کد خبر 1577137
تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۴
جزئیات سفر اسماعیل هنیه به قاهره

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) جزئیات و اهداف سفر کنونی «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی این جنبش به مصر را اعلام کرد.

به گزارش مشرق، جنبش حماس در بیانیه‌ای اعلام کرد: اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس صبح امروز در صدر هیاتی از این جنبش وارد قاهره پایتخت مصر شد.

در این بیانیه آمده است: هدف از این سفر رایزنی با مسئولان مصری درخصوص اوضاع سیاسی و میدانی در سایه جنگ تجاوزگرانه رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه و تلاش‌های انجام شده برای توقف تجاوزگری، کمک به مردم غزه و تحقق اهداف ملت فلسطین است.

پیش از این شبکه المیادین به نقل از منابع خود اعلام کرده بود که «اسماعیل هنیه» به همراه «خلیل الحیه» از مسئولان ارشد حماس امروز به مصر سفر می کند.

هنیه پیشتر رژیم صهیونیستی را مسئول عدم پیشرفت برای دستیابی به توافق آتش بس دانسته و گفته بود که باید تجاوزگری متوقف و اشغالگران عقب نشینی کنند.

وی افزود: ما کمتر از توقف کامل تجاوزگری رژیم اشغالگر و عقب نشینی ارتش این رژیم از غزه و رفع محاصره ظالمانه این منطقه را قبول نخواهیم کرد.

رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس ادامه داد که این جنبش با مذاکرات مسئولانه برخورد کرده و هرگز جانفشانی ملت خود و دستاوردهای مقاومت را نادیده نخواهد گرفت.

وی اضافه کرد: برای توقف حمام خونی که دشمن علیه ملت بی‌دفاع ما به راه انداخته است، تمام ابزارها را به کار خواهیم گرفت.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۲۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۱
    0 0
    هنوز هم قيافه شخص پيروز را داره البته با چاشني توهم
    • IR ۱۹:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۱
      0 0
      معلومه آلبانی خیلی سرده
  • IR ۲۰:۰۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۱
    0 0
    اگر واقعا عملیات حماس هوشمندانه بود و باعث شکست صهیونیست‌ها شد حزب الله هم باید یک همچین عملیاتی انجام دهد و به ناگاه به شهرک‌های صهیونیستی شبیخون بزند. جهاد در راه خدا معامله اقتصادی نیست که مخارج مادی را بسنجیم.گاه تمام منابع مادی از دست می‌رود ولی یکباره نتیجه ای سربر می آورد که هیچ کس انتظارش را نداشت.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس