در مرحله اول معراجی ها در قالب فیلم سینمایی تولید خواهد شد و سپس با همین فیلمنامه و عوامل یک سریال هم برای صداوسیما ساخته می‌شود.

گروه فرهنگی مشرق - "بچه‌ها برنامه سفر را هماهنگ می‌کنند و آماده رفتن هستند. امروز همگی شوق رسیدن به شمال را دارند. همه چیز سر جایش است اما در راه اتفاقاتی رخ می‌دهد که با یک کاروان راهیان نور برخورد می‌کنند و با آنها همسفر می‌شوند. یعنی از شمال می روند به جنوب ایران..."



*شناسنامه:

نام فیلم: معراجی‌ها

کارگردان: مسعود ده‌نمکی

تهیه کننده: سیدمحمود رضوی

سرمایه گذار: -

بازیگران: اکبر عبدی - امیر نوری - حمید لولایی - رضا رویگری - نیما شاهرخ‌شاهی

وضعیت ساخت: در مرحله فیلمبرداری و تدوین هم‌زمان

ژانر: کمدی



*درباره کارگردان:

مسعود ده‌نمکی  ۱۳۴۸ در اهر متولد شد. وی در دهه ۱۳۷۰ از اعضای فعال انصار حزب الله بوده‌ و همزمان با روزنامه‌نگاری در نشریه یالثارات و چند نشریه دیگر، مدت‌ها به عنوان سردبیر و مدیرمسئول نشریه‌های شلمچه و جبهه مشغول به فعالیت بود.  چندی بعد و در سال 88 قسمت دوم این فیلم اکران شد که فروش بی سابقه ای داشت و پرمخاطب ترین فیلم تاریخ سینمای ایران لقب گرفت.

ده نمکی کار فیلمسازی خود را ادامه داد و تا سال 91 یک سریال(داراوندار) و دو فیلم سینمایی (اخراجی های3 و رسوایی) را تولید کرد که همگی جزو آثار پر مخاطب سینما و تلویزیون بودند.

 
* درباره فیلم:

هنوز هم به درستی مشخص نیست که ده نمکی دقیقا قصد ساختن چه چیزی را دارد. سریال یا فیلم سینمایی. البته عوامل از رسیدن این اثر به جنشواره فجر خبر می دهند و این نشانگر آن است که در مرحله اول معراجی ها در قالب فیلم سینمایی تولید خواهد شد و سپس با همین فیلمنامه و عوامل یک سریال هم برای صداوسیما ساخته می‌شود.

"معراجی‌ها" به روال فیلم های ده‌نمکی باز هم پربازیگر است و از 10 هفته زمان مشخص شده برای فیلمبرداری آن کنون 8 هفته سپری شده و اگر قرار باشد این کار به جشنواره فجر برسد، باید طی دو هفته آینده هم فیلمبرداری و هم تدوین آن تمام شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس