سرباز بانک بعد از تماس تلفنی با منزل، متوجه می‌شود که داماد خانواده برای خواهرانش مشکل ایجاد کرده است.

گروه فرهنگی مشرق - "سرباز بانک بعد از تماس تلفنی با منزل، متوجه می‌شود که داماد خانواده برای خواهرانش مشکل ایجاد کرده است. سراسیمه به خانه می رود، بدون این که اسلحه کشیک خودش را تحویل مسئولان بدهد. در خانه با داماد درگیر شده و ناخواسته با اسلحه به او شلیک می‌کند. ناگهان همه چیز تیره و تار می‌شود و..."




*شناسنامه:

نام فیلم: کلاشینکف

کارگردان: سعید سهیلی

تهیه کننده: سعید سهیلی

سرمایه گذار: -

بازیگران: رضا عطاران - شهرام حقیقت دوست - پولاد کیمیایی - ساعد سهیلی - جمشید هاشم‌پور - ابوالفضل پورعرب

وضعیت ساخت: در مرحله تدوین

ژانر: اجتماعی



* درباره کارگردان:


سعید سهیلی  ۱۳۳۸ در تربت حیدریه متولد شد. وي فعاليت هنري خود را از حوزه هنري خراسان با تئاتر و فيلمسازي آغاز كرد. در سال 75 اولین فیلم بلند خود یعنی "مردی شبیه باران" را ساخت که بسیار مورد توجه قرار گرفت و راه را برای ساخت آثار دیگر این کارگردان باز کرد. تم اصلی فیلم های سهیلی تا سال 85 اجتماعی بود و پس از آن با یک تغییر رویکرد 180 درجه ای به سمت آثار طنز رفت. در همان سال‌ها چهار انگشتی، چارچنگولی و ازدواج در وقت اضافه را کارگردانی کرد که همگی آثار بی محتوا و صرفا کمدی بودند و اتفاقا با انتقادهای بیشماری هم مواجه شدند.

نهایتا در سال 88 فیلم گشت ارشاد را باز هم با موضوع کمدی روانه پرده سینما کرد که تنها چند روز بعد از اکران، به دلیل اعتراض برخی احزاب و طیف های مختلف نظیر انصارحزب الله و به دلیل توهین به نهادهای مهم کشور از پرده پایین آمد.


*درباره فیلم:


فیلمنامه «کلاشینکف» را مهدی محمدنژادیان و سعید سهیلی نوشته‌اند. بعد از "گشت ارشاد" این دومین همکاری ساعد سهیلی و پولاد کیمیایی با سعید سهیلی است.

فیلم پر بازیگر "کلاشینکف" جدا از تم اجتماعی یک رگه طنز و یک رگه مذهبی هم دارد. در واقع می‎توان گفت یک فیلم اجتماعی همراه با طنز است و البته با رویکرد دینی.



نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس