کد خبر 1787395
تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۴۰۴ - ۱۰:۰۲

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 3
  • IR ۱۰:۱۶ - ۱۴۰۴/۱۲/۰۳
    13 4
    مطالبی که به ذائقه بی غیرتان و بی شرفان شاه پرست خوش نمی آید! زیرا این جماعت را مزدوری اجنبی پسند می آید!
    • مهسا امینی IR ۱۰:۳۰ - ۱۴۰۴/۱۲/۰۳
      6 12
      بله دقیقا حق باشماست.هیچ کس نمیفهمه غیر از تو.فقط موندم با این همه آدم فهمیده و معتقد چرا اوضاع مملکت اینه؟
    • IR ۱۵:۲۶ - ۱۴۰۴/۱۲/۰۳
      2 0
      یعنی هنوز نمیدونی که مملکت رو پخلویست ها به این روز آشوب و قبل از اون با تشدید انواع و اقسام تحریمها به گرونی شدید و سقوط واحد پولی ایران، انداختند ؟! نمیدونی چون عقل نداری که فکر کنی فقط گوشت چسبوندی به شیپور عنتر نسناس
  • IR ۱۱:۰۶ - ۱۴۰۴/۱۲/۰۳
    8 5
    پهلوی ها و طرفدارانشان نه عرق وطن دارند نه عرق دین و نه اعتقادی به ناموس. اینها یه مشت افراد بی هویتی هستند که مسخ شده و عروسک بی اختیار برای عروسک گردانهای خیمه شب بازی موساد شدند.
  • IR ۱۱:۰۹ - ۱۴۰۴/۱۲/۰۳
    6 3
    در جواب 10.30: مملکت بخاطر یک سری بی وطن خواهان جنگ و تحریم و آشوبگران بی هویت و بی شناسنامه به این روز افتاده . مرگ بر وطن فروش خائن.
    • IR ۱۵:۰۰ - ۱۴۰۴/۱۲/۰۳
      1 4
      مگ خودتون نگفتین باید مبارزه کنیم با آمریکا .دیگه چتونه.اینم جنگ
  • IR ۱۳:۴۸ - ۱۴۰۴/۱۲/۰۳
    0 6
    خارجی ها به غیر از چین و روسیه
  • 🇮🇷 پرچم ایران زمین 🇮🇷 FR ۱۵:۲۱ - ۱۴۰۴/۱۲/۰۳
    3 0
    وطن فروشی مزدوری جیره خوار جاسوسی دلقک سیرک CIA حقوق بگیر موساد کودک کش بی رحم سگیونیستی کثیف = اپوزیسیون دلقک ایرانی خارج از کشور
  • اکبر شعبانی IR ۰۱:۵۰ - ۱۴۰۴/۱۲/۰۴
    1 0
    بابا این رب یقلوی رضا پهلوی ، در حد و اندازه ای نیست که کسی بخواهد جوابشو بده خودش اونقدر خار و ذلیل هست وقتی میره پشت سر مطرب اون ور آبی که همه میدوند معتاده و زن پتیارش نشسته این بدبخت رضا چی پشت سر اونا داره تولد تولد میخونه بابا خاک بر سرت بابا گور به گور شده ات حداقل تو رسانه ها حذف ابهت خودشو نگه میداشت بی هویت خائن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس