کد خبر 1573547
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۴
رژیم صهیونیستی 71 اسیر فلسطینی را آزاد کرد

رژیم صهیونیستی امروز پنجشنبه، ۷۱ فلسطینی را که از مناطق مسکونی مختلف نوار غزه به اسارت گرفته بود، آزاد کرد.

به گزارش مشرق، اداره گذرگاه‌ های مرزی در نوار غزه، امروز (پنجشنبه، ۸ فوریه) از آزادی ۷۱ اسیر فلسطینی از جمله ۱۹ زن را در گذرگاه «کرم ابوسالم» خبر داد.

ارتش رژیم صهیونیستی صبح پنجشنبه پیش نیز ۱۱۴ نفر از اسرای ساکن غزه را که در جریان جنگ بازداشت شده بودند، پس از هفته‌ها شکنجه آزاد کرد. اغلب آنها از ساکنان خان‌یونس در جنوب نوار غزه بودند، منطقه‌ای که از چند هفته پیش شاهد حملات و یورش‌های شدید اشغالگران اسرائیلی است.

آثار شکنجه بر بدنهای اغلب این اسرا کاملا مشهود بود، اسرایی که بین چند روز تا چند هفته اسیر بودند. برخی از آنها به زندانهای اسرائیل منتقل شده بودند و برخی دیگر در خانه‌های ویران شده‌ای که در غزه به پادگان اسرائیلی‌ها تبدیل شده، نگهداری می‌شدند. اغلب این اسرا پس از آزادی و از عقب‌نشینی نسبی اشغالگران به برخی بیمارستان‌ها از جمله مانند مجتمع پزشکی ناصر منتقل شدند و تعدادی از آنها به همراه خانواده های خود به بیمارستان ابویوسف النجار در شهر رفح برای دریافت کمک‌های اولیه و اطمینان از اینکه بدنهایشان تحت شکنجه آسیب جدی ندیده باشد، منتقل شدند بویژه که برخی از آنها دچار بیماری‌های مزمن ازجمله سرطان بودند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 10
  • ناشناس IR ۲۰:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۹
    2 7
    اسرائیل کسی را شکنجه نمی کند
  • ناشناس IR ۲۰:۳۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۹
    4 1
    لعنت خدا بر صهیونیستهای نجس وترسو
  • IR ۲۰:۳۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۹
    4 1
    رژیم حرام زاده صهیونیستی
  • ایرانی IR ۲۲:۵۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۹
    0 0
    #رژیم حرامزاده صهیونیستی #اسرائیل تروریست بذّات #اسرائیل شرّ مطلق #آمریکا شیطان بزرگ #انگلیس استعمار پیر
  • IR ۰۱:۱۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۰
    0 0
    امریکا و اسرائیل هر دو بازی زرگری درمیارن کشور فلسطینی را می خواهند در صحرای سینا تاسیس کنند سپاه معظم باید از هم اکنون هشدار دهد که ان کار حمله به ایران است وگرنه داستان انقلاب نارنجی در کشورهای عربی می شود که مدتها سپاه و همین مشرق ان را بهار عربی می خواندند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس