کد خبر 1574316
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۶
وزیر دفاع: جمهوری اسلامی بهترین نظام در سطح دنیاست

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح تاکید کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران بهترین نظام در سطح دنیاست و مردم ما بهترین مردم هستند.

به گزارش مشرق، امیر محمدرضا آشتیانی در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ به مناسبت چهل‌ و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی درباره پیام حضور مردم در این راهپیمایی اظهار کرد: مردم فهیم و انقلابی ما همواره در روز ۲۲ بهمن هر سال در راهپیمایی شرکت می‌کنند برای اینکه به دنیا نشان دهند که پای کار نظام و انقلاب ایستاده‌اند و از محرومین، مظلومین، ملت مظلوم و مقتدر فلسطین و جبهه مقاومت حمایت می‌کنند.

وی با بیان اینکه حضور مردم در راهپیمایی نشانه این است که مردم با دشمنان خدا و نظام یعنی جبهه استکبار و نظام سلطه همواره در ستیز هستند، افزود: مردم حتما با همین شور و هیجان در انتخابات هم شرکت و دشمن را ناامید می‌کنند.

وزیر دفاع در پاسخ به این سوال که در این ۴۵ سال چقدر به تحقق عدالت نزدیک شده‌ایم؟ یادآور شد: نظام مقدس جمهوری اسلامی بهترین نظام در سطح دنیاست و مردم ما بهترین مردم هستند. شما وقتی به حضور مردم در ۲۲ بهمن نگاه می‌کنید این حضور نشان می‌دهد که این عدالت برقرار شده و نظام توفیقات بسیار بزرگی داشته و به همین دلیل مردم همواره پای کار ایستاده‌اند و در راهپیمایی‌ها و انتخابات شرکت و از نظام حمایت می‌کنند.

آشتیانی در پایان بیان کرد: ما واقعا باید خدا را به دلیل این همه نعمات بزرگی که داده و بزرگترین نعمت الهی که هدایت است شاکر باشیم و این انقلاب نشان‌دهنده همین هدایت الهی برای مردم ماست.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۱:۲۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۲
    0 0
    انشاءالله همینطور
    • IR ۱۴:۴۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۲
      0 0
      خوب خدا رو شکر
  • من IR ۱۱:۲۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۲
    0 0
    قطعا
  • IR ۱۲:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۲
    7 0
    وزیر دفاع: جمهوری اسلامی بهترین نظام در سطح دنیاست."مشک آن است که خود ببوید.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس