کد خبر 1580713
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۱
همتی و فلاحی، منتخبان مردم در حوزه انتخابیه ایلام

فرماندار ایلام و رئیس مرکز حوزه انتخابیه ایلام، ایوان، چرداول، چوار، سیروان، ملکشاهی ، مهران و هلیلان نتیجه نهایی انتخابات دورازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را در این حوزه انتخابیه اعلام کرد.

به گزارش مشرق، «عبدالصاحب نادری» اظهار کرد: در انتخابات حوزه انتخابیه ایلام «فریدون همتی» و «سارا فلاحی» با کسب ۶۹.۶۳۵ رای ماخوذه به عنوان نمایندگان حوزه انتخابیه ایلام در مجلس شورای اسلامی انتخاب شدند.

وی گفت: فریدون همتی با کسب ۳۴ هزار و ۹۱۴ رای و ۲۲.۲۱ درصد کل آرا بیشترین رای مردم در حوزه انتخابیه شمال استان را به خود اختصاص داد و «سارا فلاحی» نماینده کنونی استان ایلام در مجلس شورای اسلامی نیز به عنوان منتخب مردم در مجلس شورای اسلامی برگزیده شد و ۳۴ هزار و ۷۲۱ رای معادل ۲۲.۰۸ درصد کل آرا را کسب کرد.

فریدون همتی و سارا فلاحی به عنوان نمایندگان مردم حوزه انتخابیه ایلام در شمال استان شامل شهرستان های ایلام، سیروان، چرداول، هلیلان، مهران، ملکشاهی، چوار و ایوان هستند.

«فریدون همتی» نماینده مردم ایلام در دوره هفتم مجلس شورای اسلامی را در کارنامه خود دارد و «سارا فلاحی» نماینده مردم ایلام در مجلس یازدهم است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس