هاآرتص: اعمال محدودیت در قبال مسجدالاقصی تاوان امنیتی سنگینی دارد

یک روزنامه صهیونیستی به شدت از تصمیم کابینه رژیم صهیونیستی در خصوص اعمال محدودیت ورود فلسطینی‌ها به مسجدالاقصی انتقاد کرد.

به گزارش مشرق، روزنامه عبری زبان هاآرتص در گزارش امروز سه شنبه خود نوشت: تصمیم تل آویو مبنی بر محدود کردن ورود نمازگزاران فلسطینی به مسجدالاقصی طی ماه مبارک رمضان خطرناک‌ترین تصمیمی است که کابینه شکست خورده از زمان آغاز جنگ علیه نوار غزه تاکنون اتخاذ کرده است.

در ادامه این گزارش آمده است: بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسراییل یک مرد شکست خورده به شمار می‌رود که اسراییل را به لبه پرتگاه کشانده است.

در این گزارش تاکید شده است: کابینه نتانیاهو بدترین کابینه در اسراییل به شمار می‌رود و ایتمار بن گویر وزیر تندروی نتانیاهو این کابینه را می‌چرخاند. نتانیاهو بار دیگر تسلیم بن گویر شده و تصمیمی گرفته که تجربه‌های گذشته نشان می‌دهد تاوان امنیتی سنگینی دارد.

هاآرتص ادامه داد: این در حالی است که سرویس‌های امنیتی در اسراییل نسبت به شعله ور شدن جبهه‌های جدید در قدس اشغالی و کرانه باختری در صورت اجرایی شدن این تصمیم هشدار داده اند.

به تازگی شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرده که نتانیاهو با طرح بن گویر برای اعمال محدودیت جهت ورود فلسطینیان به مسجدالاقصی در ایام ماه مبارک رمضان موافقت کرده است.

براساس این طرح ورود فلسطینیان ساکن اراضی موسوم به ۱۹۴۸ به مسجدالاقصی در ماه مبارک رمضان محدود خواهد شد.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس