پورمحمدی: نباید با سرنوشت‌ خودمان قهر کنیم/ تحول با حضور پرشور در صحنه‌ رخ می‌دهد

رئیس شورای وحدت اصولگرایان با بیان اینکه نباید با سرنوشت‌ خودمان قهر کنیم، گفت: هر تحولی در کشور با حضور پرشور مردم در صحنه‌هایی چون راهپیمایی یا انتخابات باید شکل بگیرد.

به گزارش مشرق، مصطفی پورمحمدی روز یکشنبه در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ گفت: خدارو شکر می‌کنم که ملت ما همچنان باشکوه، باانگیزه، اراده جدی و ایمان قوی از انقلاب و اهداف و آرمان‌هایشان دفاع می‌کنند.

دبیر عالی جامعه روحانیت مبارز کشور افزود: خوشبختانه فضای سیاسی کشور با توجیهات و تبیین‌ها وضعیت بهتری پیدا کرده است و امیدواریم این خودآگاهی در جامعه ما افزوده شود.

پورمحمدی بیان کرد: باید بدانیم هر تحولی در کشور با حضور پرشور مردم در صحنه‌های چون راهپیمایی یا انتخابات باید شکل بگیرد.

رئیس شورای وحدت اصولگرایان با بیان اینکه نباید اجازه دهیم دشمنان میان ما و آرمان‌ها فاصله بیندازند، افزود: ما نباید با سرنوشت‌ خودمان قهر کنیم و آینده خودمان را به خطر بیندازیم و تنها راه آن حضور قوی و آگاهانه در صحنه است.

مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ پایتخت امروز یکشنبه از محل شهادت آرمان علی‌وردی (شهید امنیت) از شهرک اکباتان به سمت میدان آزادی و به شکل همزمان در ۱۴۰۰ بخش و شهرستان و بالغ بر ۳۵۰۰۰ روستای کشور برگزار شد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۱:۴۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۲
    0 0
    شاید سرنوشت ما قراره تغییر کنه
  • IR ۱۲:۱۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۲
    0 0
    اثر حضور مردم در پیشرفت کشور باید محسوس باشه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس