کویت عکس

عبدالله الموسوی گفت، امام خامنه‌ای همواره تاکید می کنند که نباید غرب با توطئه مسئله فلسطین را به حاشیه بکشاند و آن را از امت اسلامی جدا کند.

سرویس جهان مشرق - عبدالله الموسوی کارشناس مسائل فلسطین در گفتگو با مشرق گفت، این روزها سالروز پیروزی انقلاب اسلامی است که به رهبری معمار کبیر انقلاب روح الله الموسوی الخمینی این انقلاب به پیروزی رسید. نظام اسلامی در کشور برادر ایران تاسیس شد. امام خمینی (ره) توانست با تاسیس حکومت اسلامی آرزوی انبیای الهی را محقق سازد.

این کارشناس مسائل فلسطین افزود، امام خمینی (ره) رژیم ظالم شاه را سرنگون کرد، رژیمی که به مردم ایران و ملت‌های منطقه ظلم می کرد. امروز درباره نتایج مثبت تاسیس این نظام به دست امام خمینی در خصوص حمایت از آرمان های فلسطین سخن می گوییم، همه ما می دانیم یکی از اهداف امام خمینی (ره) قرار دادن مسئله فلسطین به عنوان اولویت جهان اسلام است، دشمنان امت و از جمله رژیم شاه، مسئله فلسطین را به حاشیه کشانده بودند و آن را مسئله فلسطینیان کرده بودند، اما امام خمینی (ره) بار دیگر مسئله فلسطین را مسئله اصلی ایران و همه جهان معرفی کرد.

عبدالله الموسوی با بیان اینکه از اولین اقدامات قهرمانانه‌ای که امام خمینی (ره) انجام دادند بستن سفارت رژیم صهیونیستی در تهران بود و به جای آن سفارت دولت فلسطین را در تهران جایگزین کرد، گفت، فرماندهان گردان‌های مبارز فلسطینی و یاسر عرفات رئیس جنبش آزادیبخش فلسطین از اوایل شخصیت‌های بودند که با امام خمینی (ره) دیدار کردند. امام خمینی (ره) هدف راهبردی خود را که فلسطین مسئله اصلی برای ایران باقی خواهد ماند اعلام کرد البته جمهوری اسلامی ایران با این موضع‌گیری های قهرمانانه بسیاری متحمل هزینه های زیادی شد اما همه آزادگان و شرافتمندان جهان را به دور فلسطین جمع کرد.

این کارشناس مسائل فلسطین گفت، مردم فلسطین از انواع کمک‌های جمهوری اسلامی ایرانی از جمله سیاسی، مالی، رسانه ای، نظامی و غیره برخوردار بوده و هست و خواهد بود و این جای تقدیر و تشکر از جمهوری اسلامی ایران را دارد. امام خمینی (ره) از چهار دهه پیش، آخرین روز جمعه ماه مبارک رمضان را به عنوان روز جهانی قدس اعلام کرد . این روز را نه تنها ایرانی‌ها بلکه ما در کویت و همه کشورهای جهان گرامی می دارند و مسئله فلسطین را به عنوان اصلی ترین موضوع جهان اسلام می دانند.

عبدالله الموسوی در پایان گفت، امام خامنه‌ای همواره تاکید می کنند که مسئله فلسطین مسئله مرکزی است و بر اهمیت کمک به ملت فلسطین تاکید می کنند. ایشان همچنین تاکید می کنند که نباید غرب با توطئه مسئله فلسطین را به حاشیه بکشاند و آن را از امت اسلامی جدا کند. درود فراوان به روح امام خمینی (ره) و درود فراروان به جمهوری اسلامی ایران برای مواضع حمایتی آن از مسئله فلسطین. فلسطین به عنوان مسئله اصلی ما باقی خواهد ماند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 9
  • IR ۱۴:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۳۰
    6 8
    اون مغولزاده بی ریشه ادرار هم نبود چه برسه به شاه.
  • FR ۱۵:۴۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۳۰
    3 4
    مسلما یکی از مهم‌ترین دلایل انقلاب و سقوط شاه خیانت رژیم وی به فلسطین بوده است
  • IR ۱۶:۲۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۳۰
    3 0
    بقول امام خمینی (ره): اگرکشور های اسلامی هر کدام یک سطل اب بریزند اسرائیل را اب خواهد . متاسفانه روباه های مکارصهیونیست کاری کرده اند که کشور های این ها همه مهره اند .یک روز این میاد و روز دیگر ان یکی.ولی سیاست صهیونیست ها در پشت پرده ثابت است.امروز جهت اشغال غزه نیاز به نتانیاهو بوده است و فردا به دیگری.باید چشمان شیطان تک شاخ را کور کرد وبساط شیاطین را در جهان جمع کرد تا ان همه فتنه انجام ندهند.تمام جنگ های صد سال اخیر بدست لابی صهیونیزم جهانی طراحی و اجرا شده است .و خون میلیونها انسان ریخته شده تا گروهی سرمایه دار جنایتکار صهیونیست به حیات خود ادامه دهند.
  • وحیدی IR ۱۶:۲۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۳۰
    6 3
    به شاهی که الان پوسیده چکار داریم؟ خودمون درست کار کنیم
  • Puyamotlaq IR ۲۱:۳۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۳۰
    0 0
    نصر من الله و فتح قریب درود بر امام خمینی ( رحمت الله) بت شکن بزرگ تاریخ ایران .
  • مهرداد IR ۰۴:۵۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
    0 0
    یکنفر به این یاروبگه مابقی مسلمونامثل الان فقط نگاه میکردن ماکه به اینادسترس نداریم شمامشرق عزیزتراخداکمک کن شایدمغزشون تکون بخوره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس