هند، پاکستان و ترکیه سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را تبریک گفتند

وزیر امور خارجه هند و وزارتخانه های امور خارجه پاکستان و ترکیه در پیامهایی ۲۲ بهمن وسالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را تبریک گفتند.

به گزارش مشرق، سوبرامانیام جایشانکار وزیر امور خارجه هند امروز در پیامی در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) ضمن تبریک سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به مردم، دولت و همتای ایرانی خود نوشت: اطمینان دارم که همکاری درازمدت و دوستی نزدیک ما همچنان رشد خواهد کرد.

در فیلم پیوست این پیام، تصاویری از دیدارهای مقام های عالیرتبه دو کشور و همکاری های دوجانبه اقتصادی، بهداشتی و دفاعی تهران و دهلی نو منتشر شده است.

وزارت امور خارجه پاکستان نیز در همین شبکه اجتماعی نوشت: به مناسبت روز ملی جمهوری اسلامی ایران، صمیمانه ترین شادباش های خود را به مردم و دولت آن کشور ابلاغ می کنیم.

وزارت امور خارجه ترکیه نیز در شبکه ایکس "روز ملی" ایران را تبریک گفت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۳۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۲
    0 0
    دقیقا سه کشوری که خواهان عقب موندگی ایران هستن تا وابسته به اونا بشن
    • IR ۲۳:۴۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۲
      0 0
      شما با کدام کشور و ملت دشمنی ندارید؟
  • IR ۱۵:۳۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۲
    1 0
    آفرین بر ترکیه و اردوغان که همیشه هوای ایران و انقلاب اسلامی را نگه داشته: شامل مخالفت‌های شجاعانه اردوغان در مقابل آمریکا بابت تحریم های ظالمانه ایران؛ دور زدن تحریم های ایران که بعضن منجر به تحریم خود ترکیه شده اگرچه ترکیه خودش هم سود کرده باشه باز مردانگی کرده چون خیلی از کشورها حاضر نیستند حتی در قبال سود و امتیاز تحریم های آمریکا را علیه ایران را زیر پا بزارند چون هم خبیثند وهم ترسو و بزدل؛ تامین داروهای اساسی مورد نیاز ایران مانند داروهای ضد سرطانی و کرونا توسط ترکیه: در این خصوص آقای اردوغان بشدت علیه آمریکا موضع گیری کرد و گفت آمریکا با تحریم دارویی علیه ایران باعث مرگ کودکان سرطانی ایران شده فلذا ما خود را ملزم به رعایت واجرای این تحریم ظالمانه نمیدانیم؛ آفرین بر این سلطان ترک؛ اگرچه اردوغان هم قطعن ایراداتی دارد؛
    • IR ۲۳:۴۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۲
      0 0
      شما هم در مقابل به تورکیه فحش دادین و از پ ک ک حمایت کردین

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس