هادی محمدپور نماینده منتخب حوزه انتخابیه گناباد و بجستان شد

رئیس حوزه انتخابیه گناباد و بجستان گفت:هادی محمد پور با کسب اکثریت آرا به عنوان نماینده منتخب مردم گناباد و بجستان در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی معرفی شد.

به گزارش مشرق، رضا نصیری روز شنبه اظهار کرد: هادی محمدپور با کسب ۱۷ هزار و ۷۶۹ رای به عنوان نماینده منتخب این شهرستانها انتخاب شد و به مجلس شورای اسلامی راه یافت.

وی ادامه داد: حسین نجاری با کسب ۱۰ هزار و ۲۳۶ رای، محمد رجایی با کسب ۶ هزار و ۹۴۸ و اکرم صحرایی با ۶ هزار و ۸۵۸ رای در رده های بعدی قرار دارند.

رییس حوزه انتخابیه گناباد و بجستان گفت: از مجموع ۸۴ هزار نفر واجد شرایط شهرستان‌های گناباد و بجستان، ۶۱ هزار و ۳۵ نفر در انتخابات مشارکت کردند.

نصیری افزود: ۶۶ درصد واجدان شرایط شهرستان‌های گناباد و بجستان در انتخابات شرکت کردند.

از جمله سوابق هادی محمدپور می توان به معاونت دانشگاه فرهنگیان و رییس مرکز استعدادهای درخشان استان خراسان رضوی و ریاست اداره آموزش و پرورش گناباد اشاره کرد.

شهرستانهای گناباد و بجستان دارای یک کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی هستند.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری همزمان با سطح کشور روز جمعه در بیش از ۱۳۰ شعبه اخذ رای حوزه انتخابیه گناباد و بجستان واقع در جنوب استان خراسان رضوی آغاز شد.

از مجموع ۸۴ هزار و ۳۸۰ واجد شرایط اخذ رای در این حوزه انتخابیه، ۶۲ هزار و ۳۸۱ نفر مربوط به گناباد و ۲۱ هزار و ۹۹۹ نفر مربوط به شهرستان بجستان هستند.

شهرستانهای گناباد و بجستان به ترتیب در فاصله ۲۸۷ و ۲۷۸ کیلومتری جنوب و جنوب غربی مشهد قرار دارند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس