کد خبر 376624
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۵

یک مشکل دیگر در سیستم نرم افزاری جنگنده اف 35 کشف شد.

به گزارش گروه دفاع و امنیت مشرق، در ادامه مشکلات سریالی جنگنده آمریکایی اف 35 مقامات نیروی هوایی آمریکا اعلام کردند که به علت پیدا شدن یک مشکل نرم افزاری در این هواپیما اف 35 تا سال 2019 میلادی بدون قابلیت شلیک توپ خود پرواز می کند. این مقام نیروی هوایی آمریکا اضافه کرد که در سال 2019 نرم افزار Block 3F بر روی این جنگنده ها نصب شده و امکان شلیک فراهم می شود.

اف 35 تا سال 2019 بدون توپ است

البته اف 35 در دو مدل دیگر توپ مورد نظر خود را در غلافهایی بیرون از بدنه حمل کرده و نیازی به نرم افزار کنترلی ندارد. نکته مهم این است که مدل A این جنگنده که مربوط به نیروی هوایی بوده و دچار این مشکل شده است وظیفه پشتیبانی نزدیک هوایی را داشته و قرار است تا جایگزین هواپیمای A-10 برای ایفای این نقش شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • قلی ۱۱:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۳
    0 0
    فقط قاهر
  • علیا ۱۲:۳۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۳
    0 0
    من شخثا از اف14 خیلی خشم میاد و به نظرم بخار توانایی های پروازی و به روز رسانی هایی که روی اف14 های ما انجام شده به جز اف22 و همین اف35 تقریبا هواپیماهایی نیست که بتونه برتری خیلی خاص و واضحی نسبت به اونها داشته باشه حتی نمونه هایی مثل یورو فایتر و گریپین و ... که خیلی بعد تر از اف14 ساخته شدند. اما خب زیاد جالب نیست که نماد اقتدار نیروی هوایی ایران جنگنده ای ساخت آمریکا باشه اونهم در زمانی که در قسمت موشکی و نیروی دریایی و نیروی زمینی نماد های اقتدار این نیرو ها ساخت داخل هستند. به امید روزی که قاهر رو در رژه های 29 فروردین ببینیم.
  • ۱۷:۰۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۳
    0 0
    اف 35 جایگزین a10؟ نکنه آمریکا می خواد با این بمب اتم شلیک کنه؟ آخه a10 اندازه یه بمب افکن کامل مهمات حمل می کنه...
  • عباس م 61 ۲۰:۱۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۳
    0 0
    البته اینا حد استاندارد و کارایی و قابلیتهای بسیار بالایی برای اف 35 تعریف کردند که نسبت به این قابلیتهای یسیار بالا هست که نواقصی هم وجود داره والا اگر در حد جنگنده های فعلی بود که به سرعت مشکلشو حل می کردن. در واقع درسته پروژه سنگینی شده اما اگر مشکلاتش برطرف بشه حالا حالاها دست نایافتنی خواهد بود.
  • عدنان ۰۳:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۴
    0 0
    علیا تو از اف 14 خوشت میاد یا خشت میاد.؟ آخه خشم میاد یعنی چی.؟
  • علیا ۱۳:۱۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۴
    0 0
    ببخشید حرف "و" و "ط" توی صفحه کلید من گاهی عمل نمیکنه. "خوشم" میاد درسته و البته "بخاطر" درسته و بخار اشتباهه. شرمنده عدنان جان که دقت نکرده بودم.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس