ژنرال صهیونیست: اسراییل آمادگی ورود به جنگ در دو جبهه را ندارد

یک ژنرال صهیونیست با اشاره به عدم موفقیت ارتش اسراییل در جنگ غزه گفت که ارتش آمادگی ورود به جنگ در دو جبهه همزمان را ندارد.

به گزارش مشرق، در همین رابطه اسحاق بریک ژنرال ذخیره ارتش رژیم صهیونیستی در گفتگو با رسانه‌های اسراییلی تاکید کرد که ارتش نمی‌تواند همزمان در دو جبهه مبارزه کند، این در حالی است که حتی در یک جبهه نیز موفق به از بین بردن کامل حماس نشده است.

در همین رابطه روعی لوی رئیس شهرک صهیونیستی «نیشر» واقع در شمال سرزمین‌های اشغالی و در نزدیکی مرزهای لبنان در گفتگو با رسانه‌های صهیونیستی تاکید کرد که جنگ در شمال برای اسراییل مانند یک زلزله خواهد بود.

وی ادامه داد که رژیم صهیونیستی آمادگی ورود به این جنگ را ندارد و هیچ طرحی برای تخلیه منطقه انجام نشده و واقعیت اتفاقات به اطلاع مردم رسانده نشده است.

یوآو گالانت وزیر جنگ رژیم صهیونیستی پیش از این مدعی شده بود که ارتش این رژیم خیلی زود در مرزهای شمالی با لبنان، جایی که نیروهای این رژیم هر روز با حزب‌الله تبادل آتش دارند، اقدام خواهد کرد.

همچنین گالانت به نظامیانی که در نزدیکی مرزها با غزه مستقر هستند، اعلام کرد که به زودی از آنجا به شمال منتقل می‌شوند. وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در ادامه نیز گفت سربازان ذخیره جهت آمادگی برای عملیات آتی، پایگاه‌های خود را ترک خواهند کرد. او پیشتر تاکید کرده بود که تل‌آویو به دنبال جنگ با حزب‌الله لبنان نیست اما برای هرگونه تغییری در شمال آمادگی دارد.

هرتزی هالوی، رئیس ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی پیشتر گفت که احتمال جنگ در جبهه مرزهای شمالی با لبنان از گذشته بیشتر است.

حزب‌الله لبنان دوشنبه مسوولیت ۱۳ حمله به پایگاه‌های ارتش رژیم صهیونیستی در نزدیکی مرزها را بر عهده گرفت.

از زمان آغاز جنگ در غزه مرزهای یاد شده شاهد درگیری‌های پراکنده میان حزب‌الله لبنان و اشغالگران صهیونیست است. سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان نیز در این خصوص اعلام کرد که جبهه لبنان جبهه‌ای برای حمایت از غزه است.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • Hamid IR ۱۶:۴۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
    0 1
    اول با حماس آتش بس اعلام میکنه بعد لبنانو میزنه بعد که بالبنان آتش بس کرد نوبت سوریه ‌بعد نوبت ایرانه که بیاد ترور کنه با بمب گذاری
  • US ۱۷:۲۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
    0 1
    چرا ندارد؟ راحت تر از قبل و با کسب حق مشروع نابودی دشمن در پشت سرش تمام جمعیت غزه را با بمبهای ارزان بشکه ای قلع و قمع میکند و بیروت را هم بدل به خاکستر و تل ویرانه میکند بیچاره مردم غیر نظامی
    • IR ۰۰:۰۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
      0 0
      عقب نشینی مفتضحانه و بدون پیروزی قاطع از غزه مینیاتوری بی دفاع در سایه غوغاسازی برای جنگ در شمال با حزب الله شروع شده است.
  • رضا IR ۲۲:۵۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۵
    0 0
    به شیخ حسن بگید یه امتحان بکنه ببینه میشه یانه اگه اسراییل نتونه بجنگه که نابود میشه اگرهم تونست بجنگه که با ترتیب دادن چند راهپیمایی ضد جنگ اسراییل رو مجاب به آتش بس کنه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس