ان‌بی‌سی نیوز: ۳۶ سرباز اسراییلی با آتش خودی کشته شده‌‎اند

طبق آمارهایی که توسط رژیم صهیونیستی منتشر شده است تا کنون ۳۶ سرباز این رژیم توسط آتش خودی به هلاکت رسیده‌اند.

به گزارش مشرق، وب‌سایت ان‌بی‌سی نیوز اعلام کرد که اسراییلی‌ها از زمان شروع جنگ با غزه، ۳۶ سرباز از مجموع ۲۱۰ سرباز کشته شده خود را بر اثر آتش خودی کشته‌اند و به نقل از کارشناسان، این درصد بالاترین درصد در تاریخ جنگ‌های مدرن است.

در روزهای گذشته ارتش رژیم صهیونیستی فهرستی از اسامی ۵۵۷ سرباز و افسر از جمله سربازان ذخیره را منتشر کرده بود که گفته می‌شود بسیاری از آنها افسران امنیتی محلی بودند که در جریان جنگ غزه از تاریخ ۷ اکتبر به بعد کشته شده‌اند.

البته این آمار در حالی از طرف مقامات رژیم صهیونیستی اعلام شده است که بارها مقامات حماس و فلسطین و همچنین منابع خبری مختلف اعلام کرده‌اند که رژیم صهیونیستی آمار دقیق کشته‌ها و تلفات انسانی و به خصوص تلفات نظامیان خود در نوار غزه را اعلام نمی‌کند.

اما درباره همین مقدار آمار تحریف شده نیز شبکه خبری آمریکایی ان‌بی‌سی نیوز گزارش داد که «آتش خودی» بیشترین تلفات را از نیروهای صهیونیستی گرفته است.

به گزارش این خبرگزاری علاوه بر آتش خودی باید موارد دیگری از جمله حملات هوایی اشتباه، مواد منفجره اسراییلی و زیر گرفته شدن توسط خودروهای زرهی را هم اضافه کرد چرا که نیروهای صهیونیستی به اشتباه مورد اصابت آتش تانک و گلوله باران از طرف نیروهای خودی نیز قرار گرفته‌اند.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۷:۵۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
    2 3
    خدا بیشترش کنه
  • IR ۱۷:۵۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
    2 2
    به جهنم که کشته شدند. امیدواریم بیشتر از این اشتباه کنند
  • انا عمار IR ۱۸:۴۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
    1 1
    واقعیت تلخ است اما اگر برخی از یهودیان ساکن اسرائیل بدانند که بسیاری از سربازان اسرائیلی که از مبارزه و جنگ با حماس ترسیده بودند با دستور مستقیم بنیامین نتانیاهو تیرباران شدند . ضمنا بیش از ۵۰۰۰ نفر از مجروحان اسرائیلی دچار قطع عضو شدند که اگر مردم اسرائیل بفهمند از شدت وحشت خودکشی میکنند ، البته سرنوشت یهودیان نابودیست و این حکم قرآن است و گریزی نیست .
  • آرش IR ۱۸:۵۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
    1 1
    دلیل اینکه آمریکا و اسرائیل در اعلام آمار کشته های جنگ خیلی کمتر از واقعیت اعلام میکنن اینه که خیلی از نیروهاشون اساساً مزدور هستند و برای گرفتن تابعیت یا گرین کارت به ارتش ملحق شدن و کس و کاری ندارن که پیگیر سرنوشتشون بشه پس در هیچ آماری نمیان.
  • IR ۱۹:۴۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
    1 1
    به درک واصل شدند.
  • DE ۲۰:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
    1 0
    سرباز اسراییلی با آتش خودی کشته شده‌‎اند/ عجب گلوله هائی با خودی که اینطور کنه ببین با نخودی چکار میکنه.
  • IR ۲۱:۴۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
    1 0
    بهتر
  • رضا IR ۰۲:۱۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
    0 0
    آره به جان عمشون روزی فقط پنج تا تانک مرکاوا اونجا از کار میفته فیلماشم به وفور مثل نقل و نبات ریخته بعد ۲۰۰ سرباز کشته شدن؟ همین چند روز پیش فقط تو یه حمله ۲۰-۳۰ نفر اونم تازه طبق آمار خودشون به هلاکت رسیدن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس