نتایج انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه سنقروکلیایی/سیدجواد حسینی‌کیا منتخب مردم شد

با پایان شمارش آرا و اعلام نتایج انتخابات مجلس شورای اسلامی از سوی رییس ستاد انتخابات استان کرمانشاه، در حوزه انتخابیه سنقروکلیایی «سیدجواد حسینی‌کیا» منتخب مردم شد.

به گزارش مشرق، «علی شعبانی» رییس ستاد انتخابات استان کرمانشاه روز شنبه اعلام کرد که در حوزه انتخابیه سنقر و کلیایی از مجموع ۴۵ هزار و ۴۳۱ رای ماخوذه، سیدجواد حسینی کیا با ۱۱ هزار و ۱۳ رای و کسب ۲۵.۳۷ درصد آرا به عنوان نامزد منتخب معرفی شد.

وی توضیح داد که فرشاد امجدیان با هفت هزار و ۶۸۳ رای، هادی فرهنگیان نیا با هفت هزار و ۵۲۰ رای و یزدان مرادی ترکاشوندی با سه هزار و ۶۵ رای به ترتیب دوم تا چهارم شدند.

شعبانی اضافه کرد: آمار اعلام شده، نتایج اولیه محسوب می شود و بعد از تایید هیات نظارت و شورای نگهبان، این افراد به عنوان نماینده منتخب مجلس معرفی می شوند.

۲۶ نامزد در این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی برای کسب یک کرسی در حوزه انتخابیه سنقروکلیایی با هم به رقابت پرداختند.

به گفته «علی‌قربانی» فرماندار شهرستان سنقروکلیایی، کار جمع آوری آرای مردم در این حوزه در ۱۰۱ شعبه اخذ رأی که ۴۷ شعبه آن ثابت و ۵۴ شعبه سیار بود، انجام شد.

وی اضافه کرد که ۲ هزار نفر اجرای انتخابات را در شهرستان سنقر و کلیایی برعهده داشتند.

قربانی همچنین تعداد واجدان شرایط رای دادن در شهرستان سنقر و کلیایی را نیز بیش از ۷۰ هزار نفر اعلام کرد.

استان کرمانشاه هشت کرسی نمایندگی مجلس در ۶ حوزه انتخابیه دارد و تنها نتایج حوزه انتخابیه شهرستان کرمانشاه اعلام نشده است که سه نماینده دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس