کد خبر 1590310
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۷
حمله حزب الله لبنان به صهیونیست‌ها در سایت نظامی متولا

حزب الله لبنان سایت نظامی متولا را با موشک هدایت شونده هدف قرار داد.

به گزارش مشرق، مقاومت اسلامی حزب الله لبنان اعلام کرد که یک خودروی نظامی را در دروازه سایت متولا با موشک هدایت شونده هدف قرار دادیم که این خودرو منهدم شد و خدمه آن کشته و زخمی شدند.

مقاومت اسلامی حزب الله همچنین تاکید کرده است که مسیر حرکت سربازان و خودروهای دشمن را در سایت المالکیه با گلوله‌های توپ و سلاح موشکی هدف قرار دادیم.

روز گذشته نیز حزب الله لبنان یکی از مقرهای فرماندهی و یک پایگاه ارتش رژیم صهیونیستی را در شمال فلسطین اشغالی هدف قرار داد.

در بیانیه حزب الله درباه این حملات آمده است: در راستای حمایت از ملت استوار فلسطین در نوار غزه و پشتیبانی از مقاومت دلاور و شریف آن، مجاهدان مقاومت اسلامی ساعت ۱۳:۴۵ بعدازظهر امروز پنج شنبه (به وقت محلی) مقر فرماندهی گردان تازه تأسیس «لیمان» را هدف حمله توپخانه‌ای قرار دادند.

حزب الله همچنین در بیانیه دیگری افزود که ساعت ۱۴:۰۸ بعدازظهر امروز مرکز تجمع نظامیان اشغالگر را در پایگاه «جل العلام» هدف حمله موشکی قرار داده است.

این حملات در حالی صورت می‌گیرد که رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که با توجه به ادامه عملیات حزب الله علیه اهداف اسرائیل، اطلاعات مربوط به تحولات جبهه شمالی نباید پنهان بماند.

حزب‌الله لبنان در چند ماه گذشته در پی جنایات هولناک رژیم صهیونیستی در نوار غزه و نسل‌کشی فلسطینیان در این منطقه، مواضع نظامی رژیم را در شمال سرزمین‌های اشغالی هدف قرار داده است؛ موضوعی که سبب هراس صهیونیست‌های شهرک‌نشین در این مناطق شده است.

تاکنون ده‌ها هزار صهیونیست از ترس حملات مقاومت از شهرک‌های نزدیک مرزهای لبنان خارج شده‌اند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس