نورمحمدی

سخنگو و عضو شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان، از احتمال ائتلاف ۴ حزب اصلاح‌طلب و ارایه لیست مشترک از سوی این ائتلاف برای انتخابات مجلس دوازدهم خبر داد.

به گزارش مشرق،«سعید نورمحمدی» سخنگو و عضو شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان، با اشاره به راهبردهای انتخاباتی این حزب اظهار کرد: ما بر این باوریم که باید از هر فرصت برای پیشبرد خواسته‌ها و مطالبات مردم بهره برد؛ به همین دلیل از کاندیداهای تأیید صلاحیت‌شده در سراسر کشور که به لحاظ فکری در چهارچوب اصلاح‌طلبی قرار می‌گیرند، فهرست خواهیم داد.

وی با اشاره به ائتلاف این حزب با دیگر احزاب اصلاح‌طلب برای ارائه فهرست مشترک اظهار کرد: با برخی احزاب نظیر اعتدال و توسعه، کارگزاران سازندگی و اعتماد ملی مذاکره و مشورت‌هایی داشته‌ایم؛ حزب ندای ایرانیان از کاندیداهای توانمند شناخته‌شده و اصلاح‌طلب در سراسر کشور حمایت خواهد کرد و طبیعتاً در این زمینه از مشورت دوستان و احزاب همفکر، بهره خواهد برد.

نورمحمدی در این‌باره گفت: درباره اینکه چهار حزب مذکور در قالب یک ائتلاف لیست واحد منتشر کنند، هنوز تصمیم قطعی گرفته نشده است اما امکان انتشار این لیست وجود دارد. طی جلسات فشرده تا آخر هفته جاری، درباره این موضوع تصمیم‌گیری خواهیم کرد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۴۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۳
    5 0
    بیش از 130،000 هموطنمان را بخاطر وارد نکردن عمدی واکسن کرونا از دست دادیم. عباس عبدی فروردین 1399 گفته بود که روحانی برای زنده کردن برجام با کرونا مقابله نمی کند. وارد نکردن واکسن کرونا هم برای زنده کردن برجام خسارت محض بوده. اصلاح طلبان فقط به مردم و کشور لطمه زده اند. اصلاح طلبان آیا حاضرند فوت بیش از 130،000 هموطن ایرانی در دولت روحانی بخاطر وارد نکردن عمدی واکسن کرونا را محکوم کنند؟ تلفاتی که اصلاح طلبان با وارد نکردن عمدی واکسن کرونا ایجاد کردند چند برابر کشتار اسرائیل در غزه است. با این حساب، اصلاح طلبهای عامل وارد نکردن واکسن کرونا و ایجاد تلفات در هموطنان بیگناهمان در حقیقت استاد اسرائیل در از بین بردن مردم بیگناه هستند.
    • IR ۰۸:۳۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۵
      1 0
      لیست کاندیداهای اصلاح طلبهای عامل کشتار 130 هزار ایرانی با کرونا را می خواهند اعلام کنند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس