کشتار جدید رژیم صهیونیستی در غزه/ تعداد شهدای غزه به ۲۷ هزار و ۸۴۰ نفر رسید

ارتش رژیم صهیونیستی طی ساعات گذشته با ارتکاب ۱۵ مورد کشتار و جنایت جدید در غزه بر شمار شهدا و مجروحان افزود؛ تازه‌ترین آمار، تعداد شهدای غزه را ۲۷ هزار و ۸۴۰ نفر نشان می‌دهد.

به گزارش مشرق، وزارت بهداشت غزه از ارتکاب ۱۵ کشتار جدید علیه ساکنان غزه از سوی نظامیان صهیونیست خبر داد.

همچنین وزارت بهداشت غزه اعلام کرد که طی ۲۴ ساعت گذشته بر اثر این حملات جدید رژیم صهیونیستی ۱۳۰ نفر شهید و ۱۷۰ نفر دیگر زخمی شدند.

وزارت بهداشت غزه بیان کرد: همچنان شمار زیادی از قربانیان زیرآوار یا در جاده ها روی زمین هستنند و اشغالگران مانع از رسیدن تیم های امدادی و اورژانسی به آنها می شوند.

همچنین وزارت بهداشت غزه اعلام کرد که از هفتم اکتبر گذشته شمار شهدای حملات رژیم صهیونیستی به ۲۷ هزار و ۸۴۰ نفر و زخمی ها به ۶۷ هزار و ۳۱۷ نفر رسیده است.

این در حالی است که سه فلسطینی در شمال غزه به شهادت رسیدند.

هلال احمر فلسطین اعلام کرد که اشغالگران مانع از رسیدن کمک ها و امداد رسانی پزشکی به مراکز درمانی ناصر و الامل در غزه می شوند.

در بیانیه هلال احمر تاکید شده است که حجم کمک ها در مقایسه با فاجعه بسیار اندک است.

این در حالی است که رژیم صهیونیستی یک منطقه نزدیک به مهد کودکی را در شمال اردوگاه جبالیا در شمال غزه هدف قرار دادند.

از سوی دیگر سازمان خبرنگاران بدون مرز به شدت اقدامات رژیم صهیونیستی علیه خبرنگاران را محکوم و از کشورها و سازمان های بین المللی خواست که به رژیم صهیونیستی برای توقف کشتار خبرنگاران فشار بیاورند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۹:۴۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۹
    0 0
    پروردگارا به اه همه مظلومان ومستضعفان جهان قسمت میدیم هرچه زودتر کاخ ظلم وستم امریکا وهم پیمانانش روزیروزبرکن به حق حرمت خون همه شهیدان عالم.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس