کد خبر 381314
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۳ - ۲۱:۰۷

منابع خبری از آماده باش رزمندگان حزب الله در مرزهای جنوبی لبنان خبر دادند.

 به گزارش مشرق، خبرگزاری آناتولی ترکیه از حضور چشمگیر نیروهای حزب الله در مرزهای جنوبی لبنان خبر داد و تاکید کرد که دقایقی بعد از اعلام خبر حمله هوایی اسرائیل بر شهرک «قنیطره» سوریه توسط حزب الله، نیروهای این حزب در مرزهای جنوبی حضوری چشمگیر پیدا کرده و به حالت آماده باش درآمدند.

حزب الله لبنان غروب امروز با صدور بیانیه‌ای خبر هدف قرار گرفتن گروهی از رزمندگان مقاومت در منطقه «قنیطره» سوریه را تایید کرد و افزود: گروهی از مجاهدان حزب الله در جریان بازدید میدانی در شهرک «مزرعة الامل» قنیطره سوریه مورد هدف حمله موشکی قرار گرفتند.

در بیانیه حزب الله حزب الله آمده است: شماری از برادران مجاهد در جریان حمله هوایی (عصر امروز) رژیم صهیونیستی به منطقه قنیطره سوریه به شهادت رسیده و بزودی نام آنها پس از ابلاغ به خانواده‌های شریفشان اعلام خواهد شد.

ساعتی قبل از انتشار بیانیه حزب الله، منابع رسانه‌ای لبنان از جمله تلویزیون الجدید و وبگاه خبری «الحدث نیوز» مدعی شدند که در جریان این حمله هوایی یک کاروان حزب الله هدف قرار گرفته و یکی از رزمندگان مقاومت به نام «محمد عیسی» به شهادت رسید.

از طرفی خبرگزاری رویترز مدعی شد که در حمله بالگردهای صهیونیست به «القنیطره» 6  نیروی ایرانی نیز کشته شده‌اند.

از طرفی دیگر پایگاه خبری النهار نزدیک به 14 مارس هم ادعا کرده که در این حمله هوایی «جهاد مغنیه» پسر کوچک شهید عماد مغنیه نیز به شهادت رسیده است.

تلویزیون الجزیره قطره نیز به نقل از خبرنگار خود در سوریه مدعی شد که یکی از فرماندهان ایرانی از حمله هوایی اسرائیل به «قنیطره» سوریه جان سالم به در برد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • شهیدزنده ۲۱:۳۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۸
    0 0
    این حمله صهیونیسم در بهترین زمان برای حربه تبلیغاتی و ننه من غریبم و مظلوم نمایی در انتخابات شروع گردیده است.امیدآن داریم که سرنیزه مقاومت تشنه بخون اشغالگران حرامزاده در بهترین شرایط در قلب کثیف سفیانی فرودآید.حیدرمدد
  • امیر تبریز اوغلی ۲۳:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۸
    0 0
    تو رو خدا این بار نابودشون کنید
  • فریدون ۰۰:۵۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
    0 0
    البته خبرگزاری رویتر اشتباه نکرده.اونها همه ایرانی بودن. ما به ایرانی بودن اونا افتخار میکنیم. انشاألله شهادت مبارکشون باشه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس