ارتش رژیم صهیونیستی

شبکه صهیونیستی کان اعلام کرد که نیروی هوایی ارتش رژیم صهیونیستی از بیم پاسخ تلافی‌جویانه ایران به حمله به کنسولگری این کشور در سوریه به حالت آماده‌باش کامل درآمده است.

سرویس جهان مشرق - یک مقام آمریکایی ظهر پنجشنبه به وقت محلی اعلام کرد: جو بایدن رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا و بنیامین نتانیاهو هم اکنون در حال گفتگوی تلفنی با یکدیگر هستند.

این، اولین گفتگوی بایدن و نتانیاهو پس از حمله هوایی مرگبار اسرائیل است که منجر به کشته شدن هفت امدادگر سازمان «آشپزخانه مرکزی جهانی» شد.

یک مقام ارشد دولت آمریکا نیز به شبکه خبری سی ان ان گفت: پس از این حمله، بایدن «عصبانی» و «بطور فزاینده ای ناراضی» است. یک مقام دیگر آمریکایی نیز گفت که بایدن قرار است همه این موارد را در گفتگوی تلفنی خود به نتانیاهو بگوید.

این در حالی است که مقامات کاخ سفید در پی مرگ این هفت امدادگر که یکی از آنها آمریکایی است، تاکید کرده اند که موضع آمریکا در حمایت از حملات و عملیات نظامی کنونی اسرائیل در نوار غزه تغییری نکرده است.

مقام ارشد دولت آمریکا به سی ان ان گفت: «تغییری در سیاست» ما صورت نگرفته است «آنچه رخ داده است تغییر در نارضایتی رئیس جمهور آمریکا است».

شبکه خبری سی ان ان گفت که انتظار می رود بایدن علاوه بر نیاز به حفاظت بهتر از امدادگران در غزه، درباره چندین موضوع دیگر نیز با نتانیاهو گفتگو کند.

«متیو میلر» سخنگوی وزارت خارجه آمریکا روز چهارشنبه گفت که واشنگتن می خواهد تحقیقات اسرائیل در مورد حمله ای که منجر به کشته شدن هفت امدادگر سازمان «آشپزخانه مرکزی جهانی» در غزه شد، در اسرع وقت به پایان برسد.

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا به خبرنگاران گفت که اسرائیل باید اقدامات هماهنگ بهتری را برای محافظت از کارمندان بشردوستانه و حفاظت از همه غیرنظامیان انجام دهد. وزارت امور خارجه آمریکا به نحوه انجام تحقیقات اسرائیل و همچنین نتایج آن توجه خواهد کرد. این کشتار غیرقابل قبول است و اسرائیل باید "بهتر" عمل کند.

همزمان «استفان دوجاریک» سخنگوی سازمان ملل روز چهارشنبه به خبرنگاران اعلام کرد که این سازمان، امداد رسانی شبانه در نوار غزه را به مدت حداقل ۴۸ ساعت متوقف کرده تا ارزیابی های امنیتی را انجام دهد. دوجاریک گفت که این اقدام که بر دفتر سازمان ملل متحد برای هماهنگی امور بشردوستانه (OCHA) تأثیر می گذارد، برای ارزیابی نگرانی های امنیتی در منطقه انجام می شود.

سخنگوی سازمان ملل افزود که برنامه جهانی غذا در طول روز به عملیات خود از جمله تلاش های روزانه برای اعزام کاروان ها به شمال غزه "جایی که مردم در حال مرگ هستند"، ادامه می دهد.

او به خبرنگاران گفت: «با نزدیک شدن قحطی، به کارکنان و تجهیزات بشردوستانه نیاز داریم تا بتوانیم آزادانه و ایمن در سراسر نوار غزه حرکت کنیم.»

سازمان غیردولتی «آشپزخانه مرکزی جهانی» با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که حملات اسرائیل در روز دوشنبه برابر با اول آوریل ۲۰۲۴ در غزه باعث کشته شدن هفت امدادگر این سازمان شده است. در این حادثه راننده فلسطینی آنها نیز جان خود را از دست داده است.

این حمله ساعاتی پس از آن روی داد که اعضای این گروه غیردولتی با یک کشتی حاوی کمک‌های غذایی به نوار غزه رسیدند و به مناطق شمالی آن رفتند.

همچنین تصاویری از اجساد پنج کشته منتشر شد که در بیمارستان شهدای الاقصی در شهر «دیر البلح» در مرکز غزه قرار داشتند و تعدادی از آنها لباس‌هایی با آرم خیریه پوشیده بودند.

بر اساس بیانیه این سازمان، کشته‌شدگان استرالیایی، لهستانی، کانادایی-آمریکایی، انگلیسی و فلسطینی بودند.


تحولات سرزمین های اشغالی - صدو هفتاد و نهمین روز جنگ

حمله تند روزنامه هاآرتص رژیم صهیونیستی به دولت و ارتش این رژیم: بعد از همه این حوادث و اتفاقات از ما می‌خواهند که هنوز به آنها اعتماد داشته باشیم؟

جنگ غزه وارد صد هفتاد و هفتمین روز خود شده است و حملات رژیم صهیونیستی به غزه همچنان ادامه دارد. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد ارتش رژیم صهیونیستی در ۲۴ ساعت گذشته ۵ کشتار و جنایت دیگر را در این باریکه مرتکب شده است. این وزارتخانه بیان کرد که در این حملات ۵۹ فلسطینی به شهادت رسیده و ۸۳ نفر هم زخمی شدند. با شهادت این افراد، شمار شهدای جنگ در غزه به ۳۲۹۷۵ نفر و شمار مجروحان هم به ۷۵۵۷۷ نفر افزایش یافت.

دفتر اطلاع رسانی دولت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد از آغاز جنگ در غزه ۱۴۰ خبرنگار در حملات و بمباران‌های ارتش اشغالگر صهیونیستی به شهادت رسیدند.

آماده باش نیروی هوایی ارتش رژیم صهیونیستی از ترس انتقام ایران/ نگرانی رئیس شاباک از تشدید اعتراضات در سرزمین‌های اشغالی/ حمله روزنامه هاآرتص به دولت و ارتش رژیم: هنوز از ما می‌خواهند به آنها اعتماد داشته باشیم! + عکس و فیلم

نشریه آمریکایی پولیتیکو به نقل از یک مسئول آمریکایی تاکید کرد که حمله رژیم صهیونیستی به امدادگران و اعضای سازمان آشپزخانه مرکزی جهانی در غزه عمدی بوده، چرا که با ۳ بمب انجام شده است. این مسئول آمریکایی بیان کرد که ما نسبت به هرگونه پاسخگویی "اسرائیل" شک و تردید داریم و از تحقیقات قبلی این رژیم نیز همانند تحقیقات انجام شده در مورد قتل شیرین ابو عاقله خبرنگار آمریکایی فلسطینی ناامید هستیم.

وی عنوان کرد رژیم صهیونیستی هر کاری را خواهد کرد و هر آنچه را که برای حفظ وضعیت جاری لازم باشد، خواهد گفت. این مسئول آمریکایی تاکید کرد باور ندارم تحقیقات رژیم صهیونیستی در مورد این حمله شفاف و بی‌طرف بوده باشد.

آماده باش نیروی هوایی ارتش رژیم صهیونیستی از ترس انتقام ایران/ نگرانی رئیس شاباک از تشدید اعتراضات در سرزمین‌های اشغالی/ حمله روزنامه هاآرتص به دولت و ارتش رژیم: هنوز از ما می‌خواهند به آنها اعتماد داشته باشیم! + عکس و فیلم
حمله ارتش رژیم صهیونیستی به اعضای سازمان آشپزخانه مرکزی جهانی

روزنامه هاآرتص در انتقاد به ارتش و دولت رژیم نتانیاهو نوشت: ارتش به کشتن ۷ نفر از کارکنان خارجی در یکی از سازمان‌های بین‌المللی (سازمان آشپزخانه مرکزی جهانی) بر اثر حمله پهپادی با وجود هماهنگی قبلی و داشتن آرم مشخص روی خودروهایشان اعتراف کرده است. ارتش ۳ نفر از "گروگان"های اسرائیلی را به رغم برافراشتن پرچم سفید مقابل نظامیان اسرائیلی به قتل رساند. ارتش ۴ فلسطینی را در غزه بدون اینکه سلاحی همراه داشته باشند یا خطری برای کسی داشته باشند، با موشک هدف قرار داد و به قتل رساند. بعد از همه این حوادث و اتفاقات از ما می‌خواهند که اعتماد داشته باشیم و باور کنیم که دیگر کشته‌های فلسطینی در این جنگ که تعداد آن‌ها بالغ بر ۳۲۴۹۰ نفر است، به شیوه‌ای قانونی کشته شده‌اند!؟

سازمان پزشکان بدون مرز: حجم ویرانی ها در بیمارستان شفا هولناک است/ درخواست اتحادیه اروپا از رژیم صهیونیستی برای بازخواست و مجازات عاملین حمله به اعضای تیم آشپزخانه مرکزی جهانی

اتحادیه اروپا تاکید کرد که هدف قرار دادن اعضای تیم آشپزخانه مرکزی جهانی و کشتار آن‌ها توسط ارتش رژیم صهیونیستی وحشتناک است. این اتحادیه تاکید کرد که ما منتظر اجرای قطعنامه شورای امنیت در رابطه با آتش‌بس فوری در غزه و اجرای تدابیر دیوان دادگستری بین‌المللی هستیم.

اتحادیه اروپا تاکید کرد که ما از رژیم صهیونیستی می‌خواهیم تحقیقات جامع در این باره انجام داده و تضمین کند که عاملان این حمله را بازخواست و مجازات کند. این اتحادیه گفت: ما از اسرائیل می‌خواهیم اجازه ورود کمک‌های بشردوستانه به غزه بدون هرگونه مانع و به شیوه‌ای امن را بدهد.

آماده باش نیروی هوایی ارتش رژیم صهیونیستی از ترس انتقام ایران/ نگرانی رئیس شاباک از تشدید اعتراضات در سرزمین‌های اشغالی/ حمله روزنامه هاآرتص به دولت و ارتش رژیم: هنوز از ما می‌خواهند به آنها اعتماد داشته باشیم! + عکس و فیلم
حمله ارتش رژیم صهیونیستی به اعضای سازمان آشپزخانه مرکزی جهانی

خبرگزاری فرانسه تاکید کرد که لهستان در پی حادثه ترور کارکنان آشپزخانه مرکزی جهانی در غزه توسط ارتش رژیم صهیونیستی، سفیر این رژیم را احضار کرده است.

سازمان پزشکان بدون مرز طی بیانیه ای تاکید کرد که بزرگترین بیمارستان نوار غزه، از کار افتاده و با توجه به حجم هولناک ویرانی‌ها در این بیمارستان، مردم غزه گزینه‌های بسیار محدودی برای دریافت خدمات بهداشتی و درمانی در شمال نوار غزه دارند. در این بیانیه آمده است: دسترسی به بیمارستان شفا زمان محاصره و اشغال آن توسط نظامیان اسرائیلی، غیرممکن شده بود و بیماران بستری در آن، از دریافت خدمات درمانی محروم بودند.

سازمان جهانی بهداشت در گزارشی اعلا م کرده بود در فاصله روزهای ۱۸ تا ۳۱ مارس گذشته که بیمارستان شفا تحت محاصره نظامیان اشغالگر صهیونیستی بود، ۱۰۷ نفر در داخل بیمارستان تحت محاصره بودند که ۲۱ بیمار جانشان را از دست دادند.

ادامه حملات حزب الله لبنان به مواضع ارتش رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین/ آماده باش نیروی هوایی ارتش رژیم صهیونیستی به دلیل هراس از انتقام ایران

ژاپن اعلام کرد کمک مالی به آژانس امدادرسانی و کاریابی سازمان ملل برای آوارگان فلسطینی "آنروا" را ازسرگرفته است. وزیر امور خارجه ژاپن در اظهاراتی مطبوعاتی عنوان کرد نمی‌توان نقش آژانس آنروا را در مقابله با بحران انسانی در نوار غزه نادیده گرفت.

منابع عبری زبان اعلام کردند ۶ موشک از جنوب لبنان به سمت یکی از پایگاه‌های ارتش رژیم صهیونیستی در منطقه الجلیل علیا در شمال فلسطین اشغالی شلیک شده است.

حمله حزب الله به سرزمین های اشغالی

ارتش رژیم صهیونیستی شهرک الهباریه و کفر حمام در جنوب لبنان را بمباران کرد.

ارتش اشغالگر صهیونیستی مجدد بعضی خانه‌ها را در اطراف میدان ابو حمید در مرکز شهر خان یونس در جنوب نوار غزه بمب‌گذاری و منفجر کرد. رسانه های صهیونیستی اعلام کردند سه موشک از نوار غزه به سمت کیزوویم در جنوب فلسطین اشغالی شلیک شده است.

شبکه عبری زبان کان اعلام کرد نیروی هوایی ارتش رژیم صهیونیستی از بیم پاسخ تلافی‌جویانه ایران به حمله به کنسولگری این کشور در سوریه به حالت آماده‌باش کامل درآمده است.

در ادامه درگیری های شمال، منابع عبری زبان اعلام کردند ۱۰ راکت از جنوب لبنان به سمت پایگاه اسرائیلی "رویسات العلم" در شمال فلسطین اشغالی شلیک شده است.

نبرد سنگین رزمندگان مقاومت با نظامیان اشغالگر در کرانه باختری

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد دو موشک ضدزره به سمت شهرک المطله در شمال فلسطین اشغالی شلیک شده است.

رهبر اکثریت در مجلس سنای آمریکا مجددا خواستار برگزاری انتخابات داخلی رژیم صهیونیستی برای انتخاب دولت جدید شد/ نگرانی رئیس سازمان شاباک از خطرناک شدن اعتراضات در سرزمین های اشغالی

شبکه عبری زبان کان اعلام کرد چاک شومر، رهبر اکثریت در مجلس سنای آمریکا که قبلا نتانیاهو را مورد حمله و انتقاد قرار داده بود، در پاسخ به پیشنهاد بنی گانتز برای برگزاری انتخابات در سپتامبر آینده گفته است: وقتی یک وزیر برجسته در اسرائیل خواستار برگزاری انتخابات می‌شود و ۷۰ درصد مردم با او موافق هستند، پس این یعنی این انتخابات باید برگزار شود.

منابع عبری زبان اعلام کردند خانواده‌های اسرای اسرائیلی در غزه در اعتراض به بی‌اعتنایی دولت به مبادله اسرا و آزادی فرزندانشان، جلسه کنست را به هم زدند و شعارهای اعتراضی سردادند. آن‌ها خواستار اقدام فوری دولت برای امضای توافق مبادله اسرا برای آزادی اسرای اسرائیلی از غزه شدند.

حمله پلیس رژیم صهیونیستی به مخالفان نتانیاهو

سازمان رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی به نقل از رئیس سازمان اطلاعات داخلی این رژیم "شاباک" اعلام کرد تظاهرات‌های شب گذشته اسرائیلی‌ها در قدس اشغالی بسیار نگران کننده بود و ممکن است در ادامه به سمت و سویی خطرناک کشیده شود.

رئیس شاباک تاکید کرد که بین اعتراضات مشروع و اعتراضات و تظاهرات‌های خشونت‌آمیز که به امنیت عمومی ضربه بزند، فرق است. گفتنی است که شب گذشته هزاران نفر در قدس اشغالی به خیابان آمده و علیه دولت نتانیاهو در مقابل ساختمان کنست دست به تظاهرات زدند. تظاهرات کنندگان با پلیس درگیر شده و به سمت محل اقامتگاه نتانیاهو در شهر قدس یورش بردند. پلیس دست کم ۵ نفر از معترضین را بازداشت کرده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 42
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 16
  • DE ۰۶:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
    8 3
    امیدوارم قبل و هنگام حمله، شبکه اینترنت و تلفن در مناطق غربی ایران قطع بشه.
    • IR ۰۸:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
      5 3
      عدم ارائه اطلاعات به جاسوسان . آفرین این هم راهکاریست
    • IR ۱۵:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
      1 1
      در ماجرای حمله به پادگان خالی در عراق لو رفت که سپاه خودش به آمریکا و عراق خبر داده است.
    • IR ۲۲:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
      0 0
      خبر داده بود که صد نفر ضربه مغزی شدن؟
  • ایثارگر IR ۰۸:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
    6 6
    دلهره امروز حمله می کنند و فردا حمله می کنند بدتر از حمله کردن است. الان صهیونیستها دلهره و ترس و رعب که ایران اسرائیل را با خاک یکسان خواهد کرد اکثریت دارند فرار می کنند.چرا اسرائیل از ایران می ترسد واسه سلاح پیشرفته که ایرانیان دارند حتی آمریکاییها از بوی این سلاح خبر ندارند. سلاح که اول تمام سیستمهای ارتباطی و برقی را از کار می اندازد بعد شخم می زنند. روسها وحشت که بجون صهیونیستها انداخته که میگوید شما در عرض 10 دقیقه نمی توانید درمقابل ایران مقاومت کنید سلاحی که ایران دراختیار دارد شما حتی خوابشان را ندیده اید. نان و غذای صهیونیها در این روزها زهر مار شده است. این مهم است
    • آرش IR ۰۹:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
      13 5
      روسها ؟!! فکر میکنی کی گرای نیروهای ما رو به اسراییل میده ؟ این سیاست روسیه هست که ایران واسراییل وارد جنگ بشن تاخودش دستش توی اکراین باز بشه. البته ایران باید انتقام دردناک وکوبنده ای به اسراییل بده تا جرات چنین جسارتهایی نکند وهرچه قدر طولانی شود بر روی نرخ ارز وبازارهای مالی داخلی به خاطر شرایط انتظاری جنگ تاثیر میزاره . اتفاقا بایستی همون روزهای اول جواب محکم ودقیق میدادیم تا بار روانیش کمتر بشه
    • IR ۱۲:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
      2 1
      تصوراتت به درد خودت می خوره - ما موشک داریم انها هم دارند و بلدند ما را بزنند + اف35 نامرئی + سیستمهای بسیار پیشرفته ضد موشکی که ادعا نیست و امتحان خودش را پس داده + چنگ الکترونیک و ...
    • IR ۲۲:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
      0 0
      نامرئی؟ کمتر بازی کن
  • IR ۰۸:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
    6 2
    جاسوس حقیقی این گوشی های هوشمند هستند که ما در واقع نمی‌دونیم داخلشون چه میگذره .
    • IR ۱۴:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
      3 3
      استفاده نکن درست میشه
  • US ۰۸:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
    7 0
    همزمان با حمله نظامی حمله سایبری هم صورت بگیرد نیروی هوایی اسرائیل رو فلج کنید تا قمپز در نکنند
  • US ۰۹:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
    4 1
    مثلا می‌خواهد بعد حمله ایران به ایران حمله هوایی کند؟!
    • IR ۱۴:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
      1 1
      اون که به این راحتی شدنی نیست .مگه مثل حمله به پایگاه اچ 3 که ایران انجام داد که چندین سوخت گیری هوایی لازمه.ولی کلا کار نشدنی نیست.ولی 1-بیرون اومدن از پدافند چند لایه ایران برای جنگنده هاشون کار بسیار سختیه و بدون شک تلفات سنگینی میدن2-ایران دراون عملیات پشتیبانی کشور دوست سوریه رو برای پشتیبانی سوخت رسانها داشت ولی صهیون ها فاقد این متحد استراتژیک در مسیر حمله هستند.3-بعد از انجام حمله هیچ فرودگاه وپایگاه سالمی در سرزمین های اشغالی باقی نمیمونه که بخوان فرود بیان........./پس نتیجه میگیریم که فقط برای رهگیری موشک های کروز و پهباد ها از گشت های هوایی استفاده میکنند.دلیل اماده باششون هم فقط همینه.درباره بمب اتمشون هم کلیدش دست یانکی هاست و این وحشی ها بدون اجازه امریکا نمیتونن دکمه فایر رو بزنند.و درصورت همچین خریتی از یانکی ها باید برای جنازه چنین هزار سرباز توی خاورمیانه تابوت اماده داشته باشند و برای بنزین گالنی100 دلاری مردموشون اماده باشند.
    • IR ۱۲:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
      2 0
      آقای 14:23 کل پدافد هوایی چند لایه در مقابل هواپیماهای اف35 و اف22 بدرد نمیخوره چون انها نامرئی هستند درضمن سوخت گیری هوایی برای انها مشکل بزرگی نیست درضمن انها موشک هم دارند و پدافند ما برای موشک نیست اس300 هم برا موشک بدرد نمی خوره
  • IR ۰۹:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
    2 2
    اسامی صحیح برای زمان قضای حاجت: شماره یک «اسرائیل دارم»، شماره دو «آمریکا دارم»، شماره سه (گزینه‌های یک و دو به صورت همزمان) «انگلیس دارم».
  • NL ۰۹:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
    3 0
    خخخخخخخخخخ
  • IR ۱۲:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
    1 2
    البته اونها هم سعی می کنند به داخل بچه های مبارز ما این نفود کنند
  • US ۱۳:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
    3 2
    انتقامی در کار نیست اونا محاسباتشون مکینن بعد حمله میکنن میدون شما در خوابم حمله نمیکنید با حرفای صبر استراتژیک واقعا شرم اور ریس بسیج میاد همچین صحبتی میکنه
  • IR ۱۳:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
    1 0
    رو آب بیفته نتانیاهو
  • IR ۱۳:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
    1 0
    با توجه به لابی های امریکا و ... چیزی که میشه اطمینان داشت اینه که همچنان تلاش برای سرنگونی جمهوری اسلامی وجود خواهد داشت ...
  • رضا US ۱۴:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
    1 1
    اسراییل از غزه عقب نشینی کرد شما مشغول چی هستید . من اگر قدرت دستم بود دهها بمب اتم می‌ساختم تا هیچ کس جرات حمله نداشته باشد . امام گفت مقابله به مثل ماباید کاری کنیم که کاربه مقابله به مثل نکشد . آمریکا و اسراییل به بمب اتم احترام میگذارند
  • IR ۱۴:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
    0 0
    کسانی که به تمدن ایرانی اسلامی و شرع و ... پایبندند و به تمدن اسلامی پایبندند نباید از اینکه هویت و ایدولوزی داشکه باشند و از سرکوب گری طرف مقابل بترسند ولی باید کاملا بر مبنای نگاه درست خودشون و ایدلوزی اسلامی و شرعی درست خودشون مفهوم را به درستی فراگیر تعریف کنند ...
  • IR ۱۵:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
    1 0
    پشت تفکر عرب کتاب زوهر است باید پشت ما قران نهج البلعه فقه شیعه و تمام اثار تشیع صحیفه سجادیه باشد اینمهمترین مسیله است ...
  • IR ۱۵:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
    0 0
    ما باید براساس فقه خودمون قانون گداری کنیم این مهمه نباید از این عقب نشینی کرد ....
  • ابراهیم IR ۱۶:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
    0 2
    باید ایران اعلام کند چون صهیونیستها سفارت ما یعنی خاک ما رو زدند و شورای امنیت هم هیچ صطعنامه ای مبنی بر مجکونیت اسرائیل صادر نکرد بنا یر این ایران حق خود میداند بهر یک از سفارتحانه های اسرائیل در اقسی نقاط وهر کشوری که مصلجت بداند حمله کند تا صهیونیستهای ترسو جرئت نکنند دیپلناتهایشان را هیچ جا اعزام کنند . در ثانی یک سوال مگر سوریه دفاع هوایی ندارد؟
    • محسن IR ۲۰:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
      1 0
      اون کشوری که اجازه میده در خاک خودش ،سفارت اسرائیل رو مورد حمله قرار بدید و هیچ اعتراضی نکنه رو معرفی کن؟ مثلاً آذربایجان اجازه میده با موشک حریم هوایی رو نقض کنید؟ جواب پاکستان رو ندیدی؟؟؟ تنها کشور بی در و پیکر در منطقه سوریه هست و بس.
  • IR ۱۶:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
    0 0
    حکومت اسلامی اقتدارگراینه تنها راه نجات اسلام است .
  • IR ۱۶:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
    0 0
    کارهایی که اسراییل می کنه دقیقا ارام سازی و بعد ... برخورد هست
  • IR ۱۷:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
    0 0
    باید جمهوری اسلامی را به هر قیمت حفط کرد تمدن اسلامی مهمترین مسیله هست
  • IR ۱۷:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
    0 0
    ایران نیاز به احزاب شیعه قوی در عراق به علاوه روحانیت دارد
  • IR ۱۷:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
    0 0
    ایت الله جوادی املی طرح ریز برای مباحث اسلامی هستند و ما از این نمونه ها نیاز داریم مساله ما باید تمدن نوین اسلامی باشد ایرانی اسلامی هم نه تمدن نوین اسلامی
  • IR ۱۸:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
    0 2
    ایا شما مسلمانید .....
  • US ۱۹:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
    1 0
    نگران نباشید خبری نیست
  • IR ۱۹:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
    0 0
    ایران گسترش قدرتش به عراق و حمایتش از شیعیان را و ... را فقط در عالب انقلاب اسلامی دارد اما مسیله اینه که این باید حتما باشه ولی کافی نیست ....
  • US ۲۲:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
    0 0
    فقط با موشک خوشه ای باید پدافند آنها رو زد
  • US ۲۳:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
    0 0
    ایران باید انتقام بگیرد وگرنه عقب نشینی از انتقام کشتار سران نظامی ایران واقعه ای خواهد شد که رژیم صهیونیستی بعنوان جشن پوریم 2 در کشتار ایرانیان جشن ملی اعلام و ثبت خواهند کرد
  • IR ۰۰:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
    0 1
    وقتی از آمریکا انتقام گرفته شد اسرائیل که یک پادگان کوچک آمریکا نمی شود
    • IR ۰۸:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
      1 0
      زدن پایگاه خالی با هزینه میلیاردی انتقام سخته؟
  • IR ۰۴:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
    0 0
    از زمانی که دانشمند ها ی هسته ای رو ترور کردن یا مهندسای هسته ای رو با ایمیل امثال هیلاری کلینتن اعدام کردن تو ایران ، مردم امیدوارن نیروهای مسلح توان حمله مستقیم به اسرائیل و توان دفاع در برابر حمله اسرائیل به ایران را پیدا کنند چرا که دنیا مشخصا دنیای خوش خیالی سیاسی و مذاکره نیست
  • IR ۰۷:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
    0 1
    انتقام سخت بگیرید
  • شهروند شهرستان ارومیه IR ۰۸:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
    0 0
    سلام تفسیر جالب و زیباست  اما همه اینها با تکیه به خدا و تاکید خدا به صبر و ایستادگی در اهداف و ایثار در راه خدا  می تواند بزرگترین قدرت را در مقابل دشمنان احمق به ارمفان بیاورد مقاومت و غزه آینده درخشانی خواهند داشت صبر با منانت و دور اندیشی در انتقام از شهدای کنسولگری ایران در دمشق فرصت های اهداف مورد نظر برای حمله را نمایان خواهد کرد و حمله را سریعتر با هزینه کمتر و اثرات بیشتر ماندگار و تاریخی. نباید فراموش کرد دعای امام زنده و بزرگوار امام مهدی عج الله الفرجه  پشتیبان جمهوری اسلامی هست و خواهد بود انشالله و توکل الله. 
  • ایثارگر IR ۰۸:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
    0 0
    ایران عاقل تراز صهیونیستهاست. برد موشکها و پهپادها تنظیم برای نقاط عطف اسرائیل می کند که اسرائیلی ها را گرسنه نگه خواهد داشت. انبار مهمات- سیلو غذایی- نیروگاهها- کارخانه های مهم - سیستم مخابراتی و اینترنتی و ماهواره ای - پایگاههای هوایی فرودگاهها را از کاز خواهند انداخت. سپس تنگه مندلب و سایر نقاط و باریکه صحرای سینا را نیروی مقاومت خواهند بست محاصره هوایی و زمینی خواهند کرد.چرا اسرائیل از ایران می ترسد چون سلاح هارمونی که ایران دراختیار دارد همه سیستم های الکترونیکی و الکتریکی را ازکاز خواهند انداخت.زلزله طوفان الایران در راه است. ان وقت غرب ادعا کنند به دهانشان خواهند زد که در مورد غزه و نسل کشی را دست بکار نشدید جنگ ایران واسرائیل تنها 20 دقیقه طول خواهند کشید اسرائیل به یک خرابه تبدیل خواهند کرد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس