نصرالله: برخی‌ دستاورهای مقاومت را نادیده می‌گیرند/رژیم صهیونیستی در لبه پرتگاه نابودی است

دبیرکل حزب الله لبنان گفت: برخی در راستای خدمت به دشمن، بر هزینه‌های مقاومت تمرکز می‌کنند و دستاوردهای آن را نادیده می‌گیرند.

به گزارش مشرق، «سید حسن نصرالله» روز چهارشنبه درهمایش «تریبون قدس» که به مناسبت بزرگداشت روز جهانی قدس با حضور رهبران و شخصیت های محور مقاومت به صورت ویدئو کنفرانس درحال برگزاری است افزود: آنچه در فلسطین و منطقه درجریان است، طوفان آزادگان است و امیدواریم گسترده‌تر و قدرتمندتر شود.

وی اضافه کرد: دشمن به قطعنامه های شورای امنیت و درخواست های کشورها و افکار عمومی و قوانین بین المللی اهمیتی نمی دهد.

نصرالله گفت: باید برای پیروزی در این نبرد و شکست دادن دشمن صهیونیستی و همه حامیان آن تلاش کنیم و این باید هدف ما باشد.

وی با بیان اینکه جنگ ۳۳ روزه، طرح خاورمیانه جدید و طرح اسرائیل بزرگ را به شکست کشاند، تصریح کرد: عملیات طوفان الاقصی، رژیم صهیونیستی را در لبه پرتگاه سقوط و نابودی قرار داده است و نشانه این موضوع به مرور زمان آشکار می شود.

دبیرکل حزب الله لبنان اظهار داشت: باید بر اهمیت ثبات قدم و پایداری و ایمان به اینکه پیروزی قطعی است، تاکید کنیم و این مربوط به غزه و همه جبهه های پشتیبان و شرکت کننده در این نبرد است.

دبیرکل حزب الله لبنان در ادامه تصریح کرد: باید برای تامین همه مولفه های قدرت به منظور دستیابی طوفان الاقصی به اهداف خود تلاش کنیم و این وظیفه همگان است.

وی افزود: وظیفه ما در روز قدس تبیین نتایج راهبردی عملیات طوفان الاقصی و بویژه شکست های راهبردی طرح های آمریکایی- صهیونیستی در منطقه است. همه تریبون ها و رسانه های حامی مقاومت باید به تبیین دستاوردهای عملیات طوفان الاقصی بپردازند و درغیر این صورت، دشمن با تحریف واقعیت ها، دستاوردهای تاریخی مقاومت را شکست جلوه می دهد.

سید حسن نصرالله در ادامه خاطر نشان کرد: روز جهانی قدس امسال به برکت عملیات طوفان الاقصی با سال های گذشته متفاوت است. به مقاومت غزه و صبر و پایداری مردم آن در مقابل ارتش اشغالگران که ازهیچ جنایتی دریغ نکرده، درود می فرستیم زیرا این مردم یک حماسه تاریخی را رقم زدند. به همه گروه‌های مقاومت در لبنان، یمن و عراق که با وجود تهدیدات به پشتیبانی از غزه ادامه می دهند، ادای احترام می کنیم. از جمهوری اسلامی ایران به خاطر موضع ثابت و اصولی آن در پشتیبانی از ملت و مقاومت فلسطین تشکر و از سوریه نیز که میزبان و حامی گروه های مقاومت در منطقه است و به همین خاطر از سوی دشمن با تهدید روبرو است، قدردانی می کنیم.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • DE ۲۱:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۵
    0 0
    سید پهباد برای پوشش دفاعی آسمان از همه جهت مهمه .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس