هیچ کدامشان نمی دانند باید با این پول چه کنند. پولی که اتفاقی با آن مواجه شده اند.

گروه فرهنگی مشرق - "هیچ کدامشان نمی دانند باید با این پول چه کنند. پولی که اتفاقی با آن مواجه شده اند. رقمش آنقدر زیاد هست که هر کسی را وسوسه کند. چه برسد به چند دختر و پسر جوان که اتفاقا هزار و یک مشکل و بزرگ مالی برای دنیای جوانانه خودشان دارند..."




*شناسنامه:

نام فیلم: خط ویژه
کارگردان: مصطفی کیایی
تهیه کننده: سعود جعفری جوزانی و منصور لشکری قوچانی
سرمایه گذار:
بازیگران: مصطفی زمانی - هانیه توسلی - هومن سیدی - میلاد کی‌مرام - پریناز ایزدیار
وضعیت ساخت: در مرحله تدوین
ژانر: اجتماعی



* درباره کارگردان:

مصطفی کیائی (1355 - کرج) فعالیت هنری خود را از سال 1373 در مرکز آموزش فیلمسازی ارشاد آغاز کرد و از سال 1376 همزمان با تحصیل در رشته فیلمسازی در دانشگاه به عنوان دستیار کارگردان در مجموعه های تلوزیونی و سینمایی مشغول به کار شد. او پس از اتمام دوران تحصیل در سال 1381 به عنوان نویسنده، کارگردان و تدوینگر در برنامه های تلوزیونی فعالیت خود را ادامه داد و در این مدت برنامه های زیادی را برای شبکه های مختلف تلوزیونی ساخت.

او در سال 1386 درخواست پروانه ساخت فیلم "بعدازظهر سگی سگی" را به اداره نظارت و ارزشیابی وزارت ارشاد ارسال نمود اما موفق به اخذ پروانه ساخت نگردید و با تعویض تهیه کننده در سال 1388 پروانه فیلم سینمایی "بعدازظهر سگی سگی" را به تهیه کنندگی جوزان فیلم اخذ نمود و اولین فیلم بلند سینمایی خود را جلوی دوربین برد.

این فیلم طنز البته شروع موفقی به حساب نمی آمد ولی راه برای ساخت آثار دیگر برایش هموار کرد. فیلم سینمایی ضد گلوله و سریال "خروس" کارهای بعدی این کارگردان به شمار  می روند.


*درباره فیلم:

خط ویژه سومین فیلم بلند کیایی است که بیشتر سکانس‌های آن خیابانی بوده و تا کنون در خیابان‌های آفریقا، توانیز، اتوبان مدرس و... در تهران فیلمبرداری شده است.

این اثر اجتماعی پس از 35جلسه فیلم برداری در سطح تهران هفته گذشته در لوکیشن دفتر مسعود جعفری جوزانی به کار خود پایان داد و اکنون مراحل مختلف برای تهیه نسخه نهایی جهت ارائه به فجر را سپری می کند. تدوین و صداگذاری فیلم رو به اتمام است و موسیقی متن توسط آرمان موسی پور همچنان در حال ساخت است. «خط ویژه» درباره پول هنگفتی است که به دست چند جوان می‌افتد و مشکلاتی را برای آنها به وجود می آورد.


مخاطبان محترم گروه فرهنگی مشرق می توانند مقالات، اشعار، مطالب طنز، تصاویر و هر آن چیزی که در قالب فرهنگ و هنر جای می گیرد را به آدرس culture@mashreghnews.ir ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس