انتقاد بن گویر از شاباک و اداره زندان‌های رژیم صهیونیستی

وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی از آزادی اسرای اداری فلسطینی از زندان‌های این رژیم به دلیل پر بودن زندان‌ها انتقاد کرد.

به گزارش مشرق، ایتامار بن گویر، وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی در پی آزادی ده‌ها زندانی اداری فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی از شاباک و اداره زندان‌های این رژیم انتقاد کرد و گفت: این فریب است. این شرم‌آور و ننگ است. این را در رسانه‌ها شنیدم. به من گفتند شاباک اطلاعیه‌ای را در این باره دریافت کرده است. ما در جنگ هستیم، زیر حملات. در چنین زمانی به خاطر ماه رمضان چنین طرحی را اجرا می‌کنند؟

به نقل از i۲۴news بن گویر گفت: زندان‌ها پر هستند، این درست است. اگر می‌خواهند به دلیل نبود جا زندانیان را آزاد کنند پس زندانیان اداری یهود را آزاد کنند، سارقان، محکوم‌شدگان در جرایم مالیاتی. من رئیس شاباک را متهم نمی‌کنم. او یک کارمند است. نخست وزیری وجود دارد و این اشتباه بزرگی از سوی اوست. من جزئیات معامله را نمی‌دانم. به نظر من آتش‌بس یک موضوع قابل تأمل است. قبلا هم گفتم همه چیز سخت خواهد بود. من می‌گویم بگذارید نابودشان کنیم. چرا تاکنون به رفح حمله نکرده‌ایم؟ آیا باید التماس کنیم؟ آیا رئیس موساد را برای التماس کردن به قاهره می‌فرستیم؟ آن‌ها باید التماس کنند.

وی درباره انتقاداتش از بنیامین نتانیاهو گفت: من نیز روی سیاست تأثیر می‌گذارم. یک جنگ وجود دارد. نتانیاهو به من گوش می‌دهد اما می‌خواهم بیشتر گوش دهد.

بن گویر به اختلافات اخیر درباره قانون عضویت در ارتش پرداخت و از یوآو گالانت، وزیر جنگ و بنی گانتس، عضو کابینه جنگ انتقاد کرد.

خبرگزاری صفا گزارش داد این زندانیان فلسطینی تنها چند روز قبل از پایان دوره محکومیتشان آزاد شده‌اند. اداره زندان‌های رژیم صهیونیستی به دلیل پر بودن زندان‌ها از اسرای فلسطینی این زندانیان را آزاد کرده و به دلایل انسانی نبوده است.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس