آشکار شدن «عمق مخمصه‌» برای «گانتس» پس از سفر به آمریکا

یکی از مقامات رژیم صهیونیستی گفت که بنی گانتس عضو کابینه جنگ رژیم صهیونیستی پس از سفر به آمریکا به عمق مخمصه‌ای که کابینه نتانیاهو گرفتار آن شده است، پی برد.

به گزارش مشرق، وب‌سایت عبری «والا» به نقل از یک مقام رژیم صهیونیستی نوشت که «بنی گانتس» عضو کابینه جنگ اشغالگران پس از سفر به آمریکا متوجه شد که کابینه اسرائیل در مخمصه عمیقی گرفتار شده است.

این خبر در حالی است که دفتر بنی گانتس رهبر حزب اردوگاه دولت و عضو کابینه جنگ رژیم صهیونیستی اعلام کرد که او به سفر چند روزه خود به واشنگتن پایان داده است.

دفتر گانتس افزود که او طی سفری یک روزه راهی انگلیس شده و از آنجا به اراضی اشغالی بازخواهد گذشت.

گانتس در سفری بدون هماهنگی با نتانیاهو راهی آمریکا شده و با مقامات این کشور در مورد جنگ در غزه و مرحله بعد از جنگ دیدار و گفتگو کرد، سفری که خشم نتانیاهو و نزدیکان او را در پی داشته است.

اختلاف بین دو طرف به حدی رسید که سفارت رژیم صهیونیستی در واشنگتن اعلام کرد که بنی گانتس را در سفر به آمریکا همراهی نمی‌کند و در جلسات او با مقامات آمریکایی حضور نخواهد داشت.

تنش‌ها بین دو طرف به دنبال اتهامات قبلی نتانیاهو علیه گانتس مبنی بر دور زدن نخست‌وزیر و برقراری ارتباط با آمریکایی‌ها بدون اطلاع او و انجام هماهنگی با واشنگتن در مورد جنگ و پرونده تبادل اسرا بالا گرفت.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • رضا IR ۱۲:۵۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۶
    1 0
    خدا دودمانشان را نابود کند انشاالله
  • IR ۲۰:۳۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۶
    0 0
    ترامپ که رئیس جمهور بعدیه این مشکلو برطرف میکنه و وای به حال بعضیها که جرات انتقام گیری از این کله زرد یابو رو به خاطر سردار دلها سلیمانی نداشتند.چنان درس عبرتی بهشون بده تا یادشون نره که باید جواب های را باهووووووووووی داد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس