منابع خبری لبنانی اعلام کردند: دبیرکل حزب الله لبنان امشب در پاسخ به حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به جنوب سوریه که به شهادت چندتن از فرماندهان حزب الله انجامید، سخنرانی خواهد کرد.

گروه بین الملل مشرق، شماری از رزمندگان حزب‌الله در حملات هوایی رژیم صهیونیستی به جنوب سوریه منطقه "قنیطره" واقع در منطقه مرزی سوریه و سرزمین های اشغالی به شهادت رسیدند. در همین حال منابع از شهادت جهاد عماد مغنیه، فرزند شهید عماد مغنیه و برخی دیگر فرماندهان ارشد حزب الله لبنان خبر دادند.

شهادت فرزند عماد مغنیه/ اسامی شهدای حزب الله

مسئول خبری شبکه المنار، وابسته به حزب الله لبنان در پاسخ خبرنگار بین الملل مشرق گفت: این حمله تروریستی هنگامی روی داد که دو خودروی نیروهای مقاومت لبنان در حال بازدید از منطقه مرزی جولان اشغالی بودند. حزب الله لبنان نیز حدود یک ساعت بعد از این عملیات در بیانیه ای اعلام کرد که گروهی از مجاهدان حزب الله هنگام بازدید از شهر "مزرعه الامل" در منطقه "قنیطره"، هدف حمله موشکی بالگرد دشمن صهیونیستی قرار گرفتند.

اسامی شهدای حمله  جنگنده های رژیم صهیونیستی حزب الله لبنان به شرح زیر است:

الحدث، اسامی شهدای تجاوز اسرائیل به سوریه را اعلام کرد؛ این اسامی به شرح زیر است:

1. شهید جهاد عماد مغنیه
2. شهید محمد عیسی
3. شهید علی حسن
4. شهید حسین حسن
5. شهید مهدی الموسوی
6. ابو علی رضا

20:30- شبکه خبری «المیادین» بعد از ظهر امروز اعلام کرد که یک بالگرد اسرائیلی، روز یکشنبه، دو موشک به نقطه‌ای در جنوب سوریه شلیک کرده است، این بالگرد نقطه‌ای در شهرک «مزرعة الامل» در منطقه قنیطره در جنوب سوریه را هدف قرار داد.

20:31
- رویترز مدعی شد که در حمله بالگردهای صهیونیست به «القنیطره» 6  نیروی ایرانی نیز شهید شده‌اند.

20:33 - یک منبع صهیونیستی در حالی حمله بالگردهای این رژیم به منطقه قنیطره در نزدیکی مرز لبنان را تایید کرد که اخبار ضد و نقیضی از مجروح شدن یک عضو ارشد حزب الله در این حمله منتشر شده است.

20:35 - تلویزیون الجزیره قطره به نقل از خبرنگار خود در سوریه  اعلام کرد که یکی از فرماندهان ایرانی از حمله هوایی اسرائیل به «قنیطره» سوریه جان سالم به در برد.

20:46 - شبکه المنار در خبری فوری گزارش داد: حزب الله لبنان اعلام کرد گروهی از رزمندگان این جنبش که برای بررسی های میدانی به روستای مزرعه الامل در قنیطره سوریه حضور یافته بودند مورد هجوم موشکی رژیم صهیونیستی قرار گرفتند.

20:53- کانال یک تلویزیون رژیم صهیونیستی: حزب‌الله عملیات حمله به قنیطره را بدون پاسخ نمی‌گذارد.

20:55 - کانال دو تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که هنوز نوع سلاح به کار گرفته شده در عملیات نظامی رژیم صهیونیستی به قنیطره فاش نشده است.

21:00 - آناتولی: حزب الله در مرزهای جنوبی لبنان به حالت آماده باش درآمد.

21:04 - تلویزیون المیادین لبنان خبر داد که جنگنده‌های اسرائیلی بر فراز مناطق مرزی با لبنان از جمله مزارع شبعا و کفر شوبا به پرواز درآمدند.

21:06 - تلویزیون المیادین لبنان خبر داد؛ جنگنده‌های اسرائیلی بر فراز مناطق مرزی با لبنان از جمله مزارع شبعا و کفر شوبا به پرواز درآمدند.

21:08 - خبرگزاری آناتولی ترکیه از حضور چشمگیر نیروهای حزب الله در مرزهای جنوبی لبنان خبر داد و تاکید کرد که دقایقی بعد از اعلام خبر حمله هوایی اسرائیل بر شهرک «قنیطره» سوریه توسط حزب الله، نیروهای این حزب در مرزهای جنوبی حضوری چشمگیر پیدا کرده و به حالت آماده باش درآمدند.

21:15 - العربیه: در میان کشته شدگان حزب الله فرماندهان بلندپایه ای وجود دارد.

21:30 - «اسرائیل نیوزفید»، حزب‌الله لبنان اعلام کرد که با روش و مقیاسی که فعلاً پرده از آن بر نمی‌دارد، به حمله امروز بالگرد رژیم صهیونیستی و کشته شدن فرزند عماد مغنیه پاسخ می‌دهد.

21:42 - کانال 10 تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد: پس از شهادت فرزند عماد مغنیه در حمله بالگرد صهیونیست‌ها به خاک سوریه و قول حزب‌الله برای پاسخ دادن به این اقدام، ارتش رژیم صهیونیستی در مرز لبنان به حالت آماده‌باش درآمد.

22:15 - کانال دو تلویزیون اسرائیل خبر داد که موجی از نگرانی از پاسخ احتمالی حزب الله در مناطق شمالی از جمله الجلیل و جولان در فلسطین اشغالی در بین شهرک نشینان وجود دارد.

22:31 - امین حطیط در پاسخ به خبرنگار مشرق گفت: شهدای حزب الله از فرمانده هان زبده حزب الله بودند که برای آموزش نیروهای مردمی سوریه به این کشور سفر کرده بودند.

22:37 - منابع خبری لبنانی اعلام کردند: دبیرکل حزب الله لبنان امشب در پاسخ به حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به جنوب سوریه که به شهادت چندتن از فرماندهان حزب الله انجامید، سخنرانی خواهد کرد.

23:06 - روزنامه «دیلی استار» نوشت: آخرین آمار شهدای حمله امروز یک فروند هلیکوپتر توپدار رژیم صهیونیستی به نیروهای حزب‌الله به 9 نفر رسیده است.

23:07 - کانال 10 تلویزیون رژیم صهیونیستی مدعی شد: «ابو علی الطباطبایی» فرمانده جنگ حزب الله علیه اسرائیل و مسئول حملات حزب الله، هدف اصلی اسرائیل در حمله هوایی به قنیطره سوریه بود.

23:14 - وزیر اطلاع‌رسانی سوریه گفت: رژیم‌صهیونیستی با حمله امروز خود به سوریه مرتکب اشتباه بزرگی شد.وی افزود: تجاوز رژیم‌صهیونیستی به سوریه، همدستی اسرائیل با تروریستهای تکفیری را برملا کرد.

الزعبی ادامه داد: این رفتار رژیم صیهونیستی جدید نیست و این رژیم از سال 1948 چنین رفتاری را در پیش گرفته است.

23:18 - شریف شحاده عضو پارلمان سوریه گفت: کل منطقه باید به آتش کشیده شود تا از نو بازسازی شود.وی افزود: رژیم صهیونیستی قصد دارد با حمله به اعضای حزب الله، نوع واکنش آن و نیز دولت سوریه را به تجاوز اخیر بسنجد.

23:20 - پایگاه خبری الخبر نوشت: رسانه های رژیم صهیونیستی اعلام کردند: نیروهای نظامی ارتش اسرائیل هم اکنون به حالت اماده باش کامل در مناطق مرزی شمالی فلسطین اشغالی با لبنان در آمده اند، و وزارت جنگ اسرائیل تجهیزات و جنگ افزار نظامی بیشتری را به این مناطق ارسال کرده است.

کابینه این رژیم هم از تمام سفارتخانه های خود در سراسر جهان خواسته است ضمن افزایش سطح حالت اماده باش تدابیر امنیتی را هم افزایش دهند.

هم اکنون جوی از ترس و نگرانی و اضطراب شدید تمام ساکنان شهرک های صهیونیست نشین را در مناطق شمالی فلسطین اشغالی دربرگرفته است. صدای جنگنده های اسرائیلی که در مناطق مختلف فلسطین اشغالی به پرواز در امده اند به گوش می رسد. این پروازها در مناطق لبنان و مرزهای سوریه بیشتر است.

23:27 - ژنرال "یوآف گالنیط" در اظهاراتی در گفت‌وگو با شبکه 2 تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که زمان‌بندی حمله موشکی به النقیطره برای ترور رهبران حزب‌الله لبنان تصادفی نیست.

وی ادامه داد که زمان انجام این ترور با انتخابات اسرائیل ارتباط دارد. این ژنرال اسرائیلی به مورد مشابه ترور رهبران مقاومت از جمله ترور "احمد الجعبری" فرمانده گردان‌های القسام در سال 2012 با اهداف انتخاباتی اشاره کرد.

23:45 - خبرنگار بین الملل مشرق در خصوص با "امین حطیط" سرتیپ بازنشسته و تحلیگران مسائل نظامی لبنان گفتگو کرده است که متن این مصاحبه به شرح زیر است.

پاسخ حزب الله می تواند ابعاد گسترده ای داشته باشد. زمان و حجم پاسخ حزب الله قطعا عجولانه و محدود نخواهد بود بلکه این جواب به صورت منظم و سنجیده برنامه ریزی خواهد شد.

سفر این این گروه به منظور بازدید از سوریه نبوده بلکه عملیاتی برای ارزیابی پایگاه‌ها و بررسی میدانی برای فرماندهی نیروهای مردمی بوده است.


00:48 -  کارشناس تلویزیون المنار لبنان تاکید کرد که کارشناسان و تحلیلگران صهیونیست منتظر پاسخ احتمالی حزب الله لبنان به عملیات در «قنیطره» هستند.ساعتی بعد اعلام شد که «جهاد مغنیه»، فرزند عماد مغنیه، فرمانده نامدار حزب‌الله در این حمله به شهادت رسیده است. تعداد شهدای حزب‌الله از 7 تا 11 نفر اعلام می‌شود. برخی منابع خبری مدعی‌اند که فرماندهان نظامی ایران هم در این حمله به شهادت رسیده‌اند.

نیروهای رژیم اشغالگر تحرکاتی غیرعادی را در مواضع خود نزدیک مناطق آزاد شده، و در طول جبهه مزارع شبعای اشغالی آغاز کرده اند.
خبرنگار العالم همچنین خاطرنشان کرد که رژیم صهیونیستی پروازهای شناسایی خود را بر فراز مزارع شبعا و جولان اشغالی افزایش داده است.
در مقابل نیروهای ارتش لبنان نیز در طول مناطق مرزی این کشور با فلسطین اشغالی، به حالت آماده باش در آمدند. نیروهای سازمان ملل نیز اوضاع را زیر نظر دارند. - See more at: http://fa.alalam.ir/news/1667564#sthash.eQeGswdw.dpuf
00:56 - العالم: نیروهای رژیم اشغالگر تحرکاتی غیرعادی را در مواضع خود نزدیک مناطق آزاد شده، و در طول جبهه مزارع شبعای اشغالی آغاز کرده اند. رژیم صهیونیستی پروازهای شناسایی خود را بر فراز مزارع شبعا و جولان اشغالی افزایش داده است.
در مقابل نیروهای ارتش لبنان نیز در طول مناطق مرزی این کشور با فلسطین اشغالی، به حالت آماده باش در آمدند. نیروهای سازمان ملل نیز اوضاع را زیر نظر دارند.

 01:01 - به گزارش شبکه المیادین حزب الله لبنان در این بیانیه اعلام کرد که شش تن از اعضای این جنبش به نام های محمد علی حسن ابوالحسن از عین قانا، عباس ابراهیم حجازی از کفر فیلا، جهاد عماد مغنیه از طیردیا، محمد عیسی ابوعیسی از عربصالیم ، غازی علی ضاوی و علی حسن ابراهیم از یحمر الشقیف در حمله عصر روز یکشنبه بالگردهای اسراییلی به منطقه ای در قنیطره واقع در خاک سوریه به شهادت رسیدند.



شهادت فرزند عماد مغنیه/ اسامی شهدای حزب الله

شهادت فرزند عماد مغنیه/ اسامی شهدای حزب الله
.

این گزارش در حال بروز رسانی است ...

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 108
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 9
  • طالب حقیقت ۲۲:۱۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۸
    0 0
    روحشان شاد دلم گرفت از شهادت فرزند عماد مغنیه یادش بخیر عکسش کنار حاج قاسم در تهران
  • حسن ۲۲:۱۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۸
    0 0
    انا لله و انا الیه راجعون... روح این عزیزان قرین رحمت باد. به دست پست ترین کفار به شهادت رسیدند.
  • mohammad ۲۲:۱۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۸
    0 0
    یا حسین لعنت خدا بر صهیونیست نجس حرام زاده امادهایم لبیک یا امام خامنه ا ی یا امام زمان
  • وحید ۲۲:۲۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۸
    0 0
    این خون ها نباید بدون پاسخ بمونه اسراییلی های کثیف روزبروز دارن جسورتر میشن
  • مختار ۲۲:۲۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۸
    0 0
    حزب الله باید به این رژیم حرمزاه حمله کنه
  • ۲۲:۲۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۸
    3 0
    پسر عماد مقنیه مسئولیتی داشت توی حزب الله لبنان؟
  • محمدحسین ۲۲:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۸
    0 0
    باچشمان اشکبار این کامنت رو مینوبسم فقط خدا کنه حزب الله واقعا جواب بده به این گستاخی و کاری کنه که رژیم صهیونیستی از شکری که خورده پشیمون بشه خدا همشون رو قرین رحمت کنه ای کاش این نجاستای صهیونیست رو سرجاشون بشونند
  • علیرضا ۲۲:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۸
    0 0
    خدا لعنت کنه اون جاسوسی رو که حضور این گروه در این منطقه رو به اسراییل اعلام کرد.
  • ۲۲:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۸
    0 0
    برای عکس صفحه اول خبر عکس جهاد مقنیه در کنار سردار ایران زمین قاسم سلیمانی رو بذارید بهتره
  • علی ۲۲:۳۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۸
    0 0
    با بررسی همه جوانب یه جواب محکمی به رژیم صهیونیستی بدهند. فکر کنم خواستند بگن بازم حمله می کنیم اما حزب الله توان مبارزه نداره.
  • پوریا ۲۲:۴۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۸
    0 0
    شهادت مبارکشان انشاالله حزب الله انتقام سختی از صهیونیستها خونخوار خواهد گرفت
  • ۲۲:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۸
    0 0
    خیلی ناراحت کننده بود اسرائیل از هیچ فرصتی برای ضربه زدن نمیگذره حزب الله باید این صهیونیستای کثیف رو ادب کنه
  • سرباز ۲۲:۴۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۸
    0 0
    عربستان حالا هی قیمت نفت رو بیار پایین !!! یه موقع اسرائیل ازت ناراحت نشه ! ایران و حزب الله بجز خدا یار و یاوری ندارن
  • ایرانی ۲۲:۴۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۸
    0 0
    اسرائیل باز هم هوس یک تو دهنی محکم کرده بزنید بنشونیدش سر جاش این فرزند نا خلف امریکا و انگلیس رو
  • علی ۲۲:۴۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۸
    0 0
    مشرق سخنرانی ساعت چنده؟
  • ۲۲:۵۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۸
    0 0
    با خواندن خبر یخ زدم روحشان شاد جواب خون خون است والسلام منتظر اخبار خوش پاسخ کوبنده حزب الله هستیم
  • مسعود ۲۲:۵۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۸
    0 0
    درود خدا بر این شهیدان وخوشا به سعادتشون..... بی صبرانه منتظر سخنرانی سید حسن نصرالله هستم.. منتظر موشک های فاتح و....باشید ای صهیونیست های نامرد..شما که مرد مبارزه رودرو نیستید.تنها حربتون ترور بوده وهست...این خونها فقط نابودی شما رو تسریع میکنه وبس...منتظر سربازان بقیه اله(روحی وارواح العالمین لتراب مقدمه الفداء باشید).
  • ۲۲:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۸
    0 0
    امشب حاج قاسم عزاداره امشب همه ی ما عزادار شدیم
  • ۲۲:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۸
    0 0
    چهارمین شهید خانواده مغنیه در راه نهضت خمینی کبیر روی کسانی که شعار نه عزه نه لبنان سر میدادند سیاه
  • مهرداد ۲۲:۵۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۸
    0 0
    انشااله بموقع پاسخ قاطع و کوبنده ای توسط حزب اله داده می شه خون شهید هیچ وقت از بین نمی ره خدا به خانواده شهدای عزیز صبر بده
  • حسن هادی ۲۳:۰۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۸
    0 0
    شهادت فرزند رشیدوخلف حاج عمادمغنیه حقیقتا آتشی به قلب و روحم زد که من رو یک بار دیگه به حال و هوای 21 آبان 90 و شهادت دوستان و برادرانم برد. از خدا توفیق مبارزه با اسرائیل نجس رو در همه ارکان خواستارم.
  • ابراهیم ۲۳:۰۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۸
    0 0
    اسراییل عمدا این کار رو کرده می خواد جنگ جدیدی علیه حزب الله شروع کنه تا مذاکرات ایران با امریکا به کمک جمهوری خواهان سناتورها و کنگره شکست بخوره اگر حزب الله جواب ترور شهید عماد مغنیه رو می داد الآن فرزندش و فرماندهان حزب الله رو شید نمی کرد اسراییل
  • ابراهیم ۲۳:۰۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۸
    0 0
    اسراییل عمدا این کار رو کرده می خواد جنگ جدیدی علیه حزب الله شروع کنه تا مذاکرات ایران با امریکا به کمک جمهوری خواهان سناتورها و کنگره شکست بخوره اگر حزب الله جواب ترور شهید عماد مغنیه رو می داد الآن فرزندش و فرماندهان حزب الله رو شید نمی کرد اسراییل
  • ۲۳:۰۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۸
    0 0
    روحشون شاد دیگه واقعا این صهیونیست ها خون بعضی بی غیرت هارو هم فکر میکنم به جوش اوردن.به موقع یه جواب دندان شکن باید داد
  • ابراهیم ۲۳:۰۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۸
    0 0
    اسراییل عمدا این کار رو کرده می خواد جنگ جدیدی علیه حزب الله شروع کنه تا مذاکرات ایران با امریکا به کمک جمهوری خواهان سناتورها و کنگره شکست بخوره اگر حزب الله جواب ترور شهید عماد مغنیه رو می داد الآن فرزندش و فرماندهان حزب الله رو شید نمی کرد اسراییل
  • مهدی ۲۳:۰۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۸
    0 0
    بابا یه چند تا موشک بزنید تو بین این حروم زاده های جهود. تا بفهمن شیعه خیلی فرق داره با بقیه...
  • حامد رنجبر خنج ۲۳:۰۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۸
    0 0
    این از الطاف خفیه الهی است شهادت مبارکشان
  • حامد رنجبر خنج ۲۳:۰۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۸
    0 0
    این از الطاف خفیه الهی است شهادت مبارکشان
  • ۲۳:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۸
    0 0
    میخواستم همین را بگویم انشاالله زودتر آن موجود رذل شناسایی شود
  • ۲۳:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۸
    0 0
    خیلی غم انگیزه خدایا چه دنیایی شده!
  • ۲۳:۲۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۸
    0 0
    رزمنده بوده؛ باید قبلش با شما هماهنگی می کرده؟
  • سید علی ۲۳:۲۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۸
    0 0
    آخی خیلی دلم گرفت
  • صادق ۲۳:۲۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۸
    0 0
    روحشان شاد. چرا کار اسراییل را تمام نمیکنیم.
  • رضا ۲۳:۲۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۸
    0 0
    باید یک جواب قاطع به اون ها داده بشه
  • ۲۳:۲۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۸
    0 0
    شهادت تان مبارک مرگ بر اسراییل و امریکا مرگ بر منافقین امت اسلامی
  • ۲۳:۲۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۸
    0 0
    خون این شهدا ریشه اسرائیل رو درمیاره.انشاالله
  • ۲۳:۲۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۸
    0 0
    حزب الله تورا بخدا هرچه سریعتر پاسخ کوبنده ودندان شکن به این اشغالهای صهیونیست بی سرپا بده
  • بهمن ۲۳:۳۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۸
    0 0
    بعضی وقتها دلم می خواد این دنیای کثیفی که توش زندگی می کنیم و در جا می زنیم رو رها کنم و برم خط مقدم، دلم امشب آتیش گرفت... اگر فرمایشات رهبری در مورد سنگر بودن دانشگاه نبود، والله این صهیونیست های خبیث رو به حکم امام از زمین محو می کردیم
  • امیر تبریز اوغلی ۲۳:۳۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۸
    0 0
    خداییش اسراییل دیگه شورشو در اورده. بازم جنگ... این بار باید یه تو دهنی محمکی بهش بده حزب الله
  • yaser ۲۳:۳۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۸
    0 0
    فقط همین روحش شاد و یادش بخیر،حالم بهم خورد از فوران بی عرضگی در لابلای جملاتت :|
  • ۲۳:۳۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۸
    0 0
    رژیم صهیونیستی گورخودت رو داری کم کم می کنی....
  • ایمان ۲۳:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۸
    0 0
    نههههههههه
  • محمد ۰۰:۰۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
    0 0
    نباید احساسی تصمیم گرفت باید همه جوانب یک عکس العمل رو سنجید
  • محمد ۰۰:۰۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
    0 0
    نباید احساسی تصمیم گرفت باید همه جوانب یک عکس العمل رو سنجید
  • ۰۰:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
    0 0
    کل اراضی اشغالی هم اگه امشب با باران موشک شخم زده بشه بازم کمه
  • سید مهدی مصطفوی ۰۰:۱۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
    0 0
    تعدادشهدابه9نفررسید
  • ۰۰:۲۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
    0 0
    اولا اون جاسوس حرومزاده که لو داده باید گرفتو اعدام کرد دوما هدف اسراییل ایجاد درگیری با حزب الله و کاهش حضور اون در سوریه هست سومین و مهمترین دلیل کشاندن ایران به معرکه و شکست مذاکرات هسته ای هست
  • فافا ۰۰:۳۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
    0 0
    اه اه چقدر زود نوگل باغ عماد مغنیه پرپر شد
  • ۰۰:۳۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
    0 0
    پرچمت بالاست پسر
  • ناشناس ۰۰:۴۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
    0 0
    نباید کسی رو تحریک کرد مخصوصا این خوک های صهیون رو که هرچقدم آدم بکشن دنیا جیکش در نمیاد یا یبارکی باید زدو ترکوندششون یا کاری به کاریش نداشه باشی
  • عبدالله ۰۰:۴۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
    0 0
    به نظر من این یک تاکتیکه که می خواهند حزب الله را از سوریه خارج کنند و آنها را به جنوب لبنان بکشانند تا ارتش سوریه رو ضعیف تر کنند و پیشروی هایی در سوریه بدست بیاورند لعنت خدا بر صهیونیستها
  • ۰۱:۰۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
    0 0
    حزب الله هم شورش در آورده خوب بزنید دیگه پرو شدند
  • ۰۱:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
    0 0
    وقتی یک عده از اعراب و سرانشون شرافت خودشون رو بفروشند.با شرافتهایی که جلو ظلم ایستادن تو چشم میان. شهادتون مبارک ... غمی که بعد از شنیدن خبر شهادت شهید مغنیه به دلمون نشست .غیر قابل توصیفه. ان شاالله فرزندان خمینی کبیر نخواهند گذاشت که خون این شهدا هدر بره. ماشا الله حزب الله.........................
  • ۰۱:۳۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
    0 0
    لحظه شماری میکنم برای اون روز ی که زمین رو از وجود نجس این صهیونیستای حرومزاده پاک کنیم...
  • مهدی مرادیفر ۰۱:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
    0 0
    سید حسن تسلیت
  • رضا ۰۲:۰۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
    0 0
    Down with Israel
  • مازندرانی ۰۲:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
    0 0
    یادش بخیر پدر بزرگوارش هم 7 سال پیش در همین حوالی به شهادت رسید
  • مازندرانی ۰۲:۰۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
    0 0
    این کثافتا همینو میخان در ضمن سید حسن منتظر دستور کتبی جنابعالی هستن
  • ۰۲:۳۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
    0 0
    مدتهاست که مقدمات جنگ اساسی را دارن فراهم میکنن...
  • ۰۲:۵۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
    0 0
    آقا مشرق قالب سایت رو برگردون چیه آخه نمیخواد ظاهر مدرن برای ما بگیری!
  • ۰۳:۰۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
    0 0
    خیلی ناراحت کننده بود. تقریبا می شه گفت برای حزب الله یه موقعیت حیثیتیه. دو روز بعد از مصاحبه سید حسن نصرالله و صحبت از ورودش به خاک فلسطین در صورت حمله اسراییلیا این اتفاق افتاده. بهترین راهکار ضربه حساب شده و قوی حزب الله به یه پایگاه توی قلب اسراییل می تونه باشه . بهتره الان از درگیری با اسراییل در مرز خودداری بشه. والله عالم.
  • مهندس م ش ۰۳:۴۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
    0 0
    بسیار ناراحت کننده بود. امیدوارم ایران بتواند راهی‌ زمینی‌ مستقیم از طریق عراق به سوریه و لبنان هموار کند و مستقیم نیروهای کمکی‌ برای حزب‌الله بفرستد. اگر اسرائیل به این نیروها حمله کند، اعلام جنگ کرده و بارش موشکها باید آغاز شود.
  • ۰۴:۳۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
    0 0
    انا لله وانا الیه راجعون شهادت هنر مردان خداست تبریک وتسلیت عرض می کنم
  • مهدی ۰۵:۲۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
    0 0
    من المومنین رجال صدقوا ما...... انتقام
  • ۰۶:۰۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
    0 0
    مشرق بعد از شنیدن این خبر بغض گلوموگرفته. دارم گریه میکنم کامنت میزارمممممم. پس کی نوبت انتقام کشیدن از یهودیان حرامزاده ی صهیونیست میشه؟؟؟؟؟ پس کییییی؟ پسسسسسس کی؟؟؟؟؟؟ چقدر دیگه باید صبر کنیمممممممم آخههههههههههههه. پس کیییییییییییییی؟؟؟؟؟ مشششششششرق کینه وجودمون رو گرفتهههههههه به خدای زمین و زمان قسمممممم. تا کی باید سر به زیر باشیممممممممم آخههههههههه. تا کی باید به مقدساتمون اهانت کنن و ما فقط شعاررررررر بدیم؟؟؟؟؟؟ تا کی بایدددددد این بی گناهارو به شهادت بروسنن توی سوریه و عراق و غزه و میانمار ما هم بشینیمممممم محکومممم کنیم فقطططططط. تا کی مششششرق؟ خدایا بسمونههههه تو رو به بخشندگیت قسم میدیم ظهور مهدی(ع) رو برسون به همون ناله ها و گریه هایی که علی(ع) برای چاه میکرد صدای ما هم دیگه به هیچ کسی نمیرسه. بریدیم خدا بسمونه:(((((( دلامون خون شده خدااااااا :(((((( مشرق کی این تیتر قشنگ "یوسف فاطمه (س) مهدی موعود آمد" میخوای بزنی. وااای خداااااا یعنی میشهههههه. سینه خیز میکشم خودمو به سمتت مهدی جااااان :(((((((((( آخخخخخخخ خداااااا دلممممممم داره میترکه :(((((
  • ۰۶:۳۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
    0 0
    صهیونیستها با این آتشباری مثلا میخوان که حزب الله را وارد سرگرمیهای از پیش طراحی شده بکنند اما ومکروا و مکرالله والله خیرالماکرین . نور نصرت الهی از بندگان خالص چشمان صهیونیسم جهانی و اوباش مستقر در قلسطین اشغالی را کور خواهد کرد .
  • ۰۷:۱۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
    0 0
    خیلی دلم میخواد اونجا باشم .کاش میشد رفت .تو دلم عقده شده .مرگ بر اسرائیل.
  • ۰۸:۰۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
    0 0
    سیستم امنیتیتون خیلی سوراخ داره این که بیاین 4 تا وبلاگنویس رو بگیرین که هنر نیست، من دارم فکر میکنم اسراییل تا کجاها نفوذی داره
  • مصطفي بروجن ۰۸:۰۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
    0 0
    خدايا منتظر روزي هستم كه يا هماهنگي بين حزب الله ، سوريه ، و فلسطين همه با هم آتش بر سر اين اسرائيل حرام زاده بريزند خدا لعنتشون كنه
  • ۰۸:۰۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
    0 0
    لطفا آرامش را حفظ کنید
  • ۰۸:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
    0 0
    حاج قاسم قهرمان.........انتقام انتقام انتقام منتشر كنيد تا لرزه بر اندام صهيونيست بيافتد
  • محمد ن ۰۸:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
    0 0
    روحشان شاد و خوشا به سعادتشان که سر سفره اباعبدالله الحسین میهمان هستند.
  • محمد ن ۰۸:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
    0 0
    روحشان شاد و خوشا به سعادتشان که سر سفره اباعبدالله الحسین میهمان هستند.
  • سید احسان ۰۸:۴۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
    0 0
    من عاشق حزب الله هستم.. اما اگر این تجاوز و مهمتر شهید شدن فرزند عماد مغنیه پاسخ داده نشه فکر میکنم حزب الله ضعیف شده..
  • مهدي ۰۸:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
    0 0
    شهادت جز آمالهاي هر فرد مسلمان ميباشد ودر پاسخ به اين رژيم بايد با صبر ودر جاي خودش پاسخ داده شود البته با تدبير و خواندن دست حريف كه هدف آنها از اين عمل ودنبال چه واكنشي آنها ميگردند باشد اتاقهاي فكر حزب الله ،بايد سنجيده وبا تدبير عمل نمود ولي بايد پاسخ حتما داده شود تا ديگر از اين ها اين رژيم منحوس كودك كوش نخورد
  • ۰۸:۴۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
    0 0
    ایول قدرت اسراییل....
  • عجب روزگاریه ۰۸:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
    0 0
    در راه دفاع از کشور و دینش و مبارزه با تروریستها کشته شده
  • سعید ۰۸:۵۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
    0 0
    با سلام پیش بینی من عبارت است1- از عدم واکنش حزب الله در حال حاضر2-واکنش خفیف در هفته ها یا ماههای آینده و البته این مسئله را هم رژیم صهیونیستی می دانست.
  • خداپرست ۰۹:۰۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
    0 0
    امام خمینی(ره) چه خوب فرمود که "اسرائیل غده سرطانی است." از صهیونیست‌ها پست‌تر و بیشرف‌تر آن‌هایی هستند که در داخل کشور اسلامی‌مان از سیاست‌های جنایتکارنه اسرائیل حمایت می‌کنند؛ آن قلم به دستان خائنی که حتی حاضرند ناموس خود را بدهند تا رضایت اربابان صهیونیست خود را به دست بیاورند.
  • یاسین گمرکی ۰۹:۱۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
    0 0
    بسم الرب الشهداوالصدیقین.باسلام وعرض تسلیت وتعزیت شهادت فرزند دلاور مرد شهید.عماد مغنیه شهید راه اسلام.که فرزند برومندش که از پیروان مکتب شهادت در راه خداوند بشمار می رفت بصورت ناجوانمردانه از جانب رژیم پلید وشیطان صفت اسرائیل به درجه رفیع شهادت رسید.جناب آقای حاج قاسم سلیمانی سردار شهید انقلاب این فقدان را از صمیم قلب تسلیت عرض نموده و مارا در این فقدان جانکاه شریک بدانید وآمادگی خود را بصورت قاطعانه جهت امتداد مسیر والای شهادت وجهاد در راه پروردگار در کنار شما بزرگواران تاریخ برای مبارزه با کفار اعلام می نمایم.شهادت در راه خدا به امر رهبرم امام خامنه ای و سرباز فداکارش حضرتعالی سردار سلیمانی ( شهید زنده ) بزرگترین آرزو وافتخار ماست.ومن الله توفیق… [پاسخ
  • هدايت الله حبيبي ۰۹:۲۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
    0 0
    اسرائيل خبيث بايدازصفحه روزگارمحوشود. عامل تمام ترورهاوناامني ها وخباثت ها درجهان اسرائيل پليد اين جانور وحشي بي شرم مي باشد. خدايا كمكم كن تا بتوانم به كمك برادران سوري ولبناني خود بروم وبه همراه آن مردان مرد با صهيونيسم بجنگم
  • ۰۹:۳۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
    0 0
    ما منتظر پاسخ حزب الله به دور از این بازیها و ملاحظات سیاسی هستیم
  • ۰۹:۳۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
    0 0
    اختصاصی تدبیر و امید/ حضور رئیس جمهور در مترو و گفتگوی رو در رو با مردم + تصاویر http://tadbirvaomid.ir/fa/news/34689/%D8%AD%D8%B6%D9%88%D8%B1-%D8%B1%D8%A6%DB%8C%D8%B3-%D8%AC%D9%85%D9%87%D9%88%D8%B1-%D8%AF%D8%B1-%D9%85%D8%AA%D8%B1%D9%88-%D9%88-%DA%AF%D9%81%D8%AA%DA%AF%D9%88%DB%8C-%D8%B1%D9%88-%D8%AF%D8%B1-%D8%B1%D9%88-%D8%A8%D8%A7-%D9%85%D8%B1%D8%AF%D9%85-%D8%AA%D8%B5%D8%A7%D9%88%DB%8C%D8%B1
  • یاسین گمرکی ۰۹:۵۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
    0 0
    بسم الرب الشهداوالصدیقین.باسلام وعرض تسلیت وتعزیت شهادت فرزند دلاور مرد شهید.عماد مغنیه شهید راه اسلام.که فرزند برومندش که از پیروان مکتب شهادت در راه خداوند بشمار می رفت بصورت ناجوانمردانه از جانب رژیم پلید وشیطان صفت اسرائیل به درجه رفیع شهادت رسید.جناب آقای حاج قاسم سلیمانی سردار شهید انقلاب این فقدان را از صمیم قلب تسلیت عرض نموده و مارا در این فقدان جانکاه شریک بدانید وآمادگی خود را بصورت قاطعانه جهت امتداد مسیر والای شهادت وجهاد در راه پروردگار در کنار شما بزرگواران تاریخ برای مبارزه با کفار اعلام می نمایم.شهادت در راه خدا به امر رهبرم امام خامنه ای و سرباز فداکارش حضرتعالی سردار سلیمانی ( شهید زنده ) بزرگترین آرزو وافتخار ماست.ومن الله توفیق.( یاسین گمرکی نوجوان مغناطیسی ایران )
  • ali ۰۹:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
    0 0
    شهادت مبارک پسر
  • سلمان ۰۹:۵۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
    0 0
    وجود منحوس اسرائیل با ترور زنده هست و حزب الله اگر جواب هم می داد اونا از ترور کردن نیروهای حزب الله دست بر نمی داشتند توجه داشته باشید که نابودی اسرائیل عزم همگانی در جهان اسلام رو می طلبه
  • ۱۰:۰۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
    0 0
    حالام خیلی گرفته شد... خیلی ... از اینکه افرادی مثمر ثمر برای اسلام رو ازمون گرفتن و اینکه چرا شهادت روزی ما نمیشه...
  • مهدی ۱۰:۰۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
    0 0
    *خبر فوری* شهادت فرمانده اسبق سپاه یزد در این حمله ناجوانمردانه
  • حسين ۱۰:۱۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
    0 0
    گوش بفرمان رهبريم لبيک يا حسين
  • سلمان ۱۰:۱۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
    0 0
    بله احتمالا به خاطر قدرت بالاش بوده که سربازهای صهیونیست در جنگ 33 روزه شلوار خودشون رو خراب می کردن
  • سلمان ۱۰:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
    0 0
    شهید شده لطفا در به کار بردن اصطلاحات نهایت دقت رو بفرمایید
  • وحید ۱۰:۱۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
    0 0
    انتقام خون تو و پدرت را از خونخواران خواهیم گرفت
  • ۱۰:۱۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
    0 0
    جاسوس ها نمي گذارند. هر اقدامي را به شكست ميكشونند.
  • ۱۰:۲۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
    0 0
    كم كم عادت مي كني!
  • ۱۰:۲۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
    0 0
    از کی تاحالا ترور قدرت محسوب میشه
  • ۱۰:۳۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
    0 0
    مرگ و لعنت بر رژیم نحس و نجس صهیونیستی
  • ايراني ۱۱:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
    0 0
    لبنان و سوريه بايد جواب گستاخي اسرائيل رو بدن
  • ریاستی ۱۲:۰۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
    0 0
    روحشانشاد ودرود بر شما عاشقان اسلام خمینی کبیر ورهبر عالیقدر
  • ۱۳:۳۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
    0 0
    میدونی کی ؟ وقتی که من و تو حاضر بشیم از پای کامپیوتر پاشیم بریم عراق و سوریه مثل خیلیها که رفتن .
  • مازندرانی ۱۵:۰۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
    0 0
    رفتن تو سوراخ موش و زیر زمین قدرت نیست برادر یهودی؟؟؟؟؟
  • محمدصالح ۱۶:۳۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
    0 0
    سلام خدابرشهیدان
  • محمدصالح ۱۶:۴۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
    0 0
    قسم ات میدهم آقا به یاران خمینی به شهیدان به خون خفته این شورحسینی ،جدایم مکن ازلشکرخوبان زسیدعلی خامنه ای رهبرخوبان شهیدم کن وآخربه قافله ی کربلایی برسانم.لبیک یاخامنه ای
  • غزل دختر لر ۱۶:۵۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
    0 0
    درد اوره می بینیم عده ای از خدا بی خبر با پرچم ایران منفی میدن.مرگ بر اسرائیل وحامیانش
  • غریب کربلا 313 ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۳۰
    0 0
    بسمه رب الشهدا و الصدیقین شهادة فن الله الرجال ،نحن مستعدون للقضاء على النظام الصهيوني . كيف تقتل أو تموت، الفائزين اللهم ارزقنا توفیق الشهاده فی سبیلک . جندي من الإسلام لبیک یا حسین
  • حسن باقری ۱۸:۳۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۳۰
    0 0
    الله اکبر خمینی رهبر وای اگررهبرم حکم جهادم دهدارتش دنیا نتواند که جوابم دهد
  • جهاد مغنیه ۱۶:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۹
    0 0
    من یک جوان ایرانی هستم و آرزویم فقط شهادت است . شما میدونید سال گرد آقای جهاد مغنیه کجا برگزار می شود ؟
  • ۰۱:۲۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۶
    0 0
    شهادت مبارکت باشه داداشی
  • زینب ۰۱:۳۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۶
    0 0
    شهادت مبارکت باشه داداشی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس