:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۴
    1 1
    ماکه تو قله های تکنولوژی ایستاده ایم . به زور و با کمک چینی ها و روسها و بلاروسها داریم ناوگان اق -5 بازنشسته را تبدیل میکنیم به جدیدترین !!!! جنگنده نسل هفتم دنیا !!!!!!!! تمام تسلیحاتمون کره شمالی و چینیه با اسمهائی که روحانیون عقیدتی سیاسی براشون میزارن : قاهر/ باهر/ناصر/جاهر/ فلق / الفلان و البیسار مومن کسی است که دشمن خود را کوچک نپندارد .......
  • محسن ۱۸:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۹
    0 1
    واقعا آدم خنده اش میگیره ! ! امارات و از این غلط ها ! ! یه دونه تیر کلاش در این امیر نشین شلیک بشه سوراخ موش قیمتش میره بالا ! این احمق ها هر سال مبالغ زیادی باج به تروریست ها میدهند تا کاری در این امارت نشین انجام ندهند ، حالا زرهپوش میسازه ! !
  • ۰۱:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۷
    1 0
    خوب کارکردن -مسئولین بایدتکونی به خودشون بدن ویه فکراساسی کنن وصنایع نظامی رو ازاین وضعیت طرحهای نیمه کاره نجات بدن
  • سامان ۱۰:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۲
    0 0
    ازامارات بعیدنیست.کلی سرمایه گزاری کردن.اقاشماچرافکرمیکنین این عرباعقبندبخداما ازایناعقبتریم.خودتون تسلیحات اوناروباتسلیحات مامقایسه کنید.الکی متعصبانه حرف نزنید.این کشورسی ساله متحدامریکاست معلومه پیشرفت میکنه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس