خاطره خواندنی شریعتمداری از آخرین دیدار با مرحوم احسان طبری

مدیر مسئول روزنامه کیهان گفت: جنس راهپیمایی ۲۲ بهمن و حضور در انتخابات یکی و هر دو برای تایید نظام است و در هر دو باید حضور پیدا کرد.

به گزارش مشرق، حسین شریعتمداری مدیر مسئول روزنامه کیهان و نماینده ولی فقیه در مؤسسه کیهان صبح یکشنبه ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ در حاشیه مراسم راهپیمایی سال‌روز پیروزی انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به حضور پر شور مردم در این راهپیمایی گفت: الحمدلله می‌بینیم که مردم مثل همیشه پر شمار و با حال و هوای انقلابی آمدند.

وی افزود: هیچ کشوری در دنیا نیست که سالگرد پیروزی خود را به این شکل بار دیگر به عرصه قضاوت مردم گذاشته باشد؛ ممکن است در سالنی جشنی بگیرند اما به این شکل هرگز نبوده است.

راهپیمایی ۲۲ بهمن و حضور در انتخابات هر دو برای تایید نظام است

این فعال رسانه‌ای تاکید کرد: ما همه ساله ۲۲ بهمن‌مان را با عظمت برگزار می‌کنیم و حضور مردم و اعتقاد و اعتماد مردم به نظام اسلامی را به رخ همه می‌کشیم.

شریعتمداری همچنین با اشاره به در پیش بودن انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم مشارکت مردم در این انتخابات عنوان کرد: جنس راهپیمایی ۲۲ بهمن و حضور در انتخابات یکی و هر دو برای تایید نظام است و در هر دو باید حضور پیدا کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس