کد خبر 1577032
تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۱
هنیه امروز به قاهره می‌رود

رئیس دفتر سیاسی حماس به همراه هیئتی از این جنبش امروز به قاهره خواهد رفت.

به گزارش مشرق، اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس امروز(سه شنبه) در رأس هیئتی از رهبران این جنبش از جمله خلیل الحیة به قاهره خواهد رفت.

به نقل از المیادین، اخیرا رئیس دفتر سیاسی جنش حماس اعلام کرد مقاومت فلسطین به کمتر از توقف کامل تجاوز و عقب نشینی اشغالگران راضی نمی‌شود.

اخیرا مذاکراتی در قاهره با مشارکت رژیم صهیونیستی، مصر، قطر و آمریکا برای معامله تبادل اسرا میان حماس و این رژیم و آتش بس در غزه برگزار شد اما نتایجی نداشت.

منابع و مسؤولان آمریکایی پیشتر اعلام کرده بودند این مذاکرات فضای مثبتی داشت، اما نتایجی نداشت و با این حال مذاکرات ادامه خواهد داشت.

بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی اخیرا با اعزام هیئتی دیگر برای مشارکت در مذاکرات قاهره مخالفت کرد.

این درحالی است که نگرانی‌های مصر و آمریکا و جامعه بین‌المللی نسبت به احتمال انجام عملیات نظامی رژیم اشغالگر در رفح افزایش یافته است.

رژیم صهیونیستی درحال زمینه‌چینی برای یورش به «رفح» است و در همین راستا، «هرتزی هالوی» رئیس ستاد ارتش این رژیم عصر یکشنبه اعلام کرد که طرح حمله زمینی به رفح را تایید کرده است.

رفح در حال حاضر میزبان بیش از نیمی از جمعیت غزه است که بر اثر جنگ آواره شده‌اند و همچنین مسیر اصلی کمک‌های بشردوستانه به حدود ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار نفر است که نیاز مبرمی به این کمک‌ها دارند.

همچنین وزارت بهداشت غزه دوشنبه اعلام کرد تعداد قربانیان تجاوزات رژیم صهیونیستی از هفتم اکتبر به ۲۹ هزار ۹۲ شهید و ۶۹ هزار و ۲۸ مجروح مجروح رسیده‌ است.

منبع: ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • بتول IR ۱۳:۱۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۱
    2 0
    زیر خاک بره هنیه با این بساطی که واسه مردمش درست کرد. انجه انجه بشه انشاله

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس