جنایت ترور ۳ جوان فلسطینی در بیمارستان بدون پاسخ نمی‌ماند

جهاد اسلامی با صدور بیانیه‌ای جنایت جدید رژیم صهیونیستی در ترور ۳ جوان فلسطینی روی تخت بیمارستان را به شدت تقبیح و تاکید کرد که این جنایت بدون پاسخ نخواهد ماند.

به گزارش مشرق، جنبش جهاد اسلامی با صدور بیانیه‌ای اقدام ارتش رژیم صهیونیستی در یورش به بیمارستان ابن سینا و حمله نیروهای ویژه یگان مستعربین به بیمارستان با لباس غیرنظامی و ترور سه تن از جوانان فلسطینی را مورد جدیدی از نقض منشورهای انسانی و قوانین بین‌المللی توصیف کرد.

این بیانیه تاکید کرد که جنایت ترور سه جوان فلسطینی در بیمارستان که تا حد جنایت‌های جنگی پیش می‌رود، قطعاً بدون واکنش مناسب باقی نخواهد ماند.

نیروهای ویژه یگان مستعربین رژیم صهیونیستی دیشب با پوشش و لباس‌های ناشناس و در قامت عوامل پزشکی و مراجعین به بیمارستان ابن سینا در اردوگاه جنین حمله کرده و سه تن از عناصر مقاومت که در این بیمارستان بستری بودند را به شهادت رساندند.

گردان‌های قسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین در جنین با صدور بیانیه‌ای از شهادت سه تن از مبارزان خود در عملیات تروریستی بزدلانه نیروهای ویژه رژیم صهیونیستی در بیمارستان ابن سینا در اردوگاه جنین خبر داد.

این شهدا محمد أیمن عونی الغزاوی، باسل أیمن عونی الغزاوی و محمد جلامنه نام دارند.

کرانه باختری از آغاز عملیات طوفان الاقصی در هفتم اکتبر و شکست اطلاعاتی سنگین رژیم صهیونیستی در نتیجه اجرای این عملیات، شاهد تعرض‌ها و یورش‌های مکرر نظامیان ارتش این رژیم و شهادت، زخمی‌شدن و بازداشت شمار زیادی از فلسطینیان ساکن کرانه باختری به دست نظامیان صهیونیست بوده است.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۳:۴۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
    2 1
    بششان بگید انتقام سخت جمهوری اسلامی در راه است..
    • IR ۱۴:۴۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
      0 0
      بعد ۷ اکتبر شرفی برا اسراییل نمونده
  • adrian DE ۱۷:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
    0 0
    چه قدر دردناک. دشمن مغول صفت رحم ندارد. به امید ازادی سرزمین های اسلامی از زیر یوغ شیطان. البته شیطان هم این رذیلت صهیون ها را ندارد. خدا لعنتشون کنه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس