روایت آسوشیتدپرس از جشن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی

خبرگزاری آسوشیتدپرس امروز از تهران گزارش کرد که در گرماگرم تداوم جنگ اسرائیل علیه فلسطینیان و گسترش تنش های ناشی از آن در خاورمیانه، ایرانیان چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را جشن گرفت.

به گزارش مشرق، این خبرگزاری آمریکایی نوشت: هزاران ایرانی در خیابان‌ ها و میدان‌ های اصلی که با پرچم، پلاکارد و پارچه نوشته هایی با شعارهای انقلابی و مذهبی تزئین شده بودند، راهپیمایی کردند.

آسوشیتدپرس ادامه داد: در تهران، جمعیت پرچم‌ های ایران را به اهتزاز درآورده، شعار سر داده و پلاکاردهایی را حمل کردند که روی آن ها شعارهای "مرگ بر آمریکا" و "مرگ بر اسرائیل" نوشته شده بود. در برخی نقاط مسیرهای راهپیمایی هم پرچم‌ های آمریکا و اسرائیل به آتش کشیده شد.

راهپیمایی ۲۲ بهمن از ساعاتی پیش به صورت همزمان در یک هزار و ۴۰۰ بخش و شهرستان و بالغ بر ۳۵ هزار روستای کشور آغاز شده است.

مراسم رسمی از ساعت ۱۰ صبح با تلاوت قرآن و چتربازهای نیروهای مسلح و گلباران آغاز می ‌شود هر چند که با حضور مردم در مسیر راهپیمایی عملا راهپیمایی روز ۲۲بهمن از ساعت ۹ صبح آغاز شده و ظهر امروز با سخنرانی رئیس جمهور و قرائت قطعنامه پایان می ‌یابد.

مراسم دهه فجر در بیش از ۷۰ کشور از ۱۴۰ نقطه دنیا برگزار می ‌شود و ۷هزار و ۳۰۰ خبرنگار داخلی و خارجی این مراسم را پوشش‌ خواهند داد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • سيد مجتبى بنيادى ، IR ۱۵:۴۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۲
    2 0
    نعره هاى مرگبر امريكا و إسرائيل و تفاله هاى وطن فروش آنها از گلوى ميليونها ايرانى با غيرت امروز در جشن چهل و پنجمين سال روز انقلاب اسلامى در جاى جاى كشور ايران اسلامى طنين انداز بود 👏👏👏 روح پر فتوحت شاد اى عبد صالح خداوند اى امام خمينى 🤲🤲🤲

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس